1403/10/06
میثم شیرخدایی

میثم شیرخدایی

مرتبه علمی: دانشیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: 09125225939

تحصیلات

  • کارشناسی مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین الملل ، دانشگاه مازندران ، ایران (1378 - 1382)
    عنوان پایان‌نامه: -
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین الملل ، تربیت مدرس ، ایران (1382 - 1384)
    عنوان رساله: بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک
  • دکترای تخصصی مدیریت- بازاریابی بین الملل ، تربیت مدرس ، ایران (1384 - 1388)
    عنوان رساله: طراحی الگوی سرآمدی بازاریابی در صنایع تولیدی با رویکرد ترکیبی
بیشتر

دروس

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
واکاوی نقش کمپین‌های تبلیغاتی زیست‌محیطی در ترویج رفتارهای شهروندی زیست‌محیطی: ارائه چارچوب به‌کارگیری بازاریابی اجتماعی زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (1403)
The Impact of Effective Coaching on Sales Performance Mediated by the Role of Soft Skills in the Tourism Industry Mohammed Al-musawi, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie, Reyath Thea Azeez (2024)
Modeling of Marketing Dynamic Capabilities to Increase the Competitive Advantage to the Oil Corporation in Iraq Dhulfiqar Ibadi Neemah Almayyahi, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, morteza movaghar (2024)
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2024)
طراحی الگوی پایداری در محیط کار، بر مبنای رفتار زیست محیطی کارکنان زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (1403)
Designing A Brand Promotion Model of Iraqi Non-Governmental Hospitals Aqeel Jubeir Al-Amri, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari (2024)
Designing a mixed method study in the field of green marketing strategy: evidence from Iraq Oil and Gas Industry Yousif Jaber, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2024)
Designing A Marketing Model for Pharmaceutical Products in Iraq Yousif Ali Alsaedi, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, morteza movaghar (2024)
IDENTIFYING THE DEVELOPMENT TRENDS OF TOURISM MARKETING BASED ON MEDIA TECHNOLOGY IN KARBALA TOURISM OFFICES AHMED ALABEDI, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, Bahareh Abedin (2024)
The Digital Transformation Model for Innovative Marketing Maturity in the Oil Companies Alaa Al-Lami, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari (2024)
Using Importance-Performance Analysis Technique for Green Marketing : An Applied study about Iraqi Institutions Faaz Zaidan Gebur Albudiri, Mohsen Alizadeh sani, Meysam shirkhodaie, morteza movaghar (2024)
سناریوهای سیاستی توسعه صادرات پتروشیمی در افق 1414 با رویکردی آینده‌پژوهانه هدی نجف پور، میثم شیرخدایی، حسنعلی آقاجانی، جواد سلطان زاده (1402)
Designing And Explaining A Model Of Branding For Private Schools In Iraq Salam Abduljaleel Alramdhan, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari (2024)
مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، امیر حسین زاده آهنگر (1402)
Marketing in Auditing: Application of the 7P Model Hossein Fakhari, Hossein Fakhari, Meysam shirkhodaie (2024)
گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی نوید خانجانزاده کاکرودی، میثم شیرخدایی، بهاره عابدین (1402)
ارائه الگوی تأثیرپذیری رفتار زیست محیطی از کمپین های زیست محیطی: با رویکرد مرور نظام مند زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر (1402)
Typology of the transition path to fintech: multi-level comparative analysis Sepehr Ghazi Noori, Meysam shirkhodaie, Mercedeh Pahlavanian (2023)
شناسایی چالش‌های موجود در شکل‌گیری اینشورتک در صنعت بیمه ایران با رویکرد نظریه اسکات محمود یحیی زاده فر، آرش نجف پور، میثم شیرخدایی، جواد سلطان زاده (1402)
تحلیل کارکردهای نظام نوآوری فناورانه مالی در گذار ولث‌تک مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری (1402)
شناسایی ابعاد تعالی برند با رویکرد تحلیل مضمون (مورد مطالعه: صنعت کالاهای تندمصرف) سهیل نجات، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی (1402)
نوع شناسی مسیر گذار به فناوری مالی پرداخت (پی‌تک) در ایران مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری (1402)
شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی برند در جوامع برند رسانه های اجتماعی میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، سیما داداش پور (1401)
الگوی راهبردی برنامه ریزی منابع سازمان دانش محور عبدالحسین قاضوی گرمه، مهرداد مدهوشی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، میثم شیرخدایی (1401)
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، علی ادبی فیروزجایی، نوید خانجانزاده کاکرودی، سهیل نجات (1401)
