نام و نام خانوادگی سهیل نجات شغل دانشجو سایر دانشگاههای کشور تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تندمصرف) چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 آسیب شناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب مديريت بازرگاني 3 بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام مديريت بازرگاني 4 پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل گیری تبلیغات توصیه ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) پژوهش هاي مديريت منابع سازماني 5 بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن مديريت برند 6 بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سیک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO) تحقيقات بازاريابي نوين 7 بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران تحقيقات بازاريابي نوين