نام و نام خانوادگی محسن حاجی تبار فیروزجایی شغل عضو هیئتعلمی دانشگاه مازندران تحصیلات دکترای تخصصی / علوم تربیتی- گرایش برنامه ریزی درسی وبسایت مشاهده پست الکترونیک M [dot] hajitabar [at] umz [dot] ac [dot] ir مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع 1 بررسی رابطۀ بین مهارتهای تفکر انتقادی با خالقیت دانشجویان دانشکدۀ علوم انسانی دانشگاه مازندران، واحد بابلسر زینب دادرس کوچکده حکیمه السادات شریف زاده خاوری محسن حاجی تبار فیروزجایی 2 نقش مولفههای برنامه درسی پنهان بر مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دورهی متوسطه با میانجی-گری خودآگاهی محمدجواد زیارت بان محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 3 ارزیابی اثر بخشی مطالعات برنامه درسی راهبردی ؛ الگوی برنامه ریزی چند بعدی بر آموزش کودکان پیش از دبستان استان مازندران خدیجه وفادار صمد ایزدی محسن حاجی تبار فیروزجایی 4 بررسی نقش وضعیت اقتصادی خانوار برگریز از یادگیری با میانجیگری مشارکت والدین در دوران کرونا امیر حسین شفیع پور صمد ایزدی محسن حاجی تبار فیروزجایی 5 نقش سواد برنامهریزیدرسی و جهتگیری برنامهدرسی معلمان نقش سواد برنامهریزیدرسی و جهتگیری برنامهدرسی معلمان در پیش بینی یادگیریزدایی علی عابدینی ئمنصور میمنت عابدینی بلترک محسن حاجی تبار فیروزجایی 6 نقش دانش حرفهای معلمان در پیشبینی عملکرد تحصیلی کیفی دانشآموزان با میانجیگری منزلت اجتماعی مهدیه احمدی جویباری محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 7 تاثیر برنامه مدرسه تلویزیونی بر درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در ایام کرونا با میانجیگری انگیزش تحصیلی مسعود خطیری محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 8 بررسی تفکر انتقادی در تعالیم اسلامی و کاربرد آن در روش تدریس فعال فرزانه مهدوی حکیمه السادات شریف زاده خاوری محسن حاجی تبار فیروزجایی 9 تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان کلاس ششم سید علی اصغر محمدی جورجاده محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 10 بررسی برنامه درسی مغفول در دوره کووید-19 از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی رامین ملکی فر محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 11 مقایسه انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی به شیوه آموزش حضوری و مجازی در دوره همه گیری بیماری کرونا سید علی جلالی محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 12 رابطه ادراک از محیط کلاس و ارزشیابی با خودکارآمدی ریاضی و نگرش نسبت به ریاضی دوره متوسطه دوم فاطمه زهرا توکلی محسن حاجی تبار فیروزجایی صمد ایزدی 13 نقش مشارکت والدین در انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی زینب الهی محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک 14 شکاف برنامه درسی رشته زبان روسی دوره کارشناسی از دیدگاه ذی نفعان سیده ندا موسوی محسن حاجی تبار فیروزجایی میمنت عابدینی بلترک، معصومه معتمدنیا 15 مقایسه انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی تحت آموزش تک زبانه و دوزبانه طاهر فرجی میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی رضا میرعرب رضی 16 میزان انطباق برنامه درسی قصد شده و اجراشده رشته حسابداری مقطع کارشناسی با تاکید بر دروس تخصصی آتنا رضانژاد صمد ایزدی محسن حاجی تبار فیروزجایی 17 امکان سنجی موقعیتی سازی و بومی سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی استان مازندران صمد جام گوهری محسن حاجی تبار فیروزجایی رضا میرعرب رضی 18 مقایسه مؤلفه های تدریس اثربخش استادان هیات علمی با مدرسان حق التدریس از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران فاطمه جعفری رضا میرعرب رضی محسن حاجی تبار فیروزجایی 19 استاد راهنمای پایان نامه با عنوان بررسی وضعیت تربیت اقتصادی در برنامه درسی دوره متوسطه سمیه آریان فر رضا میرعرب رضی محسن حاجی تبار فیروزجایی