1 |
بررسی وضعیت سواد محیط زیستی سازمانهای مردمنهاد محیط زیستی با توجه به سطوح تحصیلی مختلف
|
تحقیقات منابع طبیعی تجدیدشونده
|
2 |
طراحی، ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش اثربخشی فرایند تدریس دانشجومعلمان برای اساتید کارورزی
|
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
|
3 |
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان با توجه به معیار نتایج مشتری مدل EFQM (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه مازندران (مقاله علمی وزارت علوم)
|
آموزش عالی ایران
|
4 |
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش جهانی
|
فصلنامه مطالعات برنامه درسی
|
5 |
بررسی صلاحیت حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی
|
مطالعات آموزش و یادگیری
|
6 |
تجزیهوتحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای آموزش سلامت
|
نوآوری های آموزشی
|
7 |
شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب
|
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
|
8 |
تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
|
پژوهش های برنامه درسی
|
9 |
طراحی و اعتباریابی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی
|
پژوهش در برنامه ریزی درسی
|
10 |
تاثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس و ادراک از ارزشیابی بر نگرش به ریاضی با میانجی گیری خودکارآمدی
|
مطالعات برنامه درسی
|
11 |
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران
|
پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
|
12 |
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه
|
پژوهش هاي برنامه درسي
|
13 |
ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ
|
جامعه شناسی نهادهای اجتماعی
|
14 |
تاملی بر استفاده از کارکردهای رهبری برنامه درسی توسط مدیران مدارس ابتدایی
|
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
|
15 |
بحران کووید 19 یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی
|
مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد
|
16 |
ارزشیابی هدف آزاد
|
دانشنامه ايراني برنامه درسي
|
17 |
تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی
|
تدريس پژوهي
|
18 |
چالش های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر
|
پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي
|
19 |
تعیین کیفیت درونی و بیرونی برنامه درسی آموزش هتلداری براساس عناصر نه گانه فرانسیس کلاین
|
برنامه ريزي و توسعه گردشگري
|
20 |
مدل برنامهدرسی معنوی: یک پژوهش اکتشافی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
|
آموزش علوم دریایی
|
21 |
مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق
|
پژوهش در برنامه ريزي درسي
|
22 |
آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران
|
جامعه شناسی نهادهای اجتماعی
|
23 |
بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی
|
آموزش علوم دریایی
|
24 |
نیازسنجی آموزشی معلمان تربیتبدنی استان مازندران
|
پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
|
25 |
نظام آموزشی و برنامه درسی کره جنوبی
|
دانشنامه ايراني برنامه درسي
|
26 |
تدوین و تولید برنامه درسی در الگوی زابار
|
دانشنامه ايراني برنامه درسي
|
27 |
بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی
|
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
|
28 |
دستیابی به الگوی آموزشی مؤثر در آموزش معماری
|
معماري و شهرسازي آرمان شهر
|
29 |
Qualitative development scenario planning of medical science education in Iran
|
research and development in medical education
|
30 |
شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران بهمنظور ارائه یک مدل مفهومی
|
علوم تربيتي (علوم تربيتي و روانشناسي سابق) دانشگاه شهيد چمران اهواز
|
31 |
تبین اصول حاکم بر اجرای مطلوب درس پژوهی: مطالعهی موردی استان مازندران
|
فناوري آموزش
|
32 |
تحلیل محیط درونی و بیرونی حوزه آموزش دانشگاه مازندران بر اساس برنامه ریزی راهبردی
|
مطالعات برنامه ريزي آموزشي
|
33 |
بررسی ارتباط کارآمدی مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش با رهبری تحولگرا از دیدگاه هنرآموزان
|
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
|
34 |
شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درسپژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران
|
تدریس پژوهی
|
35 |
رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه ای معلمان دوره اول متوسطه
|
تدریس پژوهی
|
36 |
مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده
|
پژوهش های برنامه درسی
|
37 |
بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی
|
مطالعات اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي
|
38 |
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزشو یادگیری در رتبه بندی دانشگاهها
|
پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي
|
39 |
بررسی نقش یادگیریهای غیر رسمی در پرورش شایستگیهای کلیدی در محیطهای آموزش عالی و شغلی
|
پژوهش در برنامه ريزي درسي
|
40 |
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با تاکید بر محتوای کتاب های درسی و شیوه تدریس معلمان
|
پژوهش های نوین روانشناختی
|
41 |
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دو زبانه و تک زبانه دوره ابتدایی
|
پژوهش در برنامه ريزي درسي
|
42 |
بررسی راههای توانمندسازی کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش مازندران و ارائه الگوی مناسب
|
رهیافتی نو در مدیریت آموزشی
|
43 |
پیش بینی باورهای خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی از طریق کیفیت تدریس اساتید
|
مطالعات برنامه درسی
|
44 |
بررسی وضعیت حمایت اجتماعی و کیفیت زندگی سالمندان مراجعه کننده به مراکز توانبخشی با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی
|
مجله دانشگاه علوم پزشكي مازندران
|
45 |
تدریس گروهی: موانع و چالش های بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران
|
تدريس پژوهي
|
46 |
طرح تأسیس مجتمع های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا)
|
مطالعات برنامه ريزي آموزشي
|
47 |
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان
|
راهبردهاي توسعه در آموزش پزشكي
|
48 |
استفاده از معماری بومی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری
|
مرمت و معماري ايران
|