1 |
محسن دیبایی صابر، رضا میرعرب رضی
(1400)
طراحی الگوی آموزش و توسعه سرمایه اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه
مطالعات برنامه ریزی آموزشی: دوره 10 شماره 19; صفحه 152-166
|
2 |
ابراهیم قره مشک غراوی، رضا میرعرب رضی، مصطفی عزیزی شمامی
(1400)
بدفهمی های دانش آموزان دوزبانه در دروس فارسی و نگارش و نقش زبان مادری
روان شناسی تربیتی: 61; .
|
3 |
|
4 |
مریم حسینی لرگانی، رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، مریم طالبی
(1399)
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی
روان شناسی تربیتی: دوره 16 شماره 58; 147-168
|
5 |
رضا میرعرب رضی
(1399)
الگوی موضوع محور
دانشنامه ایرانی برنامه درسی: 3; 67-81
|
6 |
صمد ایزدی، رضا میرعرب رضی، مریم احمدی جویباری
(1399)
تعیین کیفیت درونی و بیرونی برنامه درسی آموزش هتلداری براساس عناصر نه گانه فرانسیس کلاین
برنامه ریزی و توسعه گردشگری: 9; 67-81
|
7 |
رضا میرعرب رضی، مریم طالبی، علیرضا بادله
(1399)
موسیقی قرآن:راهبردی اثربخش در کاهش علائم افسردگی و افزایش خودکارآمدی تحصیلی
فرهنگ مشاوره و روان درمانی: 42; 73-96
|
8 |
|
9 |
محسن دیبایی صابر، رضا میرعرب رضی
(1398)
تحلیل رابطه معنویت در کار و کیفیت زندگی کاری معلمان
دوره متوسطه (موردمطالعه: معلمان شهر قم)
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی: دوره 27، شماره 45; 153-170
|
10 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی، حمیدرضا رنجبر، محمدحسن زال
(1398)
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه از دیدگاه ذینفعان
مطالعات برنامه درسی آموزش عالی: 10; 161-185
|
11 |
رضا میرعرب رضی، مصطفی عزیزی شمامی، فرخنده گرایلی
(1398)
بررسی رابطۀ دانش مدیریت کلاس درس و خستگی عاطفی با نقش تعدیل گری خلاقیت
تدریس پژوهی: دوره هفتم شماره 3; 226-244
|
12 |
محسن دیبایی صابر، رضا میرعرب رضی
(1398)
رابطة عدالت آموزشی ادراک شده با عملکرد تحصیلی دانشجویان
مدیریت فرهنگ سازمانی: دوره 17. شماره 1; 125-143
|
13 |
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، سمیه آریان فر
(1397)
تحلیل مولفه های سواد اقتصادی کتاب های درسی دوره دوم متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان
مطالعات برنامه ریزی آموزشی: دوره 7، شماره 14; 121-132
|
14 |
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، فاطمه جعفری
(1397)
مقایسه مؤلفههای تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو
تدریس پژوهی: سال ششم، شماره سوم; 206-217
|
15 |
رضا میرعرب رضی، محسن دیبایی صابر
(1396)
پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی معلمان بر اساس هوش فرهنگی و مدیریت تعارض
مدیریت فرهنگ سازمانی: دوره 16، شماره 2، تابستان 1397،; 13
|
16 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی، فاطمه آسوده آبلویی
(1396)
تأثیر آموزش ریاضی به شیوه آی مت بر خلاقیت و مهارت های پایه ریاضی کودکان پیش دبستان
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان: 9; 125-143
|
17 |
|
18 |
رضا میرعرب رضی، سید عباس حسینی جو
(1395)
عوامل مؤثر بر نمره گذاری پایانی ارزشیابی های آموزشی در
آموزش عالی
آموزش مهندسی ایران: سال هجدهم- شماره 69; 103-114
|
19 |
رضا میرعرب رضی
(1394)
تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان
مطالعات برنامه درسی: سال دهم- شماره 38- پاییز 94; 7-32
|
20 |
رضا میرعرب رضی، علی جعفری
(1394)
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و
سبک های هویت دانش آموزان
راهبردهای شناختی در یادگیری: سال سوم-شماره چهارم; 55-69
|
21 |
رضا میرعرب رضی
(1394)
برنامه درسی و رفتارگرایی
دانشنامه ایرانی برنامه درسی: ندارد; ندارد
|
22 |
رضا میرعرب رضی
(1393)
دیدگاه دیسیپلین محوری و برنامه درسی
دانشنامه ایرانی برنامه درسی: 8; 1-5
|