1 |
خواﻧﺶ ﻣﻔﻬﻮم ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻘﺎﺑﻞﻫﺎی دوﮔﺎﻧﻪ
|
برنامه ریزی و توسعه گردشگری
|
2 |
توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر توسعه گردشگری کم شتاب
|
راهبردهای توسعه روستایی
|
3 |
بررسی نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری به تاثیرات اقتصادی گردشگری ورزشی ساحلی در مقصد رامسر
|
مطالعات جغرافيايي نواحي ساحلي
|
4 |
نقش ادراکات گردشگران در رضایتمندی و وفاداری به مقصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای جواهرده)
|
فصلنامه راهبردهاي توسعه روستايي
|
5 |
ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصدگردشگری رامسر
|
گردشگري شهري
|
6 |
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر
|
گردشگري شهري
|
7 |
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری
|
مطالعات رسانه هاي نوين
|
8 |
تاثیر محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی و رضایت میهمانان (مطالعه ی موردی: هتل-های پارسیان آزادی رامسر)
|
گردشگري و توسعه
|
9 |
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری گردشگری خانه های دوم روستایی مطالعه موردی: مجموعه روستای جواهرده رامسر
|
journal of research and rural planning
|
10 |
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران
|
مطالعات مدیریت گردشگری
|
11 |
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران
|
مطالعات مدیریت گردشگری
|
12 |
کارآفرینی راهبردی مقصدهای گردشگری روستایی مطالعه موردی: دهستان جنت رودبار رامسر
|
جغرافیا
|
13 |
مدلسازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی )افراد، فرآیند، مکان و محصول(
|
برنامه ريزي و توسعه گردشگري
|
14 |
نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر
|
برنامه ريزي و توسعه گردشگري
|