نام و نام خانوادگی محمود عزیزی شغل عضو هیئتعلمی دانشگاه مازندران تحصیلات دکترای تخصصی / ادبیات انگلیسی وبسایت مشاهده پست الکترونیک mazizijam [at] umz [dot] ac [dot] ir مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 Exploring Literature Reading Classes in Terms of Types of Feedback Provided by EFL Teachers: Does Teaching Experience Play a Determining Role? Education and Self Development 2 The Differential Effects of Dynamic Assessment Versus Coded Focused Feedback on the Process Writing of EFL Learners European Journal of Contemporary Education 3 Extensive Reading and the Writing Ability of EFL Learners: the Effect of Group Work European Journal of Contemporary Education 4 A comparative study of the effects of self-assessment and peer feedback on literature students’ oral production Science for education today 5 Incorporating Mindfulness into EFL Literature Courses to Foster Critical Reading Ability Education and Self Development 6 USING INTERACTIVE E-BASED FLIPPED LEARNING TO ENHANCE EFL LITERATURE STUDENTS’ CRITICAL READING Science for education today 7 dynamic Assessment in developing EFL Learners’ depth of Vocabulary Knowledge through Critical Reading Jurnal Pendidikan Malaysia 8 THE EFFECT OF FOCUS OF STRATEGIC PLANNING ON ACCURACY AND COMPLEXITY IN ARGUMENTATIVE WRITING OF INTERMEDIATE L2 LEARNERS International Journal of Asian Social Science 9 LITERATURE-BASED EXTENSIVE READING ACCOMPANIED BY READING LOGS: A CASE FOR DEVELOPING CRITICAL THINKING SKILLS OF ENGLISH LITERATURE STUDENTS International Journal of Education Universitat Pendidikan Indonesia