1 |
پژواک مهدیپور، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، حسنعلی آقاجانی
(1401)
سنجش زنجیره تامین دیجیتال در صنایع تولیدی (مورد مطالعه: صنعت کالای خواب)
پژوهش های مدیریت در ایران: 26; 139-163
|
2 |
محمد خراسانی، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی
(1400)
ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران
مطالعات رفتار مصرف کننده: 8; 215-232
|
3 |
مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر
(1400)
راهبردهای تامین مالی کسب وکارهای نوپا
مطالعات مدیریت راهبردی: 12 (45); 45-64
|
4 |
مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر
(1399)
مدل منظومه ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور
مطالعات مدیریت راهبردی: 11 (43); 95-111
|
5 |
|
6 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1398)
طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش های علمی
رشد فناوری: ؾسال 15،شماره 59; 19- 28
|
7 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی
سیاستگذاری عمومی: سال 7 شماره 28; 9-27
|
8 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
راهبردهای مؤثر در تحقق پیچیدگی اقتصادی: کاربرد الگوسازی ساختاری ـ تفسیری
اقتصاد و الگوسازی: دوره 9، شماره 4 - شماره پیاپی 36; 121-146
|
9 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
مقایسه تطبیقی پیچیدگی اقتصادی کشورهای منتخب در بستر نظام ملی نوآوری
پژوهش های اقتصاد و توسعه منطقه ای: دوره 25 شماره 16; 87-123
|
10 |
محمد مهدی احمدیان دیوکتی، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاری سازی تولیدات علمی و فناورانه
کتابداری و اطلاع رسانی: دوره 21، شماره 4 - شماره پیاپی 84; 124-161
|
11 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
سنجش میزان پیچیدگی اقتصادی ایران، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
مطالعات راهبردی بسیج: دوره 21، شماره 81; 6-7
|
12 |
مجتبی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، حسنعلی آقاجانی، محمد ولی پور خطیر
(1397)
مدل برنامه ریزی ریاضی فازی جهت طراحی زنجیره تامین پایدار: یک مطالعه تطبیقی
مجله تحقیق در عملیات در کاربردهای آن: 15(4); 121-149
|
13 |
محمود یحیی زاده فر، عادل آذر، حسنعلی آقاجانی، علی فرهادیان
(1397)
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تامین صنعت خودروسازی
مطالعات مدیریت راهبردی: 33; 97-114
|
14 |
محمود یحیی زاده فر، عادل آذر، حسنعلی آقاجانی، محمد فرهادیان
(1396)
شناسایی ریسک های راهبردی زنجیره تامین صنعت خودروسازی ایران
مطالعات مدیریت راهبردی: 32; 37-56
|
15 |
امیر کاریزنوئی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر، عبد الحمید صفایی قادیکلایی
(1396)
شناسایی عوامل موثر بر پیشبرد کسب و کارهای کشاورزی به سمت بازارهای آنلاین با استفاده از تکنیک نقشه های شناختی فازی
تعاون و کشاورزی – دفتر آموزش ، ترویج و تحقیقات تعاونی ها وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی: 6 (24); 47-73
|
16 |
پروانه زراعتی فوکلایی، مهرداد مدهوشی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر
(1396)
طراحی مدل بومی ارزیابی تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر
عملکرد شرکت ها با میانجی گری رویکردهای زنجیرة تأمین
(مطالعة موردی: شرکت های دارویی)
journal of information technology management: 9 (4); 829-850
|
17 |
Rahmat Alizadeh, mahmood yahyazadehfar, Hassanali Aghajani, abdolhamid Safaei Ghadikolaei
(2017)
Explaining the Effect of Green Supply Chain Actions on Competitive Advantage of Pharmaceutical Companies Listed in Tehran Stock Exchange
journal of administrative management, education and training: 13; 27-36
|
18 |
Majid Kavosi, Hassanali Aghajani, mahmood yahyazadehfar, abdolhamid Safaei Ghadikolaei
(2017)
A framework of sustainable service supply chain management (Iranian National Tax Administration)
JOURNAL OF ENGINEERING TECHNOLOGY: 6; 884-896
|
19 |
کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر
(1396)
تعیین راهبردها و عدد تاب آوری زنجیره تأمین ایران خودرو
پژوهش های مدیریت راهبردی: 23 (66); 35-56
|
20 |
کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر
(1396)
تعیین و وزن دهی استراتژی های تاب آوری در زنجیره تأمین ایران خودرو
چشم انداز مدیریت صنعتی: 7 (3); 145-172
|
21 |
|
22 |
|
23 |
قاسم مایلی رستمی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر
(1394)
تبیین و بررسی وضعیت b2b تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران
تحقیقات بازاریابی نوین: 5; 199-210
|
24 |
عبداله رضایی گالشپل، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر
(1394)
اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله
تحقیقات بازاریابی نوین: 5; 219-234
|
25 |
|
26 |
|
27 |
محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، علیرضا پاکدین
(1390)
عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام با رویکرد فازی در بورس اوراق بهادار تهران
راهبردهای بازرگانی: 47; 511-522
|