نام و نام خانوادگی Maysam Shirkhodaee شغل قطع همکاری تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 The power of creative advertising and consumers perceived risk Journal of promotion management 2 Evaluating the persuasive and memory effects of viral advertising International Journal of Online marketing