نام و نام خانوادگی باقر یعقوبی شغل عضو هیئتعلمی دانشگاه مازندران تحصیلات دکترای تخصصی / آموزش زبان و ادبیات انگلیسی وبسایت پست الکترونیک yaqubi [at] umz [dot] ac [dot] ir مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 Cultivating active engagement in pair work through peer modelling The International Journal of Applied Linguistics 2 The Effects of Immediate and Delayed Corrective Feedback on the Acquisition of English Subject-Verb Agreement by EFL Learners Journal of English Language Teaching and Learning 3 What English language in-service teachers think, know, and do about writing instruction: Iranian teachers' stated attitudes vs. actual practice TESOL Journal 4 Task Repetition from EFL Learners’ Perspectives: A Longitudinal Multiple-Case Analysis جستارهای زبانی 5 روششناسیِ خودمردمنگاری بهمثابه روشی در خودبازاندیشی و رشد حرفهای معلمان تدریس پژوهی 6 ‘I’d rather you worked individually’: An autoethnographic enquiry language teaching research quarterly 7 ENHANCING EFL LEARNERS’ QUALITY OF INTERACTION THROUGH GROUND RULES INCORPORATED IN COLLABORATIVE STRATEGIC READING JOLLT Journal of Languages and Language Teaching 8 Teaching Collaborative Ground Rules through Peer Modeling: Changes in Pair Participatory Patterns Iranian Journal of Language Teaching Research 9 The effects of combining task repetition with immediate post-task transcribing on L2 learners’ oral narratives The Language Learning Journal 10 METACOGNITIVE INTERVENTION AND AWARENESS: LISTENERS WITH LOW WORKING MEMORY CAPACITY International Journal of Listening 11 The Effect of Collaborative Dialogue on EFL Learners’ Noticing of Pragmatic Forms journal of english language teaching and learning