1403/07/19
بهاره عابدین

بهاره عابدین

مرتبه علمی: استادیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: 011-35302501

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
Identifying the Antecedents of Customer Loyalty in Islamic Banks Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2024)
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi (2024)
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2024)
Exploring the opportunities and challenges of higher education marketing in Iraq MARWA AL JANABI, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
Designing a mixed method study in the field of green marketing strategy: evidence from Iraq Oil and Gas Industry Yousif Jaber, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2024)
Identification of green human resource management practices in the digital transformation era in SMEs Bahareh Abedin, Arezoo Hossein Zadeh, Hamideh Honarmand Haghighi (2024)
مدل سازی عوامل موثر بر اجرای مدیریت منابع انسانی پایدار بهاره عابدین، سحر مهدی پور، فاطمه اشرفی، مینا فرجامی (1403)
IDENTIFYING THE DEVELOPMENT TRENDS OF TOURISM MARKETING BASED ON MEDIA TECHNOLOGY IN KARBALA TOURISM OFFICES AHMED ALABEDI, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, Bahareh Abedin (2024)
Identifying Effective Indicators In Managing Customer Complaints Using AHP: Crude Oil Industry In Iraq Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2024)
مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، امیر حسین زاده آهنگر (1402)
Presenting a Model for B2B Customer Complaint Management in the Crude Oil Products Industry in Iraq Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی نوید خانجانزاده کاکرودی، میثم شیرخدایی، بهاره عابدین (1402)
روایت پژوهی تجربه مدیران دولتی از پدیده «خستگی تصمیم» شهناز اکبری امامی، بهاره عابدین (1402)
شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی برند در جوامع برند رسانه های اجتماعی میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، سیما داداش پور (1401)
Machine Learning in Behavioral Finance: A Systematic Literature Review Navid Hojaji, mahmood yahyazadehfar, Bahareh Abedin (2022)
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب وکارهای ایرانی بهاره عابدین، سحر مهدی پور، آرزو حسین زاده، حمیده هنرمند حقیقی (1401)
Investigating the Antecedents of Brand Citizenship Behavior in financial institutes MALIHE SYAVOSHY, Bahareh Abedin, maliheh dehghani dashtbani (2020)
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی بهاره عابدین، شهناز اکبری، اسماعیل جلیلی، محمد علی دلخون (1399)
طراحی مدل مفهومی ترک خدمت افراد مستعد از سازمان های ایران: پژوهشی اکتشافی در صنعت ICT بهاره عابدین، شهناز اکبری، طیبه عباس نژاد، ناهید امراللهی (1399)
مقاله ارائه شده
رهبری کسب و کار در بحران، مروری بر ادبیات زهره عموئی، مرتضی موقر، بهاره عابدین (1400)
شناسایی مهمترین عوامل موثر بر جوانسازی برند راضیه بابائی، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (1400)
کتاب
مدیریت تبلیغات و برندسازی ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (1402)
مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی) ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (1399)
سخنرانی
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
کرسی نظریه‌پردازی
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل گیری دانشگاه جامعه محور بهاره عابدین، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (1403)
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم میثم شیرخدایی، محمد صفری، زهرا کاظمی سراسکانرود، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (1403)
فعالیت های علمی اجرایی
پایان نامه
طراحی مدل وفاداری مشتریان در بانکهای اسلامی کشور عراق Oday Hatem Falih, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2024)
Identifying The Development Trends of Tourism Marketing Based on Media Technology in Karbala Tourism Offices AHMED ALABEDI, Bahareh Abedin, Meysam shirkhodaie, Aboalhasan Hosseini (2024)
تببین عوامل موثر بر ارزش ادراک شده مشتری در صنعت خرده فروشی آرمین دهقان، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (1402)
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل‌گیری دانشگاه جامعه‌محور مبینا شاهکویی، جمال قاسمی، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (1401)
Impact of servant leadership on followers' job performance: followers' self-efficacy as mediator BAN ABD NOOR MOHAMMED AL-SAWAF, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2022)
The Impact Of Strategic Leadership On Crisis Management Abdullah Abdul Karim Al Saadi Abdullah Abdul Karim Al Saadi, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2022)
مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی

علایق پژوهشی

  • همکاری دانشگاه و صنعت
  • علوم شناختی و تفکر استراتژیک
  • استراتژی رفتاری
  • مدیریت و تصمیم گیری استراتژیک
بیشتر

سوابق اجرایی

  • مدیر گروه مدیریت اجرایی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران (1401 - ادامه دارد)
  • دبیر کمیته طرح تحول ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت دانشگاه مازندران (1400 - ادامه دارد)
  • دبیر کمیته کوآپ دانشگاه مازندران (1399 - ادامه دارد)
بیشتر