نام و نام خانوادگی صمد ایزدی شغل عضو هیئتعلمی دانشگاه مازندران تحصیلات دکترای تخصصی / برنامه ریزی درسی وبسایت مشاهده پست الکترونیک s [dot] i5226326 [at] gmail [dot] com مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 طراحی، ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش اثربخشی فرایند تدریس دانشجومعلمان برای اساتید کارورزی مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 2 بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان با توجه به معیار نتایج مشتری مدل EFQM (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه مازندران (مقاله علمی وزارت علوم) آموزش عالی ایران 3 تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش جهانی فصلنامه مطالعات برنامه درسی 4 بررسی صلاحیت حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی مطالعات آموزش و یادگیری 5 تجزیهوتحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش سلامت نوآوری های آموزشی 6 شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 7 تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پژوهش های برنامه درسی 8 طراحی و اعتباریابی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی پژوهش در برنامه ریزی درسی 9 تاثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس و ادراک از ارزشیابی بر نگرش به ریاضی با میانجی گیری خودکارآمدی مطالعات برنامه درسی 10 بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی 11 نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه پژوهش هاي برنامه درسي 12 ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ جامعه شناسی نهادهای اجتماعی 13 تاملی بر استفاده از کارکردهای رهبری برنامه درسی توسط مدیران مدارس ابتدایی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 14 بحران کووید 19 یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد 15 ارزشیابی هدف آزاد دانشنامه ايراني برنامه درسي 16 تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی تدريس پژوهي 17 چالش های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي 18 تعیین کیفیت درونی و بیرونی برنامه درسی آموزش هتلداری براساس عناصر نه گانه فرانسیس کلاین برنامه ريزي و توسعه گردشگري 19 مدل برنامهدرسی معنوی: یک پژوهش اکتشافی مبتنی بر نظریه داده بنیاد آموزش علوم دریایی 20 مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق پژوهش در برنامه ريزي درسي 21 آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران جامعه شناسی نهادهای اجتماعی 22 بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی آموزش علوم دریایی 23 نیازسنجی آموزشی معلمان تربیتبدنی استان مازندران پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 24 نظام آموزشی و برنامه درسی کره جنوبی دانشنامه ايراني برنامه درسي 25 تدوین و تولید برنامه درسی در الگوی زابار دانشنامه ايراني برنامه درسي 26 بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 27 دستیابی به الگوی آموزشی مؤثر در آموزش معماری معماري و شهرسازي آرمان شهر 28 Qualitative development scenario planning of medical science education in Iran research and development in medical education 29 شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران بهمنظور ارائه یک مدل مفهومی علوم تربيتي (علوم تربيتي و روانشناسي سابق) دانشگاه شهيد چمران اهواز 30 تبین اصول حاکم بر اجرای مطلوب درس پژوهی: مطالعهی موردی استان مازندران فناوري آموزش 31 تحلیل محیط درونی و بیرونی حوزه آموزش دانشگاه مازندران بر اساس برنامه ریزی راهبردی مطالعات برنامه ريزي آموزشي 32 بررسی ارتباط کارآمدی مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش با رهبری تحولگرا از دیدگاه هنرآموزان رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 33 شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درسپژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران تدریس پژوهی 34 رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه ای معلمان دوره اول متوسطه تدریس پژوهی 35 مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده پژوهش های برنامه درسی 36 بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی مطالعات اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي 37 شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزشو یادگیری در رتبه بندی دانشگاهها پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي 38 بررسی نقش یادگیریهای غیر رسمی در پرورش شایستگیهای کلیدی در محیطهای آموزش عالی و شغلی پژوهش در برنامه ريزي درسي 39 تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با تاکید بر محتوای کتاب های درسی و شیوه تدریس معلمان پژوهش های نوین روانشناختی 40 مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دو زبانه و تک زبانه دوره ابتدایی پژوهش در برنامه ريزي درسي 41 بررسی راههای توانمندسازی کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش مازندران و ارائه الگوی مناسب رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 42 پیش بینی باورهای خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی از طریق کیفیت تدریس اساتید مطالعات برنامه درسی 43 بررسی وضعیت حمایت اجتماعی و کیفیت زندگی سالمندان مراجعه کننده به مراکز توانبخشی با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی مجله دانشگاه علوم پزشكي مازندران 44 تدریس گروهی: موانع و چالش های بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران تدريس پژوهي 45 طرح تأسیس مجتمع های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) مطالعات برنامه ريزي آموزشي 46 ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان راهبردهاي توسعه در آموزش پزشكي 47 استفاده از معماری بومی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری مرمت و معماري ايران