1 |
بررسی صلاحیت حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی
|
مطالعات آموزش و یادگیری
|
2 |
تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهتحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی برمبنای مؤلفه های امنیت اجتماعی
|
انتظام اجتماعی
|
3 |
جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان
|
مطالعات ملی
|
4 |
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران بر مبنای نقش های جنسیتی با تأکید بر مشاغل
|
مطالعات توسعه اجتماعی فرهنگی
|
5 |
شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی بر مبنای مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه ی موردی: دانشگاه شهید صدوقی یزد)
|
توسعه آموزش جندی شاپور
|
6 |
ارتقای سلامت در جامعه از طریق آموزش سلامت اجتماعی در کتب درسی
|
پژوهش سلامت
|
7 |
تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر مبنای مؤلفه های میراث فرهنگی
|
مطالعات توسعه اجتماعی فرهنگی
|
8 |
Efficacy of Electronic Versus Traditional Type of Metalinguistic Feedback in Correct Use of Prepositions: An Experimental Study
|
interdisciplinary journal of virtual learning in medical sciences
|
9 |
تأثیر نظریه انتقادی بر نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی
|
پژوهش در برنامه ريزي درسي
|
10 |
شناسایی و سطح بندی موانع ارتقای مدیریتی زنان در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر مدل سازی ساختاری تفسیری
|
زن در توسعه و سیاست
|
11 |
بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه نیمه تجربی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشکی
|
12 |
بررسی تطبیقی رویکردهای پژوهش در مجلات علوم پزشکی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشكي
|
13 |
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی
|
پژوهش در آموزش علوم پزشكي
|
14 |
Content analysis of peace education as one component of global citizenship education in elementary textbooks
|
International journal of Educational and Psychological Research
|
15 |
ارزیابی مهارت های زندگی دانشجویان دانشگاه مازندران با تأکید بر نقش برنامه های درسی
|
روانشناسی تربیتی
|