1 |
فرشته حسین تبار مرزبالی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی
(1401)
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه
پژوهش های برنامه درسی: 23; 237-254
|
2 |
مریم حسینی لرگانی، رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، مریم طالبی
(1399)
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی
روان شناسی تربیتی: دوره 16 شماره 58; 147-168
|
3 |
|
4 |
زینب الهی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، میمنت عابدینی بلترک
(1399)
نقش ابعاد مشارکت والدین در انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
خانواده و پژوهش: 17(1); 103-126
|
5 |
سیده ندا موسوی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، معصومه معتمدنیا، میمنت عابدینی بلترک
(1399)
ارزیابی کیفیت و شایستگی های مورد انتظار در برنامه درسی دوره کارشناسی زبان روسی از دیدگاه ذی نفعان
پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی: دوره 10- جلد 1; 100-119
|
6 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی، حمیدرضا رنجبر، محمدحسن زال
(1398)
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه از دیدگاه ذینفعان
مطالعات برنامه درسی آموزش عالی: 10; 161-185
|
7 |
|
8 |
|
9 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، علی شیخ اسلامی، مریم طالبی، عیسی برقی
(1398)
تأثیر معنای زندگی بر سازگاری مدرسه دانش آموزان با میانجیگری مقابله مساله مدار و پذیرش خود
مطالعات روانشناسی تربیتی: 16; 59-76
|
10 |
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، سمیه آریان فر
(1397)
تحلیل مولفه های سواد اقتصادی کتاب های درسی دوره دوم متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان
مطالعات برنامه ریزی آموزشی: دوره 7، شماره 14; 121-132
|
11 |
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، فاطمه جعفری
(1397)
مقایسه مؤلفههای تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو
تدریس پژوهی: سال ششم، شماره سوم; 206-217
|
12 |
سعید مذبوحی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، بدرالسادات دانشمند
(1397)
پرسش های اساسی برنامه درسی با تاکید بر دیدگاه شوآب
پژوهش در برنامه ریزی درسی: 31; 1-17
|
13 |
ابراهیم صالحی عمران، محسن حاجی تبار فیروزجایی، ابراهیم شفعی بلخکانلو
(1397)
رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران
پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی: 16; 97-124
|
14 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی، فاطمه آسوده آبلویی
(1396)
تأثیر آموزش ریاضی به شیوه آی مت بر خلاقیت و مهارت های پایه ریاضی کودکان پیش دبستان
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان: 9; 125-143
|
15 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، حسن ملکی، غلامعلی احمدی
(1395)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران
نظریه و عمل در برنامه درسی: سال چهارم، شماره 7، پاییز و زمستان 1395; 5-30
|
16 |
محسن حاجی تبار فیروزجایی، فاطمه خالوندی، نهضت حسینی
(1394)
تحیل هزینه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش تهران
مطالعات برنامه ریزی آموزشی: دوره چهارم، شماره هشتم، پاییز و زمستان 1394; 89-114
|
17 |
|
18 |
سید نبی الله قاسم تبار، محبوبه حسینی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، نفیسه گودرزی
(1394)
اثربخشی آموزش موسیقی در توانایی هوشی کودکان پیش دبستان
روان شناسی تربیتی: سال یازدهم، شماره 37، ژاییز 1394; 139-160
|