بررسی تاثیر مشارکت شهروندان بر فین تک مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری (1401)
تحلیل نحوه گذار به فناوری های نوین مدیریت ثروت در ایران مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری (1401)
تعیین مسیر گذار به فناوری های نوین بیمه ای در ایران مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری (1401)
مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی (1400)
آسیب شناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب سهیل نجات، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی (1400)
پردازش نظری اجرای پروژههای علم شهروندان در ایران مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، نادر رازقی (1400)
محرک های انگیزشی و کنترلی در مدل TAM نسبت به خدمات حمل و نقل آنلاین میثم شیرخدایی، ندا شریفی اسدی ملفه، انسیه کاظمی بالف (1400)
مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی (1400)
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل گیری تبلیغات توصیه ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) اسداله کردنائیج، میثم شیرخدایی، فاطمه اصغری گودرزی، سهیل نجات (1399)
عوامل موثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران میثم شیرخدایی، مرسده پهلوانیان (1399)
تبیین نقش مزاج ها در رفتار خرید آنی مشتریان میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی (1399)
بازاریابی خیرخواهانه ورزشی: تبیین نقش نگرش هواداران ورزشی سپیده معصومی، میثم شیرخدایی، رضا احمدی (1399)
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محمد ولی پور خطیر (1398)
روش شناسی تصویربرداری در مطالعات سازمان و مدیریت: مبانی فلسفی، مختصات، اسلوب اجرا و انتقادات وارده میثم شیرخدایی، حسن دانایی فرد، فرشته خلیلی پالندی، ندا طهماسبی روشن (1398)
Understanding the Policy Instruments Mix in Higher Education R&D: A Policy Scale Development Azam Sazvar, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2020)
طراحی الگوی مسیری گرایش به مصرف کالاهای مضر و ارائه راهکارهای ضدبازاریابی مریم فضل اله تبار لدری، میثم شیرخدایی، محمود شارع پور، حمیدرضا فلاح لاجیمی (1398)
طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش های علمی محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1398)
رابطه جذابیت برند کارفرما وگرایش به مهاجرت : مطالعه نقش تعدیل گر امکان مهاجرت الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری (1398)
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان میثم شیرخدایی، اسدالله کردنائیج، فرشته خلیلی پالندی (1398)
مقایسه جذابیت برند کارفرمایی بخش های دولتی و خصوصی: دیدگاه دانشجویان دانشگاه های فنی و مهندسی الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری (1398)
عوامل موثر بر وفاداری مشتری: نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری محبوبه عرب کلمری، میثم شیرخدایی، فاطمه علی گلی فیروزجایی (1398)
طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397)
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاری سازی تولیدات علمی و فناورانه محمد مهدی احمدیان دیوکتی، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397)
راهبردهای مؤثر در تحقق پیچیدگی اقتصادی: کاربرد الگوسازی ساختاری ـ تفسیری محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397)
مقایسه تطبیقی پیچیدگی اقتصادی کشورهای منتخب در بستر نظام ملی نوآوری محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397)
سنجش میزان پیچیدگی اقتصادی ایران، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397)
بررسی نقش جنسیت در انتخاب رنگ پوشاک ورزشی در بین دانشگاهیان دانشگاه مازندران سید رسول مرتضوی فر، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی (1397)
باز تعریف تبلیغات تجاری از منظر اسلام با روش کیفی زهره داوودی، میثم شیرخدایی، محسن نورائی (1396)
تحلیل رابطه فضای کاری اخلاقی و عملکرد کارکنان فروش آتنا بلبل امیری، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی (1396)
مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار فرشته خلیلی پالندی، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، رزیتا فتحی (1396)
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، احمد عباسی (1396)
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران زهرا آزموده مقدم، معصومه کلاته سیفری، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی (1395)
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، سعید سعیدی (1395)
ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮﺑﺮ اﻋﺘﻤﺎد اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در وبﺳﺎﯾﺖﻫﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی سیده زینب ابراهیم زاده گنجی، میثم شیرخدایی، ابوالحسن حسینی (1395)
اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، نسیم صیداحمدی (1394)
The Power of Creative Advertising and Consumers' Perceived Risk Meysam shirkhodaie, SAEED REZAEE (2014)
