1 |
Navid Hojaji, mahmood yahyazadehfar, Bahareh Abedin
(2022)
Machine Learning in Behavioral Finance: A Systematic Literature Review
The Journal of Financial Data Science: 4; 1-27
|
2 |
مریم خسروی، محمود یحیی زاده فر، دیوید الستروم، محسن علیزاده ثانی
(1400)
ارتقای داراییهای معنوی نهادهای رسمی و غیررسمی با غنای اخلاقی
سرمایۀ انسانی
تاملات فلسفی: 11 (27); 19-48
|
3 |
Maryam Khosravi, mahmood yahyazadehfar, Mohsen Alizadeh sani
(2021)
Economic growth and human capital in Iran: A phenomenological study in a major Central Asian economy
Asia Pacific Journal of Management: 38 (4); 1-35
|
4 |
محبوبه عرب کلمری، محمود یحیی زاده فر، مهسا موذنی
(1400)
نقش تفریح تجربهشده در ایجاد تعلق سازمانی کارکنان دانشی:
اثرتعدیلگر نگرش به تفریح
مدیریت بهره وری: 15 (3)- 58 پیاپی; 23-41
|
5 |
ایمان کارنما، ایمان داداشی، محمود یحیی زاده فر، حمیدرضا غلام نیا روشن
(1400)
رتبه بندی عوامل موثر بر حاکمیت سازمانی در دستگاه های بخش عمومی دولت مبتنی بر رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی
فرایند مدیریت و توسعه: 34 (3); 143-167
|
6 |
مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر
(1400)
راهبردهای تامین مالی کسب وکارهای نوپا
مطالعات مدیریت راهبردی: 12 (45); 45-64
|
7 |
هومن شبابی، محمود یحیی زاده فر، مریم غیاث آبادی فراهانی، آرش گران اوریمی
(1400)
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران)
فصلنامه مدیریت کسب و کار: 13 (49); 355-373
|
8 |
مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر
(1399)
مدل منظومه ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور
مطالعات مدیریت راهبردی: 11 (43); 95-111
|
9 |
محمود یحیی زاده فر، هومن شبابی، الهام علیزاده سیاهرود کلایی
(1399)
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات
بررسی های بازرگانی: 18 (103); 47-64
|
10 |
|
11 |
|
12 |
محمود یحیی زاده فر، منصوره علیقلی، فاطمه ذبیحی
(1399)
بررسی رابطه بین نقدشوندگی و کارایی سرمایه گذاری با توجه به محدودیت مالی و ریسک عملیاتی
تحقیقات حسابداری و حسابرسی: 12 (45); 5-22
|
13 |
سید محمد حسن هاشمی کوچکسرایی، ایمان داداشی، محمود یحیی زاده فر، حمیدرضا غلام نیا روشن
(1399)
تبیین نقش معیارهای عملکردی و حاکمیتی در تعیین ارزش شرکت با رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی
تحقیقات مالی: 22 (1); 131-147
|
14 |
Azam Sazvar, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie
(2020)
Understanding the Policy Instruments Mix in Higher Education R&D: A Policy Scale Development
European Research Studies Journal: 23 (1); 305-317
|
15 |
|
16 |
Azam Sazvar, mahmood yahyazadehfar
(2019)
Exploring the effect of venture capital development on innovation performance of knowledge-based companies
International Journal of Entrepreneurship and Small Business: 36 (4); 359-377
|
17 |
|
18 |
آنامحمد آق ار کاکلی، محمود یحیی زاده فر، دیانا گندم فشان، ناهید اسمعیلی خان به بین
(1398)
مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان
برنامه ریزی و توسعه گردشگری: 8 (30); 177-196
|
19 |
ایمان داداشی، محمود یحیی زاده فر، عباس شامخی امیری
(1397)
تأثیر خوش بینی مدیران بر هم زمانی قیمت سهام در شرکت های
پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیشرفت های حسابداری: 10 (2); 159-182
|
20 |
هومن شبابی، محمود یحیی زاده فر، سعید راسخی، میثم شیرخدایی
(1397)
بررسی رابطه متغیرهای اثرگذار بر توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد پویایی سیستم
نوآوری و ارزش آفرینی: 7 (13); 55-78
|
21 |
mahmood yahyazadehfar, Nader Razeghi, Azam Sazvar
(2018)
The Public Policy Transfer Model in Scientific Ethics,An Application of Grounded Theory
Journal of Information Ethics: 27; 74094
|
22 |
سعیده لرستانی، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، محسن علیزاده ثانی
(1397)
شناسایی موتور نظام نوآوری فناورانه رادیودارو در ایران
مدیریت توسعه فناوری: 6 (2); 71-100
|
23 |
زهره رحیمی راد، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، مهرداد مدهوشی
(1397)
شناسایی و بررسی موانع گذار اجتماعی- فنی به سیستم های خورشیدی فتوولتاییک با تاکید بر رژیم برق فسیلی
مدیریت توسعه فناوری: 6 (1); 49-77
|
24 |
محمود یحیی زاده فر، عادل آذر، حسنعلی آقاجانی، علی فرهادیان
(1397)
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تامین صنعت خودروسازی
