|
ارائه مدلی جهت تبیین نقش کوچینگ (مربیگری) اثربخش در عملکرد نیروی فروش: مطالعه ای در خدمات گردشگری
Mohammed Al-musawi, Reyath Thea Azeez, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani
(2025)
|
|
طراحی مدل وفاداری مشتریان در بانکهای اسلامی کشور عراق
Oday Hatem Falih, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Bahareh Abedin
(2024)
|
|
|
|
|
|
طراحی مدل برندسازی برای مدارس انتفاعی در شهر بغداد
Salam Abduljaleel Alramdhan, morteza movaghar, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie
(2024)
|
|
|
|
|
|
|
|
دستیابی به وفاداری در جوامع برند آنلاین در جامعه عراق
Heidar Almansouri, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari
(2022)
|
بررسی نقش بازاریابی اخلاقی در ارتقای وفاداری مشتری
Watheq Albadiri, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie
(2022)
|
|
|
|
عوامل مهم موفقیت موثر بر سودآوری بانکهای تجاری منتخب در عراق
Zeinab Abdolhadi Naji Alnaser, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar
(2022)
|
|
|
|
|
|
|
|