نام و نام خانوادگی محمود الشویلی شغل دانشجوی فارغ التحصیل بین الملل تحصیلات 0 / مدیریت بازرگانی وبسایت پست الکترونیک mahmoud [dot] alshowaili [at] gmail [dot] com مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع 1 The relationship between dimensions of brand value and instant impulsive buying behavior of online store consumers: a case study of an online store in Iraq محمود الشویلی محمود یحیی زاده فر محمد صفری