مطالعات مدیریت راهبردی: 33; 97-114
|
25 |
|
26 |
محمود یحیی زاده فر، عادل آذر، حسنعلی آقاجانی، محمد فرهادیان
(1396)
شناسایی ریسک های راهبردی زنجیره تامین صنعت خودروسازی ایران
مطالعات مدیریت راهبردی: 32; 37-56
|
27 |
|
28 |
|
29 |
امیر کاریزنوئی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر، عبد الحمید صفایی قادیکلایی
(1396)
شناسایی عوامل موثر بر پیشبرد کسب و کارهای کشاورزی به سمت بازارهای آنلاین با استفاده از تکنیک نقشه های شناختی فازی
تعاون و کشاورزی – دفتر آموزش ، ترویج و تحقیقات تعاونی ها وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی: 6 (24); 47-73
|
30 |
پروانه زراعتی فوکلایی، مهرداد مدهوشی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر
(1396)
طراحی مدل بومی ارزیابی تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر
عملکرد شرکت ها با میانجی گری رویکردهای زنجیرة تأمین
(مطالعة موردی: شرکت های دارویی)
journal of information technology management: 9 (4); 829-850
|
31 |
زهره رحیمی راد، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، مهرداد مدهوشی
(1396)
تحلیل نظام نوآوری فناورانه سیستمهای خورشیدی فتوولتاییک در ایران
مدیریت نوآوری: 6 (4); 1-28
|
32 |
|
33 |
|
34 |
Rahmat Alizadeh, mahmood yahyazadehfar, Hassanali Aghajani, abdolhamid Safaei Ghadikolaei
(2017)
Explaining the Effect of Green Supply Chain Actions on Competitive Advantage of Pharmaceutical Companies Listed in Tehran Stock Exchange
journal of administrative management, education and training: 13; 27-36
|
35 |
|
36 |
شهاب الدین شمس، محمود یحیی زاده فر، سکینه عباس زاده
(1396)
بررسی رابطه بین اهرم مالی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تحقیقات حسابداری و حسابرسی: 34; 104-121
|
37 |
Majid Kavosi, Hassanali Aghajani, mahmood yahyazadehfar, abdolhamid Safaei Ghadikolaei
(2017)
A framework of sustainable service supply chain management (Iranian National Tax Administration)
JOURNAL OF ENGINEERING TECHNOLOGY: 6; 884-896
|
38 |
کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر
(1396)
تعیین راهبردها و عدد تاب آوری زنجیره تأمین ایران خودرو
پژوهش های مدیریت راهبردی: 23 (66); 35-56
|
39 |
کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر
(1396)
تعیین و وزن دهی استراتژی های تاب آوری در زنجیره تأمین ایران خودرو
چشم انداز مدیریت صنعتی: 7 (3); 145-172
|
40 |
|
41 |
|
42 |
mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie, nazi gholami
(2016)
Clients Behavioral Responses toward Online Advertising: Assessing the role of Trust and Attitude toward online advertisin
international journal of business economics and management studies: 1; 60-74
|
43 |
|
44 |
قاسم مایلی رستمی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر
(1394)
تبیین و بررسی وضعیت b2b تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران
تحقیقات بازاریابی نوین: 5; 199-210
|
45 |
عبداله رضایی گالشپل، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر
(1394)
اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله
تحقیقات بازاریابی نوین: 5; 219-234
|
46 |
محسن علیزاده ثانی، محمود یحیی زاده فر، مریم حسن زاده
(1393)
اثر تنوع ادراک شده بر عملکرد مالی تیم: نقش تعدیلگر اعتماد سازمانی
مطالعات رفتار سازمانی: 3; 173-197
|
47 |
|
48 |
محمود یحیی زاده فر، امیر منصور طهرانچیان، مهیار حامی
(1393)
سرمایه اجتماعی و توسعه مالی در ایران
پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی: 4; 73-88
|
49 |
|
50 |
محمود یحیی زاده فر، شهاب الدین شمس، معصومه حسینی دل دوست
(1392)
بررسی نقش خصوصی سازی بر نقد شوندگی سهام بورس اوراق بهادار تهران
پژوهشنامه اقتصاد کلان: 8; 1-1
|
51 |
|
52 |
|
53 |
|
54 |
محمود یحیی زاده فر، شهاب الدین شمس، مجتبی پاکدین امیری
(1392)
بررسی تأثیر فرصت های رشد در ارزشگذاری جریان نقدی آزاد
بررسیهای حسابداری: 20; 113-132
|
55 |
|
56 |
|
57 |
|
58 |
|
59 |
|
60 |
|
61 |
|
62 |
محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، علیرضا پاکدین
(1390)
عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام با رویکرد فازی در بورس اوراق بهادار تهران
راهبردهای بازرگانی: 47; 511-522
|
63 |
محمود یحیی زاده فر، احمد بابایی
(1390)
الگوی هم جمعی متغیرهای اقتصاد کلان و بازار سهام ایران
راهبردهای بازرگانی: 47; 55-66
|