نام و نام خانوادگی سید محمدحسین رضوی شغل بازنشسته تحصیلات دکترای تخصصی / مدیریت ورزشی وبسایت پست الکترونیک m [dot] razavi [at] umz [dot] ac [dot] ir مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 طراحی مدلی مناسب در ورزش سوارکاری ایران مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 2 شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت تدریس دروس عملی تربیت بدنی در آموزش عالی به روش تحلیل سلسله مراتبی پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 3 طراحی مدل سیاستگذاری ورزش همگانی ایران جامعه شناسی ورزش 4 طراحی الگوی ورزش تفریحی در خانواده با رویکرد نظریه داده بنیاد مطالعات مدیریت ورزشی 5 تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه دیپلماسی بین المللی ورزش بانوان ایران مطالعات مدیریت ورزشی 6 توانمند سازی عملکرد صادراتی تولیدات ورزشی با رویکرد کلاس جهانی پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 7 آیندهنگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی مدیریت ورزشی 8 شناسایی مؤلفههای اقتصادی تأثیرگذار بر برونسپاری ورزش ایران مدیریت ورزشی 9 ارائه نقشۀ راه تجاریسازی تحقیقات علمی در حوزۀ ورزش کارافن 10 طراحی مدل عوامل موثر بر مدیریت بحران در صنعت ورزش کشور مدیریت بحران 11 فرصتهای کارآفرینانه گردشگری ورزشی براساس اقلیم جغرافیایی ایران تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی 12 تحلیل محتوای قوانین موضوعه ورزش در جمهوری اسلامی ایران (1357-1400) مجلس و راهبرد 13 تاریخ نگاری فضای توسعه ورزش ایران (1285- 1320) تحقیقات تاریخ اقتصادی ایران (پژوهشنامه تاریخ اجتماعی و اقتصادی سابق) 14 شناسایی چالشهای کارآفرینی با رویکرد ورزشی و تفریحی (مطالعه موردی: استان لرستان) پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 15 صفحه اصلی مرور اطلاعات نشریه راهنمای نویسندگان ارسال مقاله داوران تماس با ما طراحی مدل توسعه حرفهای معلمان تربیت بدنی مبتنی بر خودسازی با رویکرد کیفی مدیریت منابع انسانی در ورزش 16 تدوین الگوی پیاده سازی راهبردهای اداره کلّ ورزش و جوانان استان گلستان در حوزه ورزش سالمندان با روش کارت امتیازی متوازن چشم انداز مدیریت دولتی 17 شناسایی و اولویت بندی عوامل توانمندسازی صادراتی کالاهای ورزشی با تأکید بر برنامه های توسعه صادرات با رویکرد کلاس جهانی مطالعات مديريت ورزشي 18 شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی مديريت و توسعه ورزش 19 تعیین الگوی عوامل موثر بر توسعه پایدار گردشگری ورزش های سنتی (مطالعه موردی: جشنواره کبدی سرخنکلاته، اسب ترکمن و کشتی سنتی آلیش وگورش) مطالعات مديريت ورزشي 20 مقایسه میزان رضایت از زندگی و ابعاد پرخاشگری سربازان در حال خدمت در زندان ها بر اساس وضعیت تأهل و نوع ورزش (آبی یا زمینی) طب دریا 21 راهکارهای توسعه فرصت های کارآفرینی ورزشی در سطح کلان خط مشي گذاري عمومي در مديريت 22 Modeling Solutions for the Development of Sports Entrepreneurship Opportunities at the Middle Level iranian journal of educational sociology 23 آسیب شناسی دیپلماسی بین المللی ورزش ایران جامعه شناسي سياسي ايران 24 موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی مديريت و توسعه ورزش 25 شناسایی چالش های ورزش سالمندی وارائه راهکارهای مؤثر بر ترغیب سالمندان به فعالیت های ورزشی رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي 26 شناسایی و اولویت بندی عوامل زیرساختی مربوط به توسعه گردشگری ورزشی استان مازندران پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 27 شناسایی فرصتهای کارافرینانه در صنعت ورزش با رویکرد ورزش قهرمانی مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 28 ارائهٔ مدل استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان براساس مهارت های روان- تنی، شناختی، مقابله ای و روانی پایه مطالعات ناتوانی 29 Developing Iranian Sports Coaches’ Personal Brand iranian journal of management studies 30 مطالعه تطبیقی باشگاه های ورزشی ایران و کشورهای منتخب اروپایی مديريت ورزشي 31 واکاوی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در صنعت ورزش مبتنی برتکنیک فراترکیب برنامه ريزي و توسعه گردشگري 32 دیده بانی شاخص های مؤثر بر آینده شایستگی مدیران ورزشی با مدیریت کلاس جهانی در صنعت ورزش ایران مديريت منابع انساني در ورزش 33 جایگاه ورزش در نظام اوقات فراغت دانشجویان و ارائه الگو پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 34 طراحی نظام سلامت دانشجویان با تأکید بر