نام و نام خانوادگی زهرا کاظمی سراسکانرود شغل دانشجو تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 طراحی الگوی فرایند بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی: کاربست راهبرد مرور نظام مند بررسی های بازرگانی 2 شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون فصلنامه مطالعات رسانههای نوین 3 Investigating Consumer's Perceived Value in B2C Model of Electronic Commerce: A Research Framework and an Empirical Case Study International Journal of Management, Accounting an 4 تبیین شکاف بیننسلی تبلیغات: تاثیر اولویتهای ارزشی و تعامل شبه اجتماعی بر پذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتی با نقش تعدیلگر نسل مطالعات جامعه شناختی 5 Drivers of the Target Financial Leverage and Speed of Adjustment in Small and Medium-Sized Companies at Different Stages of Life Cycle European Journal of Studies in Management and Business