فرزام فرزان

صفحه نخست /فرزام فرزان
فرزام فرزان
نام و نام خانوادگی فرزام فرزان
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / مدیریت ورزشی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنوانهمایش
1 شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شرط بندی در فوتبال حرفه ای ایران
2 مقایسهی تحمل ابهام دانشجویان ورزشکار و غیر ورزشکار دانشگاه فردوسی و سمنان
3 آشنایی با مدیریت، امکانات و فعالیت های تفریحی ورزشی و غیر ورزشی پارک مرکزی
4 خشونت و پرخاشگری هواداران ورزشی: از شبکه های اجتماعی تا ورزشگاه های فوتبال
5 Achievements of a successful coach in the positive youth development: a combination of theory and practice
6 Study of the dimensions of the tendency to virtual tourism in sports science students
7 Investigation of the causes and effects of unethical behaviors and violence among Premier League fans Iran
8 تحلیل و ارزیابی رویدادهای ورزشی زندان: تحلیل محتوای سایت امور زندان ها
9 بازاریابی عصبی: بررسی اثر عنصر رنگ برقصد خرید بشقابهای میناکاری شده بااستفاده از ابزار EEG
10 مقایسه اپ های بازی ورزشی ایرانی و خارجی
11 بررسی نقش بازریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی
12 مدل ساختاری نقش آگاهی از برند بر روی تصویر برند مقصد و وفاداری برند در توسعه گردشگری ورزش های آبی(سواحل بابلسر)
13 بازاریابی عصبی: بررسی اثر عنصر رنگ بر قصد خرید بشقاب های میناکاری شده با استفاده از ابزار EEG
14 مقایسه نیازها و موانع مشارکت ورزشی دانشجویان دانشگاه های بوعلی و همدان تهران
15 نقش شایستگی ناجیان غریق در تقویت منابع انسانی حوزه گردشگری ساحلی: مطالعه موردی سواحل استان مازندران
16 بررسی نوع و میزان استفاده از اینترنت در بین دانشجویان دختر ورزشکار دانشگاه مازندران
17 بررسی نقش شطرنج بر کاهش افکار وسوسه به مصرف مواد در معتادان در حال ترک
18 ارزیابی امنیت شغلی کارکنان پارکهای آبی استان اصفهان
19 ارزیابی رضایت زندگی کارکنان پارکهای آبی استان اصفهان
20 ارزیابی امنیت شغلی کارکنان پارک های آبی استان اصفهان
21 بررسی نقش ورزش و امادگی جسمانی در رضایت از زندگی سربازان در یک واحد نظامی
22 مقایسه وب سایت های منتخب پوشاک و لباس ورزشی
23 مقایسه وبسایت های فروشگاه مجید(مروژ) و آدیداس پوشاک و لباس ورزشی براساس شاخص های وب سنجی
24 جایگاه طرح و نقوش باستانی ایرانی بر روی لباس ورزشی
25 سنجش میزان امید به زندگی بانوان سالمند مراجعه کننده به پارک های ورزشی بانوان (مطالعه موردی پارک ریحانه مشهد)
26 بررسی وضعیت امکانات ورزشی سربازان پدافند هوایی بابلسر
27 بررسی ورزش و بازی در اوقات فراغت کودکان کار شهر مشهد
28 بررسی چالش های معلولین ورزشکار با تاکید بر عوامل انگیزشی (یک مطالعه ی کیفی)
29 Factors affecting purchase intention toward counterfeit sport shoes (case study: university of Mazandaran)
30 The study of correlation between sports participation and BMI with life satisfaction of Tonekabon prison staff
31 سنجش عوامل موثر بر گرایش به محصولات تقلبی بر قصد خرید کفش اصلی مطالعه موردی:دانشجویان دانشگاه مازندران
32 بررسی مطالعات پرخاشگری وورزش در زندان
33 شناسایی و رتبه بندی عوامل سوق دهنده و بازدارنده گردشگری ورزش های زمستانی (مورد مطالعه: پیست های اسکی استان آذربایجان شرقی)
34 بررسی مطالعات پرخاشگری و ورزش در زندان
35 سنجش عوامل موثر بر گرایش به محصولات تقلبی بر قصد خرید کفش اصلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران
36 مقایسه عملکرد صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران با شبکه های تلویزیونی منتخب خارجی در حوزه ورزش
37 بررسی پژوهش های پیشین درباره ی کارکنان زندان با تاکید بر رضایت زندگی
38 بررسی جایگاه خودروهای کاروان در گردشگردی ورزشی
39 بررسی جایگاه مشارکت ورزشی در زندان
40 تحلیل ساختاری تصاویر پروفایل دختران قهرمان ورزشی دانشگاه مازندران در تلگرام (پژوهش مقطعی)
41 بررسی برند بازی های رایانه ای ورزشی و غیرورزشی مورد توجه دانشجویان دختر در اوقات فراغت
42 مطالعه تطبیقی سیاستگذاری ورزش همگانی در کشورهای پیشرفته و مطالعه تطبیقی سیاستگذاری ورزش همگانی در کشورهای پیشرفته و ایران
43 The Future of Sport Tourism
44 بررسی عوامل سوق دهنده گردشگران به گردشگری ساحلی در دریای خزر
45 بررسی عوامل جذب کننده و بازدارنده در رغبت گردشگران به گردشگری ساحلی در دریای خزر
46 ازاریابی ورزشی: بررسی نقش عوامل موثر در انتخاب رنگ سوشیرت و شلوار ورزشی در بین دانشگاهیان دانشگاه مازندران
47 رابطه بین رسانه های جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پنتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی
48 بررسی جایگاه ورزش در اوقات فراغت بانوان طلاق
49 تحلیل ساختاری تصاویر پروفایل دختران قهرمان ورزشی دانشگاه مازندران در تلگرام (پژوهش مقطعی)
50 بررسی برند بازی های رایانه ای ورزشی و غیر ورزشی مورد توجه دانشجویان دختر در اوقات فراغت