1403/03/24
محمد صفری

محمد صفری

مرتبه علمی: استادیار
ارکید: https://orcid.org/0000-0002-3286-3957
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس: http://scimet.umz.ac.ir/
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی: دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران
تلفن: 011-35302501

دروس

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
The Digital Transformation Model for Innovative Marketing Maturity in the Oil Companies Alaa Al-Lami, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari (2024)
Designing And Explaining A Model Of Branding For Private Schools In Iraq Salam Abduljaleel Alramdhan, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari (2024)
پیشایندهای نگهداشت منابع انسانی با تأکید بر نقش هم پیوندی شغلی: یک فرامطالعه آمیخته زهرا صفری، سید مهدی الوانی، حسن زارعی متین، محمد صفری (1401)
مدل سازی هم پیوندی شغلی کارکنان دانشی؛ مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان زهرا صفری، سید مهدی الوانی، حسن زارعی متین، محمد صفری (1401)
Scenario Planning and Strategic Innovation: The mediating effects of Strategic Thinking and Strategic Flexibility Esmail Malekakhlagh, Mohammad Safari, Mohammad Reza Rokhideh, Shahrokh Beigi (2022)
Performance Gap Analysis Under the Influence of Management Innovation and Business Model Innovation Shahrokh Beigi, Mohammad Dostar, Mohammad Safari, Yaghoub Rashnavadi (2021)
Investigating the Impact of International Entrepreneurial Orientation on the International Performance of Small and Medium Enterprises Shahrokh Beigi, Yaghoub Rashnavadi, Mohammad Safari, Mohammad Reza Rokhideh, Nasim Mostafeizi (2021)
مقاله ارائه شده
پدیدارشناسی رفتار خرید مد سریع دختران نسل Zدانشگاه مازندران سعیده نوری، میثم شیرخدایی، محمد صفری (1402)
پارادایم لجستی ک 4.0 : مروری بر مفاهیم و کاربردها دانیال عزیزیان، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (1401)
مروری بر مدلهای پایداری کسب و کارهای نوپا در سطح بین بنگاهی فهیمه صیادی، محمد صفری، میثم شیرخدایی (1401)
تأثیر ارزیابی عملکرد بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی شیرین خطیری، ابوالحسن حسینی، محمد صفری (1401)
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مشتری در فروش آنلاین فاطمه غضنفری فرد، محمد صفری (1400)
برگزاری همایش
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
پایان نامه
طراحی مدل برندسازی برای مدارس انتفاعی در شهر بغداد Salam Abduljaleel Alramdhan, morteza movaghar, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2024)
پدیدار شناسی رفتار خرید مد سریع دختران نسل Z دانشگاه مازندران سعیده نوری، محمد صفری، میثم شیرخدایی (1402)
مقایسه میزان تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی کسب و کارهای B2B و B2C مینا علیزاده، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر (1401)
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای لجستیک دانیال عزیزیان، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی (1401)
بررسی نقش بازاریابی اخلاقی در ارتقای وفاداری مشتری Watheq Albadiri, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2022)
عوامل مهم موفقیت موثر بر سودآوری بانکهای تجاری منتخب در عراق Zeinab Abdolhadi Naji Alnaser, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2022)
شناسایی و تبیین عوامل استراتژیک عملکرد مؤثر در اجرای استراتژی‌های مالی در سازمان محمد رستمی پایین افراکتی، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر (1400)
شناسایی و اولویت بندی چالش‌های قانون کار ایران در اقتصاد گیگ مهدی فاضلی، مرتضی نجابت خواه، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی (1399)
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های ورود به بازار گیاهان دارویی اروپا سیده زهرا ابراهیم پور موزیرجی، محمد صفری، مرتضی موقر (1398)

علایق پژوهشی

  • تفکر استراتژیک
  • نورو استراتژی
  • سنجش و استاندارد منابع انسانی
  • مدیریت ارزش مشتری (CVM)
  • علوم شناختی در سازمان و مدیریت
  • مدیریت و تصمیم گیری استراتژیک
بیشتر

دانشجویان

  • لیلا شاکری کبریا
    نام: لیلا شاکری کبریا
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت کسب و کار گرایش استراتژیک
    پایان نامه: پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B2B) در کسب وکار های دانش بنیان
بیشتر

سوابق اجرایی

  • دبیر کمیته تخصصی کارآفرینی و دانشگاه مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی (1401 - ادامه دارد)
  • مدیر اجرایی نشریه انگلیسی مدلسازی بازاریابی بین الملل (1400 - ادامه دارد)
  • مدیر گروه مدیریت بازرگانی (1402 - ادامه دارد)
بیشتر