نام و نام خانوادگی مارتینا پاولیکوا شغل پژوهشگر خارجی تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 Exploring Literature Reading Classes in Terms of Types of Feedback Provided by EFL Teachers: Does Teaching Experience Play a Determining Role? Education and Self Development 2 The Differential Effects of Dynamic Assessment Versus Coded Focused Feedback on the Process Writing of EFL Learners European Journal of Contemporary Education 3 Extensive Reading and the Writing Ability of EFL Learners: the Effect of Group Work European Journal of Contemporary Education 4 Coherence problems of efl students’ writing in light of the Gricean maxims Journal of Education Culture and Society 5 The impact of collaborative instruction of language learning strategies on language learning beliefs and learner autonomy XLinguae 6 Exploring Teachers’ and Learners’ Attitude towards Homework: The case of English versus Non-English-Major Teachers’ Homework Practices Education and Self Development 7 Investigating the co-development of reading fluency and reading comprehension through mindful teaching of collocations in EFL classroom [In English] Science for education today 8 EFL Teachers’ Perceptions of Implementing Critical Thinking in Teaching Reading: Focus on the Possible Hindrances Education and Self Development