فعالیت های ورزشی پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 35 ارائه الگوی پارادایمی عوامل تبلیغاتی موثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال مطالعات مديريت ورزشي 36 . مطالعه تطبیقی ورزش مدارس کشورهای فنلاند، دانمارک، آلمان، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و ایران پژوهش در ورزش تربيتي 37 ررسی فرصت ها و چالش های مدیریتی برون سپاری به بخش خصوصی در سازمان های ورزشی دولتی پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی 38 چالش ها و فرصت های خصوصی سازی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي 39 بررسی وضعیت امید به اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان رشته تحصیلی تربیت بدنی و علوم ورزشی مطالعات مديريت ورزشي 40 بهینه سازی مکانی اماکن ورزشی در راستای تحلیل فضایی- مکانی و آمایش سرزمین (نمونه موردی: شهر کرج) مديريت ورزشي 41 الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنواره های ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری مطالعات مديريت گردشگري 42 طراحی الگوی شایستگی های محوری اعضای هیأت علمی در تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه ورزش مدیریت منابع انسانی در ورزش 43 واکاوی کیفی عوامل مؤثر بر توسعۀ برند شخصی مربیان ورزشی ایران: رویکرد نظریه داده بنیاد رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي 44 طراحی مدل ورزش شهروندی در کلانشهر تهران با استفاده از نظریه داده بنیاد مديريت ورزشي 45 تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه ورزش آموزش عالی ایران 46 امکانسنجی پیادهسازی WebGISبر مبنای نسل نوین وب با هدف توسعه نظام ساخت و بهره برداری پروژههای ورزشی پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي 47 شناسایی ابعاد و رویکردهای توسعه فرهنگی ورزش و عوامل موثر بر آن مطالعات راهبردي ورزش و جوانان 48 تدوین الگوی ساختاری تحلیلی توسعه ورزش قهرمانی زنان پژوهش هاي معاصر در مديريت ورزشي 49 ارائه مدلی از تأثیر هوش اخلاقی بر اعتماد سازمانی و سلامت سازمانی در وزارت ورزش و جوانان رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي 50 Investigation and Prioritization of Factors Affecting Implementation of Student Sports Development Health Strategies archives of hygiene sciences 51 تأثیر قابلیت های یادگیری سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش و جوانان ایران پژوهشنامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 52 شناسایی و ارزیابی شایستگی های کانونی شغلی دانشجویان و دانش آموختگان تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهش در ورزش تربيتي 53 آسیب شناسی سیاسی – حقوقی مصوبات مرتبط با ورزش و تربیت بدنی در مجلس شورای ملی عهد پهلوی دوم پژوهشنامه علوم سیاسی 54 ارائۀ الگوی مناسب به منظور تحقق توزیع بهینۀ فضاهای ورزشی در شهر تهران پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش 55 تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال مديريت ورزشي 56 Strategic Perspective Codification of Iran Martial Arts Federation annals of applied sport science 57 مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران مديريت و توسعه ورزش 58 بررسی چالش های رشد و توسعه ورزش قهرمانی بر مبنای آمایش سرزمین و ارائه راهکارها پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي 59 تحلیل مؤلفه های اثرگذار در خصوصی سازی باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي 60 بررسی میزان رضایتمندی گردشگران ساحلی از کیفیت خدمات تفریحی – ورزشی در نوار ساحلی دریای مازندران پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 61 شناسایی موانع ایجاد و یا توسعه اخلاق حرفه ای مدیران سازمان های ورزشی مطالعات مديريت رفتار سازماني در ورزش 62 ارائه مدل توسعه فوتبال ایران با تأکید بر مقدمات حضور بانوان تماشاگر رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 63 مدل سازی عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری ورزشی کوهستان با تمرکز بر نوآوری ( مورد مطالعه: کوهستان های کلان شهر تهران) گردشگري و توسعه 64 ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس) مدیریت ورزشی 65 ارایه مدل مفهومی ورزش شهروندی در تهران پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 66 Evaluation of sporting goods foreign trade in the 5th development plan of Iran Sport Science 67 تحلیل عوامل زیست محیطی و مدیریتی مؤثر بر توسعه