نام و نام خانوادگی سیروس منصوری شغل عضو هیئت علمی سایر دانشگاههای کشور تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 بررسی صلاحیت حرفهای معلمان مرد دوره متوسطه شاخه علوم انسانی بر مبنای رویکرد سازنده گرایی مطالعات آموزش و یادگیری 2 تحلیل محتوای کتابهای درسی دورهتحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی برمبنای مؤلفه های امنیت اجتماعی انتظام اجتماعی 3 جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان مطالعات ملی 4 تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران بر مبنای نقش های جنسیتی با تأکید بر مشاغل مطالعات توسعه اجتماعی فرهنگی 5 شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی بر مبنای مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعه ی موردی: دانشگاه شهید صدوقی یزد) توسعه آموزش جندی شاپور 6 ارتقای سلامت در جامعه از طریق آموزش سلامت اجتماعی در کتب درسی پژوهش سلامت 7 تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر مبنای مؤلفه های میراث فرهنگی مطالعات توسعه اجتماعی فرهنگی 8 Efficacy of Electronic Versus Traditional Type of Metalinguistic Feedback in Correct Use of Prepositions: An Experimental Study interdisciplinary journal of virtual learning in medical sciences 9 تأثیر نظریه انتقادی بر نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی پژوهش در برنامه ريزي درسي 10 شناسایی و سطح بندی موانع ارتقای مدیریتی زنان در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر مدل سازی ساختاری تفسیری زن در توسعه و سیاست 11 بررسی میزان اثربخشی آموزش با رویکرد حل مسأله بر عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه نیمه تجربی پژوهش در آموزش علوم پزشکی 12 بررسی تطبیقی رویکردهای پژوهش در مجلات علوم پزشکی پژوهش در آموزش علوم پزشكي 13 رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی پژوهش در آموزش علوم پزشكي 14 Content analysis of peace education as one component of global citizenship education in elementary textbooks International journal of Educational and Psychological Research 15 ارزیابی مهارت های زندگی دانشجویان دانشگاه مازندران با تأکید بر نقش برنامه های درسی روانشناسی تربیتی