|
|
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq
Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin
(2024)
|
طراحی الگوی پایداری در محیط کار، بر مبنای رفتار زیست محیطی کارکنان
زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری
(1403)
|
Designing A Brand Promotion Model of Iraqi Non-Governmental Hospitals
Aqeel Jubeir Al-Amri, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari
(2024)
|
|
Designing A Marketing Model for Pharmaceutical Products in Iraq
Yousif Ali Alsaedi, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, morteza movaghar
(2024)
|
|
|
|
|
|
|
|
Designing And Explaining A Model Of Branding For Private Schools In Iraq
Salam Abduljaleel Alramdhan, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari
(2024)
|
|
Marketing in Auditing: Application of the 7P Model
Hossein Fakhari, Hossein Fakhari, Meysam shirkhodaie
(2024)
|
گونهشناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی
نوید خانجانزاده کاکرودی، میثم شیرخدایی، بهاره عابدین
(1402)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
الگوی راهبردی برنامه ریزی منابع سازمان دانش محور
عبدالحسین قاضوی گرمه، مهرداد مدهوشی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، میثم شیرخدایی
(1401)
|
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام
میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، علی ادبی فیروزجایی، نوید خانجانزاده کاکرودی، سهیل نجات
(1401)
|
بررسی تاثیر مشارکت شهروندان بر فین تک
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری
(1401)
|
|
تعیین مسیر گذار به فناوری های نوین بیمه ای در ایران
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری
(1401)
|
مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی
(1400)
|
|
|
|
پردازش نظری اجرای پروژههای علم شهروندان در ایران
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، نادر رازقی
(1400)
|
|
|
مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی
(1400)
|
|
|
|
|
|
|
|
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا
فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محمد ولی پور خطیر
(1398)
|
|
|
|
طراحی الگوی مسیری گرایش به مصرف کالاهای مضر و ارائه راهکارهای ضدبازاریابی
مریم فضل اله تبار لدری، میثم شیرخدایی، محمود شارع پور، حمیدرضا فلاح لاجیمی
(1398)
|
طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش های علمی
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1398)
|
|
|
|
|
|
طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
|
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاری سازی تولیدات علمی و فناورانه
محمد مهدی احمدیان دیوکتی، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
|
راهبردهای مؤثر در تحقق پیچیدگی اقتصادی: کاربرد الگوسازی ساختاری ـ تفسیری
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
|
مقایسه تطبیقی پیچیدگی اقتصادی کشورهای منتخب در بستر نظام ملی نوآوری
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
|
|
سنجش میزان پیچیدگی اقتصادی ایران، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تحلیل رابطه فضای کاری اخلاقی و عملکرد کارکنان فروش
آتنا بلبل امیری، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی
(1396)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮﺑﺮ اﻋﺘﻤﺎد اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در وبﺳﺎﯾﺖﻫﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی
سیده زینب ابراهیم زاده گنجی، میثم شیرخدایی، ابوالحسن حسینی
(1395)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی
Meysam shirkhodaie, Meysam shirkhodaie, ,
(2014)
|
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی
Meysam shirkhodaie, Meysam shirkhodaie, ,
(2014)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|