باقر یعقوبی

صفحه نخست /باقر یعقوبی
باقر یعقوبی
نام و نام خانوادگی باقر یعقوبی
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / آموزش زبان و ادبیات انگلیسی
وبسایت
پست الکترونیک
 عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع
1 Professional Identity and English Language Teachers’ Metacognition فاطمه غربی زهرا احمد پور کاسگری باقر یعقوبی
2 Personalized Feedback via Technology and Writing Performance: Do identity processing styles matter? حیدر العجیلی زهرا احمد پور کاسگری باقر یعقوبی
3 EFL Teachers’ Motivational Strategies in Online Teaching Environments: Does Teachers’ Online Self-Efficacy Matter? ختام محمد حسن زهرا احمد پور کاسگری باقر یعقوبی
4 Processing Instruction Effect in Establishing Agreement Between Nominative and Genitive Pronouns Compared to Meaning-Based Output Instruction علی بنائیه باقر یعقوبی مصطفی پورحاجی
5 Identities in Pedagogical Acts in Teacher-Learners’ Interactions: A Conversation Analytic Study of EFL Classrooms سهیل کارگردهر باقر یعقوبی سجاد پور امید، محمود دهقان
6 A Comparative Study of the Primary and Secondary Effects of Processing Instruction and Meaning Output Instruction: From Passive to Causative Form فاطمه جعفری نیااهنگر باقر یعقوبی مصطفی پورحاجی
7 The Contribution of Extrovert and Introvert Personalities Through Dialogic Feedback پری مهر استادعلی رضا باقر یعقوبی شیرین آبادی خواه
8 The Role of Different Types of Written Corrective Feedback and Language Anxiety in the Iraqi EFL Learners’ Writing Accuracy سمیه الغزی محمود دهقان باقر یعقوبی
9 تاثیر تکرار متراکم روندی بر شاخصهای روانی سخن: سرعت، حد تفکیک و فراوانی حرکهای ترمیمی در بیان زبان دوم محمد علی مومنی باقر یعقوبی حسین بزرگیان
10 The Effect of the Use of Graphic Organizers as Pre-writing Conceptual Strategy on MA English L2 Iraqi Learner's Writing Performance استبرق ولید عطوان الرکابی باقر یعقوبی زهرا احمد پور کاسگری
11 Teaching English L2 Writing: Is There a Convergence Between Stated Beliefs and Activities? شیما مسلمی تالارکی باقر یعقوبی فاطمه خونمری
12 مکالمه‌ی مشارکتی و فراگیری زبان دوم: هدایتِ توجه، از آنِ‌خودسازی و خودسامانی سحر خانی پور باقر یعقوبی حسین بزرگیان
13 Teacher-Student Communicative Discourse in Classroom Interaction: A Case Study of Iraqi High-School راید ستار باقر یعقوبی مصطفی پورحاجی
14 The Impact of Formative Assessment on Reading Comprehension of Iraqi EFL Students with Low and High Proficiency Level محمدعلی عبدالجلیل حسن محمود دهقان باقر یعقوبی