۱۴۰۳/۱۲/۲۱
ابراهیم صالحی عمران

ابراهیم صالحی عمران

مرتبه علمی: استاد
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
تلفن: -

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
طرح پژوهشی خاتمه یافته
کتاب
سخنرانی
برگزاری پانل تخصصی
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
کرسی نظریه‌پردازی
کسب عنوان برتر پژوهشی
نشریات
فعالیت های علمی اجرایی
پایان نامه
مطالعه تطبیقی دوره های آمورش غیر رسمی در آموزش عالی معصومه محمدیان، ابراهیم صالحی عمران، زینب کرمخانی (۱۴۰۳)
مرور نظام‌مند بکارگیری مدل مارپیچ پنجگانه در دانشگاه نسل پنجم سلیمان زند، ابراهیم صالحی عمران، زینب کرمخانی (۱۴۰۳)
تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، فاطمه رمضانپور مرزونی (۱۴۰۲)
امکان سنجی برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی نرجس کلبادی نژاد، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب حسین مولائی علی آباد، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، نادر رازقی (۱۴۰۲)
بررسی توزیع فرصت های برابر آموزشی در دوره ی ابتدایی استان گلستان سید هادی حسینی، مصطفی عزیزی شمامی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
تحلیل و رتبه‌ بندی تأمین منابع مالی غیردولتی از دیدگاه اعضا هیئت‌علمی دانشگاه مازندران فاطمه زهرا قنبری، مصطفی عزیزی شمامی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
جهت‌دهی به آینده: پیوند توسعه منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی سازمان علیه متاجی نیم ور، محمدرضا آهنچیان، مرتضی کرمی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی علیه متاجی نیم ور، محمدرضا آهنچیان، مرتضی کرمی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران خدایار سلیمانی مطلق، ابراهیم صالحی عمران، محمد یمنی دوزی سرخابی، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران، نرجس کلبادی نژاد (۱۴۰۱)
نقش سواد برنامه ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجیگری جهت گیری تدریس سحر تقی پور، ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۱)
ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ سمیرا نجفی خواجه بلاغی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۱)
شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم سلیمان زند، ابراهیم صالحی عمران، زینب کرمخانی (۱۴۰۱)
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران صمد ایزدی، یوسف عالی پور، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
انواع مهارت در آموزش های علمی کاربردی ابراهیم صالحی عمران، فرناز عین خواه (۱۴۰۰)
جایگاه گردشگری در کتاب های درسی دوره ابتدایی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، سیده راضیه مهدی پور میر (۱۴۰۰)
عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران) علی اسماعیلی، ابراهیم صالحی عمران، مهرداد مدهوشی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی (۱۴۰۰)
تحلیل پراکندگی رشته ها و شرایط پذیرش پذیرفته شدگان دوره دکتری آموزش عالی در ایران سپیده بارانی، ابراهیم صالحی عمران، فرناز عین خواه (۱۴۰۰)
آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۹)
طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاه های ایران سید احمد واردی، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری، مرتضی کرمی (۱۳۹۹)
طراحی مدل چابکی فرهنگی اعضاء هیئت علمی دانشگاه های ایران میترا تیموری، ابراهیم صالحی عمران، محمد یمنی دوزی سرخابی، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
نیازهای آموزش محیط زیست دانشجویان کارشناسی رشته های مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع فوزیه دهزاد رستمی، ابراهیم صالحی عمران، صادق صالحی (۱۳۹۹)
تعیین میزان تنوع مأموریتها در نظام آموزش عالی ایران سینا قائدی، ابراهیم صالحی عمران، غلامرضا گرایی نژاد (۱۳۹۹)
مدل شایستگی های حرفه ای دانشجویان کشاورزی از دیدگاه خبرگان مسعود سامیان، رضا موحدی، حشمت اله سعدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۹)
شناسایی شاخص های دانشگاه کارآفرین و ارائۀ الگویی برای دانشگاههای دولتی حمید میرزائی، سید حسین موسوی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۹)
آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران یوسف عالی پور، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
بحران کووید ۱۹ یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی سلیمان زند، نازی نجات، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
بازار و منافع گسترده آموزش عالی در ابعاد فردی و اجتماعی در نظام آموزشی ایران روح اله باقری مجد، میر سید عباس زاده، محمد حسنی، یداله مهرعلیزاده، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۹)
عوامل موثر بر ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی توسط دانشجویان طاهره آقا میرزایی، ابراهیم صالحی عمران، باقر رحیم پور (۱۳۹۸)
آسیب‌شناسی مدیریت آموزش‌های مهارتی ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
شناسایی موانع توسعه اکوسیستم دانشگاه کارآفرین سید حسین موسوی، ابراهیم صالحی عمران، سیده مهسا موسوی، مقصود فراستخواه (۱۳۹۸)
عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش پزشکی: مطالعه مروری میمنت عابدینی بلترک، احمدرضا نصر اصفهانی، مهدی محمدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
طراحی الگویی به منظور بازسازی سیستم دانشگاهی در علومتربیتی، با تاکید بر رویکرد اشتغال زایی مجتبی تجری، ابراهیم صالحی عمران، یداله مهرعلیزاده، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۸)
تحلیل مقایسه ای آموزش عالی پلی تکنیک ایران با کشورهای منتخب سمیه محمدی زاد، نعمت اله عزیزی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
شناسایی و اولویت بندی موانع و چالش های اجرای خط مشی های آموزش عالی در ایران حسین ضابط پور کردی، علی اکبر امین بیدختی، علی محمد رضایی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته دانش آموزان رشته فنی و حرفه ای از دیدگاه ذی نفعان کمیل نصیری، ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۹۸)
رویکردهای نوپدید در برنامه ریزی آموزش عالی و گسست هویت های آکادمیک حمیرا ترجانی، ابراهیم صالحی عمران، کورش فتحی واجارگاه (۱۳۹۸)
تعیین مؤلفه های اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی فاطمه شریفی اسدی ملفه، اباصلت خراسانی، کورش فتحی واجارگاه، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
تحلیل جایگاه مهارت آموزی در سند نقشه جامع علمی کشور ابراهیم صالحی عمران، فرناز عین خواه، سپیده بارانی (۱۳۹۸)
واکاوی موانع پیش روی رویکرد مشاوره حرفه ایی در دانشگاه های ایران زینب کرمخانی، ابراهیم صالحی عمران، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، یداله مهرعلیزاده (۱۳۹۷)
Qualitative development scenario planning of medical science education in Iran ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی، سیاوش مرادی، نسیم قهرانی (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش گردشگری سیده راضیه مهدی پور میر، ابراهیم صالحی عمران، صادق صالحی، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۹۷)
طراحی الگوی مشاوره حرفه ای در دانشگاه های ایران زینب کرمخانی، ابراهیم صالحی عمران، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، یداله مهرعلیزاده (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر مبنای مؤلفه های میراث فرهنگی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری (۱۳۹۷)
مطالعه عوامل مؤثر و زمینه ساز اجرای خط مشیهای آموزش عالی در ایران حسین ضابط پور کردی، علی اکبر امین بیدختی، علی محمد رضایی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران ابراهیم صالحی عمران، محسن حاجی تبار فیروزجایی، ابراهیم شفعی بلخکانلو (۱۳۹۷)
بررسی عوامل موثربر سرمایه اجتماعی دانشجویان: گامی به سوی توسعه اجتماعی طاهره آقا میرزایی، جمیله آقا تبار، باقر رحیم پور، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
ارزیابی مدیریت دانشگاه‌های دولتی تهران مبتنی بر رویکرد سیستم‌های سازگار شونده پیچیده منیره صالحی، محمد یمنی دوزی سرخابی، جعفر توفیقی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
رابطه بین اعتیاد به اینترنت و افسردگی در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرستان کردکوی با تأکید بر نوع شبکههای مجازی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، مصطفی عزیزی شمامی، کوثر کشاورز (۱۳۹۷)
تأثیر نرم افزار محتواساز بر یادگیری و یادداری معصومه محمدیان، ابراهیم صالحی عمران، فرهاد حسنی (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفههای انرژی نو ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، قنبر مهرعلی تبارفیروزجایی (۱۳۹۷)
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران سید حسین موسوی، ابراهیم صالحی عمران، مقصود فراستخواه، جعفر توفیقی (۱۳۹۶)
PRESENTING SUSTAINABLE HRM MODEL BASED ON BALANCED SCORECARD IN KNOWLEDGEBASED ICT COMPANIES (THE CASE OF IRAN) سید اکبر نیلی پور طباطبایی، ابراهیم صالحی عمران، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، مائده صداقت (۱۳۹۶)
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزشو یادگیری در رتبه بندی دانشگاهها شعبان حیدری، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۶)
بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی مهدی ربیعی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، محمدرضا آهنچیان (۱۳۹۶)
ارزیابی و رتبه بندی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان(مطالعه موردی دانشگاه علوم و فنون مازندران) طاهره آقا میرزایی، محمد بابازاده، باقر رحیم پور، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۶)
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین آسیه سادات بنی عقیل، ابراهیم صالحی عمران، محمد فاضلی، وحید فلاح (۱۳۹۶)
ارائه کارت امتیازی مدیریت منابع انسانی پایدار در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات دانش‌بنیان ایران سید اکبر نیلی پور طباطبایی، ابراهیم صالحی عمران، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، مائده صداقت (۱۳۹۶)
تبیین عوامل بازدارنده و ارتقاء دهنده کیفیت در آموزش عالی فنی-مهندسی (مورد: دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاه های دولتی شهر تهران ) سودابه حسن زاده بارانی، محمد یمنی دوزی سرخابی، ابراهیم صالحی عمران، اباصلت خراسانی (۱۳۹۶)
دانشگاه در فرایند توسعه پایدار از اقتصاد مقاومتی روح الله باقری، میر محمد سید عباس زاده، محمد حسنی، یداله مهرعلیزاده، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۵)
بررسی جایگاه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست درکتاب های درسی دوره ششم ابتدایی ابراهیم صالحی عمران، لیلا پرهیزکار، خدیجه حاتمی فر (۱۳۹۵)
نگرش معلمان نسبت به کاربرد تکنولوژی آموزشی در تدریس و رابطه آن با رضایت شغلی در مدارس هوشمند یاسین سعیدی، ابراهیم صالحی عمران، فاطمه شعبانی، زهره فرامرزی (۱۳۹۵)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
تحلیل جامعهشناختی عوامل مؤثّر بر میسان مشارکت مردم در ساخت فضاهای آموزشی ابراهیم صالحی عمران، سودابه حسن زاده بارانی (۱۳۹۴)
Application of constructivist curricula in higher education in Iran Meimanat Abedini baltork, Ahmadreza Nasresfahani, mehdi mohammadi, Ebrahim Salehi Omran (2015)
POSITION OF CULTURAL AGILITY IN NATIONAL AND SUPPORTING DOCUMENTS OF IRAN HIGHER EDUCATION SYSTEM Ebrahim Salehi Omran, Miitra Teymouri, Mohammad Yamani Douzi Sorkhabi, Hojjat Saffarheidari (2015)
بررسی میزان کاربست عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی ( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز میمنت عابدینی بلترک، احمدرضا نصر اصفهانی، مهدی محمدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۴)
تحلیل معنویت حرفه ای، به عنوان یک بعد اخلاقی، برپایۀ مؤلفه های معنویت سازمانی سیده خدیجه معافی مدنی، ابراهیم صالحی عمران، ترانه عنایتی، رضا یوسفی سعیدآبادی (۱۳۹۴)
تحلیل میزان توجه به مولفه ها ی شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی ابراهیم صالحی عمران، مهدی سبحانی نژاد، حسین فرهیخته (۱۳۹۴)
آموزش عالی, رویکرد پست مدرنیسم و توسعه خوشههای صنعتی ابراهیم صالحی عمران، فاطمه حسین تبار (۱۳۹۳)
بررسی رابطه فناوری اطلاعات و فرصت‌های برابر آموزشی در استان مازندران حکیمه السادات شریف زاده خاوری، ابراهیم صالحی عمران، اعظم حوانمرد (۱۳۹۳)
ادامه تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی یا اشتغال در بازار کار ابراهیم صالحی عمران، فاطمه حسین تبار (۱۳۹۳)
ارتباط سرمایه فرهنگی با عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان آسیه سادات بنی عقیل، ابراهیم صالحی عمران، محمد فاضلی، وحید فلاح (۱۳۹۳)
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاه‌های دولتی ایران عیسی ثمری، محمد یمنی دوزی سرخابی، ابراهیم صالحی عمران، غلامرضا گرایی نژاد (۱۳۹۳)
بررسی شاخص‌های کیفیت زندگی در کتاب‌های درسی دوره آموزش ابتدایی ابراهیم صالحی عمران، ترانه عنایتی، عشرت ولی پور (۱۳۹۲)
بررسی دیدگاه مدیران دوره‌های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه درباره هویت ملی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، حلیمه کنطورچی (۱۳۹۲)
نیازسنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه‌ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی مرتضی کرمی، ابراهیم صالحی عمران، هاجر خشنودی فر (۱۳۹۲)
بررسی میزان برخورداری رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه مازندران ابراهیم صالحی عمران، زهرا جعفری کرفستانی (۱۳۹۱)
تحلیل محتوای کتاب های درسی دورۀ آموزش ابتدایی براساس مؤلفه های شادکامی ابراهیم صالحی عمران، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، منصوره ایران نژاد (۱۳۹۱)
بررسی عوامل مؤثر بر انگیزه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی قربانعلی ابراهیمی، ابراهیم صالحی عمران، ملیحه حسین زاده (۱۳۹۱)
استفاده از روش‌های تصمیم‌گیری چند شاخصه برای انتخاب استاد راهنمای پایان‌نامه دکتری ابراهیم صالحی عمران، محمد حسن اقدایی، سرفراز هاشم خانی زلفانی (۱۳۹۱)
بررسی اهمیت شاخص های مسئولیت اجتماعی شرکت ها در مراکز صنعتی و دانشگاه ها ابراهیم صالحی عمران، عبدالحمید ثابتی، سودابه حسن زاده بارانی (۱۳۹۱)
مهارت‌های زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران رقیه ولی پور، کورش وحیدشاهی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۱)
یادگیری ترکیبی رویکردی نوین در توسعه آموزش و فرایند یاددهی-یادگیری ابراهیم صالحی عمران، ضیاالدین سالاری (۱۳۹۱)
تحلیل محتوای مؤلفه‌های اطلاعات سلامت در کتاب‌های درسی ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۹۰)
مقایسه مزیت نسبی آموزش عالی و ارزش افزوده‌یی اقتصادی در استان کردستان ابراهیم صالحی عمران، احمد جعفری صمیمی، جمال نیلی (۱۳۸۹)
بررسی بار آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه مازندران ابراهیم صالحی عمران، لیلا قنواتی (۱۳۸۹)
بررسی میزان آشنایی و علاقه‌مندی دانش آموزان متوسطه نسبت به فرهنگ بومی در استان مازندران حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، مهناز رضایی فریمانی (۱۳۸۹)
بررسی مقایسه ای مولفه های فرهنگ کار در کتاب های درسی دوره ابتدایی و روش تدریس مربیان ابراهیم صالحی عمران، حسین چارباشلو، سهیلا هاشمی کوچکسرایی (۱۳۸۹)
تجزیه‌وتحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش سلامت صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، کوروش فتحی، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۸۹)
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش جهانی ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی، فرزانه رضایی (۱۳۸۸)
زمینه یابی افزایش مشارکت زنان در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه مازندران) حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، انسیه منتظری جویباری (۱۳۸۸)
دیدگاه‌های نظری توسعه آموزش عالی ابراهیم صالحی عمران (۱۳۸۳)
ملت، دولت و آموزش عالی ابراهیم صالحی عمران (۱۳۸۳)
همکاری های پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی حسین مولایی، صمد ایزدی، نادر رازقی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳)
همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی حسین مولایی، صمد ایزدی، نادر رازقی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
مروری بر مولفههای تأمین منابع مالی غیردولتی کارآمد فاطمه زهرا قنبری، مصطفی عزیزی شمامی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
اولویت بندی تأمین منابع مالی غیردولتی از نظر اعضا هیأت علمی فاطمه زهرا قنبری، مصطفی عزیزی شمامی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
بررسی رابطه اخلاق حرفه ای و رهبری توانمند ساز در مدارس استان مازندران مصطفی عزیزی شمامی، ابراهیم صالحی عمران، ربابه غلامی (۱۳۹۷)
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مولفه های بهزیستی روان شناختی در زنان مطلقه مرضیه آهنگری، مجید غفاری، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
سیستم کارورزی دانشگاه فرهنگیان: قوت، ضعف، فرصت، تهدید معصومه محمدیان، ابراهیم صالحی عمران، عذرا درزی (۱۳۹۶)
توسعه آموزش های عالی مهارتی در دوران پسا کرونا ابراهیم صالحی عمران، فرناز عین خواه (۱۴۰۰)
یفیت در آموزش عالی ایجاد ویژگی کار حرفه ای (مینگ چنگ) ابراهیم صالحی عمران، مریم تقوایی یزدی، طاهره آقا میرزایی، علی گل افشانی (۱۳۹۹)
آموزش عالی و توسعه گردشگری پایدار ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
اصول و فعالیت های مشاوره حرفه ای ابراهیم صالحی عمران، زینب کرمخانی (۱۳۹۶)
دانشگاه در بستر محلی سید قاسم حسنی، حیدر جانعلی زاده چوب بستی، ابراهیم صالحی عمران، علیرضا حسن زاده، محمود شارع پور، نادر رازقی، جبار رحمانی (۱۳۹۶)
برنامه ریزی منابع انسانی ابراهیم صالحی عمران، سیروس منصوری، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۹۵)
آموزش عالی و کارآفرینی ابراهیم صالحی عمران، امید یحیی پور (۱۳۹۳)
مبانی نظری و عملی پژوهش (کمی، کیفی و آمیخته) در علوم انسانی یداله مهرعلیزاده، مسعود صفایی مقدم، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۲)
اموزش های مهارتی: چالش ها و فرصت ها ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳) دانشگاه شهید بهشتی
بررسی تحولات اموزش عالی با تاکید بر حرفه گرایی ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳) دانشگاه امام حسین ع
آموزش های مهارتی مسیری برای اشتغال پذیری: بررسی چالش ها و فرصت ها ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳) دانشگاه مازندران
سخنرانی در اولین کنفرانس ملی مهارت ایران ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳) مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
اولین رویداد کارآفرینی دانش آموزی ایران ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳) دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی ، سالن همایش های فجر
نقش آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در اشتغال پذیری دانشجویان ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲) سالن مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور
شرکت در دوره آموزش فعالان اجرایی نماز ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲) هتل نماز مشهد مقدس
مدرس دوره دانش افزایی و توانمند سازی (مهارت های آموزش) ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲) دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل
نظام عدالت برای اطفال و نوجوانان ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۱) تهران
تدریس کارگاه آموزشی ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۵) استان مازندران
خوانش جامع و آینده نگر از دانشگاه کارآفرین فرهاد بیانی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
مجله مطالعات برنامه ریزی آموزشی محسن حاجی تبار فیروزجایی، ابراهیم صالحی عمران، مهرداد مدهوشی، صمد ایزدی، نعمت اله عزیزی، محمود شارع پور، یداله مهرعلیزاده، مسعود روحانی (۱۳۹۵)
عضو کمیته ملی اموزش عالی یونسکو ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲) تهران وزارت علوم
بررسی نیازهای توسعه حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی استان مازندران مریم صادق کوهستانی، ابراهیم صالحی عمران، مصطفی عزیزی شمامی (۱۴۰۳)
طراحی الگوی تعالی نظام دانشگاهی در دانشگاههای دولتی ایران جعفر فتحی، ابوالحسن حسینی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳)
طراحی الگوی ایرانی دانشگاه نسل پنجم - بررسی وضع موجود ارائه الگوی مطلوب سلیمان زند، محمد رفیعی، زینب کرمخانی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
بررسی ارتباط مهارتهای نرم با موفقیت شغلی کارکنان (مطالعه موردی؛ شرکت کاله آمل) لیلا عنایتی آزاد، مصطفی عزیزی شمامی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۱)
طراحی الگو تأمین منابع مالی غیر دولتی در دانشگاه مازندران فاطمه زهرا قنبری، ابراهیم صالحی عمران، مصطفی عزیزی شمامی (۱۴۰۱)
شناسایی و اعتبارسنجی شایستگی های حرفه ای معلمان از دیدگاه مدیران آموزش و پرورش و معلمان سید محمد هاشمی تروجنی، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۱)
ارزشیابی برنامه درسی قصد شده و اجرا شده درس کار و فناوری دوره ابتدایی حنانه ترابی پور، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۱)
تأثیر تدریس به شیوه معکوس بر فرسودگی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی فاطمه رمضانپور مرزونی، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۱)
بررسی توزیع فرصت های برابر آموزشی در دوره ی ابتدایی استان گلستان سید هادی حسینی، ابراهیم صالحی عمران، مصطفی عزیزی شمامی (۱۴۰۱)
نقش سواد برنامه ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجی گری جهت گیری تدریس سحر تقی پور، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۰)
طراحی مدل حرفه گرایانه آموزش عالی ایران سید احمد واردی، مرتضی کرمی، حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۰)
امکان سنجی برنامه درسی مبتنی بر موک در دانشگاه مازندران نرجس کلبادی نژاد، ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۰)
بررسی وضعیت موجود آزادی علمی در نظام آموزش عالی و ارائه الگوی مطلوب یوسف عالی پور، حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
تحلیل محتوای مهارت آموزی در کتاب های درسی دوره ابتدایی حسینعلی خیری نیا، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۹)
ارائه مدل استاندارد صلاحیت حرفه ای معلمان مقطع متوسطه کلثوم غلامی، حجت صفار حیدری، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
آینده نگاری توسعه کمی و کیفی علوم پزشکی در ایران نسیم قهرانی، سیاوش مرادی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
تعیین عوامل موثر بر انتخاب رشته دانش آموزان فنی و حرفه ای کمیل نصیری، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
بررسی کیفیت تدریس معلمان و عملکرد تحصیلی دانش آموزان فاطمه ذبیح نژاد عربی، رضا میرعرب رضی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای کتاب های درسی فنی و حرفه ای از لحاظ میزان توجه به شایستگی های حرفه ای حمیرا قهاری، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
بررسی رابطه نگرش معلمان نسبت به رویکردهای برنامه درسی باعملکرد تحصیلی دانش افسانه یزدانی، رضا میرعرب رضی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
طراحی الگوی مشاوره حرفه ای در دانشگاههای ایران زینب کرمخانی، یداله مهرعلیزاده، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۷)
بررسی علل گریز از یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهرستان بابل سمانه پولایی، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۵)
تحلیل شیوه ها و الزامات تأمین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاه های دولتی مهدی ربیعی، محمدرضا آهنچیان، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۵)
فرهنگ آموزش در مدارس عادی و خاص دخترانه دوره اول متوسطه شهرستان نوشهر ام لیلا نصرآبادی، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۵)
سیاست پژوهی در وجاههت منطقی دوره دکتری پژوهش محور مریم برادران حقیر، محمد فاضلی، مقصود فراستخواه، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۵)
عوامل مؤثر در ایجاد شکاف دیجیتالی بین معلمان و دانش آموزان دختر دوره متوسطه عاطفه عبدی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۵)
بررسی نگرش مدیران دانشگاه ها نسبت به الگوهای برنامه ریزی با محوریت برنامه ریزی مشارکتی مریم فتاح زاده امیر دهی، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۴)

علایق پژوهشی

  • آموزش عالی، آموزش فنی و حرفه ای،
بیشتر

سوابق اجرایی

  • معاون توسعه و پشتیبانی (۱۳۹۴ - ادامه دارد)
بیشتر