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی Meysam shirkhodaie, Meysam shirkhodaie, , (2014)
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی Meysam shirkhodaie, Meysam shirkhodaie, , (2014)
مقاله ارائه شده
پدیدارشناسی رفتار خرید مد سریع دختران نسل Zدانشگاه مازندران سعیده نوری، میثم شیرخدایی، محمد صفری (1402)
مروری بر مدلهای پایداری کسب و کارهای نوپا در سطح بین بنگاهی فهیمه صیادی، محمد صفری، میثم شیرخدایی (1401)
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه) شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (1399)
بازاریابی عصبی: بررسی اثر عنصر رنگ بر قصد خرید بشقاب های میناکاری شده با استفاده از ابزار EEG مهسا رحیلی، میثم شیرخدایی، سمیه نامدار طجری، فرزام فرزان (1398)
بازاریابی عصبی: بررسی اثر عنصر رنگ برقصد خرید بشقابهای میناکاری شده بااستفاده از ابزار EEG مهسا رحیلی، میثم شیرخدایی، سمیه نامدار طجری، فرزام فرزان (1398)
شناسایی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر با رویکرد مطالعه موردی مژده ولی زاده، میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی (1397)
نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز بهاره پاشا زانوسی، ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی (1395)
رابطه بین رسانه های جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پنتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، سیده سعیده عالم طلب پشتیری، سید رسول مرتضوی فر (1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/25 1:41:32 ق.ظ محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، وحید کهنسال (1395)
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند داخلی میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، سولماز صنوبر (1395)
نقش بازاریابی رابطه مند در کارآفرینی ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، مائده نامور (1395)
طرح پژوهشی خاتمه یافته
سند راهبردی و عملیاتی مدیریت و مهندسی پسماند جامد عادی استان مازندران عباس رشیدی، سمیه بلبلی قادیکلایی، فاطمه کاردل، میثم شیرخدایی، رضا اسماعیلی، امیر علی زرین مهر، مرتضی قربان زاده آهنگری (1401)
برگزاری همایش
کرسی نظریه‌پردازی
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم میثم شیرخدایی، محمد صفری، زهرا کاظمی سراسکانرود، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (1403)
اخلاق حرفه ای تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی ومسئولیت آنها در قبال گروه های آسیب پذیر مرتضی موقر، میثم شیرخدایی، فاطمه اشرفی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (1402)
پایان نامه
ارائه مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی دیجیتال: تحلیل شکاف بین نسلی زهرا کاظمی سراسکانرود، سمیه نامدار طجری، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی (1403)
طراحی الگوی ارتقای برند بیمارستان های غیردولتی عراق عقیل جبیر، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی (1403)
Identifying The Development Trends of Tourism Marketing Based on Media Technology in Karbala Tourism Offices AHMED ALABEDI, Bahareh Abedin, Meysam shirkhodaie, Aboalhasan Hosseini (2024)
طراحی مدل برندسازی برای مدارس انتفاعی در شهر بغداد Salam Abduljaleel Alramdhan, morteza movaghar, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2024)
پدیدار شناسی رفتار خرید مد سریع دختران نسل Z دانشگاه مازندران سعیده نوری، محمد صفری، میثم شیرخدایی (1402)
طراحی الگوی تعالی بازاریابی مبتنی بر آیین رفتار حرفه ای در موسسات حسابرسی اکتای یمرلی، اسفندیار ملکیان، میثم شیرخدایی، حسین فخاری (1402)
بررسی نقش بازاریابی اخلاقی در ارتقای وفاداری مشتری Watheq Albadiri, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2022)
بررسی تاثیر ادراک از رویکرد کارآفرینانه بر رفتار کاری نوآورانه سیف الربائع، میثم شیرخدایی، مرتضی موقر (1401)
شناسایی و رتبه بندی روش های تبلیغات در حرفه حسابرسی با رویکرد ترکیبی امیرحسین شعبان زاده، میثم شیرخدایی، یحیی کامیابی، حسین فخاری (1400)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت وب سایت‌های گردشگری فریده رحمانی، نازنین تبریزی، میثم شیرخدایی، مرتضی موقر (1400)
طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی محمد مهدی احمدیان دیوکتی، امیر منصور طهرانچیان، میثم شیرخدایی، حسنعلی آقاجانی (1397)
طراحی الگوی عوامل اثرگذار برقصد خرید توپ های فوتبال برندهای اصلی و مقلد حسن غلامی قاجاری، میثم شیرخدایی، معصومه کلاته سیفری (1396)
بررسی نقش عوامل موثر بر انتخاب رنگ پوشاک ورزشی سید رسول مرتضوی فر، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان (1394)

علایق پژوهشی

  • پایداری و بازاریابی
  • بازاریابی عصبی و هورمونی
  • بازاریابی بین الملل
  • بازاریابی و برند
بیشتر

سوابق اجرایی

  • معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم اقتصادی و اداری (1393 - ادامه دارد)
بیشتر

گالری تصاویر

میثم شیرخدایی