نام و نام خانوادگی صمد ایزدی شغل عضو هیئتعلمی دانشگاه مازندران تحصیلات دکترای تخصصی / برنامه ریزی درسی وبسایت مشاهده پست الکترونیک s [dot] i5226326 [at] gmail [dot] com مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانهمایش 1 شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر تدریس اثربخش معلمان 2 انگیزهها، موانع و تاثیرات ادامه تحصیل(تحصیلات تکمیلی) معلمان بر نحوه اجرای برنامه درسی 3 حل معضل تغییرات اقلیم از طریق ارائه برنامه درسی سبز در سیستم آموزشی 4 همکاریهای علمی بینالمللی در نظام آموزش عالی 5 بررسی و مطالعه ای بر رویکردهای ارتقاء کیفیت بهره وری در آموزش و پرورش 6 همکاری های پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی 7 جامعه سبز در پرتو شناسایی ویژگی های برنامه درسی سیستم آموزشی ایران(مورد مطالعه: مصرف انرژی) 8 مطالعه ای بر اثرات مثبت و منفی کرونا بر نظام های آموزشی 9 بررسی و مقایسه آمادگی و زیرساختهای آموزش مجازی کشورهای ایران، آلمان و انگلستان در دوران همهگیری ویروس کرونا 10 بررسی اثرات شیوع ویروس کرونا بر کاهش یادگیری و افزایش نرخ ترک تحصیل دانش آموزان در کشورها 11 سازوکارهای سیاستگذاری بهبود کیفیت نظام آموزش عالی؛ الگوی حکمرانی خوب 12 سناریوهای محتمل کیفیت آموزش عالی در ایران با عنایت به چالش های ساختاری 13 مقایسه نگرش معلمان آموزش عادی و آموزش ویژه در اجرای برنامه درسی فراگیر دانش آموزان دارای آسیب شنوایی 14 نقش باورهای معرفت شناختی با خودکارآمدی معلمان آموزش ویژه در اجرای برنامه درسی 15 تعیین کیفیت درونی و بیرونی برنامه درسی آموزش هتل داری بر اساس عناصر نه 1 گانه فرانسیس کلاین 16 عوامل موثر بر پذیرش یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانش آموزان متوسطه دوم بر اساس مدل پذیرش فناوری دیویس 17 بررسی برنامه درسی زائد در رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی )مدیریت و برنامه ریزی آموزشی( از دیدگاه اساتید 18 بررسی نقش مدیران گروههای آموزشی در رهبری برنامه درسی 19 نقش چندرسانه ای ها برعملکردتحصیلی وخودتنظیمی دانش آموزان درس ریاضیات پایه ششم ابتدایی 20 مطالعه تطبیقی آموزش پیش از دبستان در چند کشور جهان 21 تاثیر روش خود راهبر بر زبان آموزی و ایجاد مهارت ارتباطی یادگیرندگان دوزبانه ی پیش دبستانی 22 مطالعه تطبیقی برنامه فلسفه برای کودکان با تاکید بر آموزش پیش از دبستان در ایران و استرالیا 23 واکاوی روش های تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاه های دولتی 24 بررسی تطبیقی تأمین مالی آموزش عالی ایران و دانشگاه های کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه 25 تبیین طرح اقدام پژوهی به عنوان یک عمل فکورانه و مقایسه آن با نظریه جوزف شوآب 26 مطالعه تطبیقی نقش سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی کشورهای در حال توسعه در آموزش محیط زیست 27 بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش هتلداری کشورهای چین، سوئیس، استرالیا و ایران 28 بررسی تطبیقی اصول و ارزشهای انسان شناختی حاکم در برنامه درسی ایران، ترکیه و ژاپن 29 جستاری بر درس پژوهی درس پژوهی با تاکید بر ابعاد فرایندی مدیریت دانش 30 مطالعه تطبیقی نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در سوئد، دانمارک، اسپانیا، ایران 31 تبیین معیارهای ارزیابی عملکرد عناصر آموزشی در نظام تربیت جهانی: از منظر پرورش شهروند نقاد 32 بررسی کیفی میزان انطباق بین برنامه درسی قصد شده و اجرا شده رشته حسابداری مقطع کارشناسی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی استان مازندران