نام و نام خانوادگی امیرحسین نوری پور شغل قطع همکاری تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 تتبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی مديريت برند 2 اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید مواد غذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا پژوهشنامه مديريت بازاريابي 3 مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در اروپا فصلنامه علمي- پژوهشي تحقيقات بازاريابي نوين 4 بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند دو فصلنامه علمي- پژوهشي مديريت اسلامي ايران