نام و نام خانوادگی سید حمید خداداد حسینی شغل قطع همکاری تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تندمصرف) چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 آسیب شناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب مديريت بازرگاني 3 مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی تحقيقات بازاريابي نوين 4 مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید پژوهش هاي مديريت در ايران 5 بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر کیفیت استراتژی در زنجیره تامین سبز با تبیین نقش رابطه گرایی؛ (مورد مطالعه شرکتهای اقماری و وابسته به ایران خودرو) پژوهشنامه مديريت اجرايي