سوارکاری محيط زيست جانوري 68 تبیین الگوی بهینه پیادهسازی مدیریت دانش در تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور پژوهش هاي معاصر در مديريت ورزشي 69 تحلیل عوامل موثر بر رفتار مدیران برای بهرهمندی از مدیریت دانش در کسب و کارهای ورزشی مطالعات مديريت رفتار سازماني در ورزش 70 طراحی مدل کیفی توسعه اقتصادی صنعت ورزش ایران با رویکرد تولید درکلاس جهانی پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي 71 بررسی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران مديريت منابع انساني در ورزش 72 تحلیل ساختار ورزش تربیتی ایران پژوهش در علوم ورزشي 73 شناسایی و اولویت بندی شاخص های استعدادیابی ورزش جودو در ایران پژوهش در علوم ورزشي 74 طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزش های بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی مدیریت و توسعه ورزش 75 The role of the organizational climate in the process innovation at sport organizations (Some evidence from the Sports and Youth Departments of Mazandaran Province) International Journal of Applied Exercise Physiology 76 شناسایی عوامل زمینه ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی مديريت و توسعه ورزش 77 تأثیر سرمایۀ اجتماعی در فرهنگ سازمانی سازمان های ورزشی پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 78 ارزیابی و مقایسه مدیریت کیفیت در فدراسیون های پایه و پرمدال ایران بر اساس رویکرد تلفیقی EFQM-AHP پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 79 ارزیابی کیفیت سیستم توسعۀ استعداد فوتبال ایران رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 80 تحلیل عوامل توسعه ورزش همگانی بر اساس نظریه داده بنیاد پژوهش در علوم ورزشي 81 Designing a Sport Development Model in Iran’ s free Trade Industrial Zones Annals of Applied Sport Science 82 Identifying the Consequences of Strategic Entrepreneurship in Sports Business Annals of Applied Sport Science 83 شناسایی و مدل سازی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه رفتار شهروند سازمانی در سازمان های ورزشی ایران پژوهش در علوم ورزشي 84 تدوین مدل آسیب شناسی ساختار ورزش ایران پژوهش در علوم ورزشي 85 تحلیل عاملی مولفه های اثر گذار بر مدیریت در موفقیت فوتبال ایران پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 86 مقایسۀ واکنش هواداران تیم های خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعۀ موردی: باشگاه سپاهان و ذوب آهن اصفهان) پژوهش هاي فيزيولوژي و مديريت در ورزش 87 طراحی الگوی پارادایمی ورزش دانشگاه فنی وحرفه ای بر اساس نظریه داده بنیاد پژوهش در علوم ورزشی 88 مناسب سازی شاخص های انتخاب مکان بهینه ورزشی سالمندان با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی(AHP) و GIS سالمند 89 تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی کارآفرینی ورزش در ایران پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 90 Human Resource Development Indicators for the Iranian Judo Federation Annals of Applied Sport Science 91 نقش ورزش در پیشگیری از وقوع جرم مطالعات راهبردي ورزش و جوانان 92 طراحی و ساخت ابزار سنجش اثربخشی کمیته ملی پاراالمپیک جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزشهای رقابتی پژوهش هاي معاصر در مديريت ورزشي 93 بررسی و تحلیل عوامل اثرگذار بر جذب گردشگران ورزشی به استان مازندران با تاکید بر بازاریابی گردشگری ورزشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی 94 Evaluating the Components of Marketing Mix (7Ps) of Iran’s Volleyball Super League Annals of Applied Sport Science 95 تحلیل عاملی شاخص های سلامت دانشجویان دانشگاه مازندران با تأکید بر فعالیت های ورزشی پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي 96 مقایسه ادراک ریسک دانشجویان ورزشکار آسیب دیده و غیرآسیب دیده (مطالعه موردی : دانشگاه مازندران) پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 97 شناسایی و اولویت بندی زیر ساختهای اماکن ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی، مطالعه موردی : اماکن ورزشی شهر جویبار گردشگري علم و فرهنگ 98 مقایسه ادراک ریسک دانشجویان آسیب دیده: مطالعه موردی دانشگاه مازندران پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 99 کاربرد GIS در آمایش فضایی کاربری ورزشی با استفاده از روش AHP فازی و دلفی پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي