محسن حاجی تبار فیروزجایی

صفحه نخست /محسن حاجی تبار فیروزجایی
محسن حاجی تبار فیروزجایی
نام و نام خانوادگی محسن حاجی تبار فیروزجایی
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / علوم تربیتی- گرایش برنامه ریزی درسی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 نقش تمرکز بر آموزش و بهینه سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی تدریس پژوهی
2 تاثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس و ادراک از ارزشیابی بر نگرش به ریاضی با میانجی گیری خودکارآمدی مطالعات برنامه درسی
3 نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه پژوهش هاي برنامه درسي
4 ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی روان شناسي تربيتي
5 رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران پژوهش هاي رهبري و مديريت آموزشي
6 بررسی ویژگی های روانسنجی پرسش نامه ادراک دانشجویان از فعالیت های ارزیابی انديشه آماري
7 تأثیر آموزش ریاضی به شیوه آی مت بر خلاقیت و مهارت های پایه ریاضی کودکان پیش دبستان فصلنامه مطالعات پيش دبستان و دبستان
8 نقش ابعاد مشارکت والدین در انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی خانواده و پژوهش
9 تأثیر معنای زندگی بر سازگاری مدرسه دانش آموزان با میانجیگری مقابله مساله مدار و پذیرش خود مطالعات روانشناسي تربيتي
10 توجه معلمان به مواد برنامه درسی و زمینههای دانشآموزان و شناسایی عوامل مؤثر بر آن روانشناسي مدرسه
11 ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی تدريس پژوهي
12 ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه ریزی توسعه از دیدگاه ذی نفعان مطالعات برنامه درسي آموزش عالي
13 ارزیابی کیفیت و شایستگی های مورد انتظار در برنامه درسی دوره کارشناسی زبان روسی از دیدگاه ذی نفعان پژوهش هاي زبانشناختي در زبان هاي خارجي
14 مقایسه مؤلفههای تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو تدريس پژوهي
15 پرسش های اساسی برنامه درسی با تاکید بر دیدگاه شوآب پژوهش در برنامه ريزي درسي
16 تحلیل مولفه های سواد اقتصادی کتاب های درسی دوره دوم متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مطالعات برنامه ريزي آموزشي
17 طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران نظريه و عمل در برنامه درسي
18 تحیل هزینه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش تهران مطالعات برنامه ريزي آموزشي
19 اثربخشی آموزش موسیقی در توانایی هوشی کودکان پیش دبستان روان شناسي تربيتي
20 تحلیل موضوعی پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته تکنولویی آموزشی در ایران: شناسایی فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب روان شناسي تربيتي