۱۴۰۴/۰۱/۲۶
محمود یحیی زاده فر

محمود یحیی زاده فر

مرتبه علمی: استاد
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: ۰۱۱۳۵۲۸۴۷۶۰

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت مالی (۱۳۷۳ - ۱۳۷۸)
    عنوان رساله:
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
پایان نامه
Exploring customer loyalty in Islamic banking: a model for the Iraqi market Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Erne Suzila Kassim (2025)
سیر تحول رسانه ها در طراحی کمپین های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (۱۴۰۳)
واکاوی نقش کمپین‌های تبلیغاتی زیست‌محیطی در ترویج رفتارهای شهروندی زیست‌محیطی: ارائه چارچوب به‌کارگیری بازاریابی اجتماعی زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (۱۴۰۳)
Identifying the Antecedents of Customer Loyalty in Islamic Banks Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2024)
طراحی الگوی پایداری در محیط کار، بر مبنای رفتار زیست محیطی کارکنان زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (۱۴۰۳)
Designing a mixed method study in the field of green marketing strategy: evidence from Iraq Oil and Gas Industry Yousif Jaber, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2024)
THE ROLE OF ONLINE MARKETING IN IMPROVING THE PERFORMANCE OF SMES IN IRAQ DHAFER ALAMRANI, Aboalhasan Hosseini, morteza movaghar, mahmood yahyazadehfar (2024)
واکاوی روند پژوهش های حوزه زیست بوم نوآوری باز مبتنی بر تحلیل کتاب سنجی آزاده محمدی زلانی، رضا انصاری، محمود یحیی زاده فر، جواد سلطان زاده، سید حمید هاشمی پطرودی (۱۴۰۲)
ارائه الگوی تأثیرپذیری رفتار زیست محیطی از کمپین های زیست محیطی: با رویکرد مرور نظام مند زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر (۱۴۰۲)
شناسایی چالش‌های موجود در شکل‌گیری اینشورتک در صنعت بیمه ایران با رویکرد نظریه اسکات محمود یحیی زاده فر، آرش نجف پور، میثم شیرخدایی، جواد سلطان زاده (۱۴۰۲)
Machine Learning in Behavioral Finance: A Systematic Literature Review Navid Hojaji, mahmood yahyazadehfar, Bahareh Abedin (2022)
Meta-synthesis of Technology and Innovation Foresight Models in Health and Hospital Industry Management Reza Ramesh, shahabaldin shams, mahmood yahyazadehfar, Hassanali Aghajani (2022)
ارتقای داراییهای معنوی نهادهای رسمی و غیررسمی با غنای اخلاقی سرمایۀ انسانی مریم خسروی، محمود یحیی زاده فر، دیوید الستروم، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۰)
Economic growth and human capital in Iran: A phenomenological study in a major Central Asian economy Maryam Khosravi, mahmood yahyazadehfar, Mohsen Alizadeh sani (2021)
نقش تفریح تجربهشده در ایجاد تعلق سازمانی کارکنان دانشی: اثرتعدیلگر نگرش به تفریح محبوبه عرب کلمری، محمود یحیی زاده فر، مهسا موذنی (۱۴۰۰)
رتبه بندی عوامل موثر بر حاکمیت سازمانی در دستگاه های بخش عمومی دولت مبتنی بر رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی ایمان کارنما، ایمان داداشی، محمود یحیی زاده فر، حمیدرضا غلام نیا روشن (۱۴۰۰)
راهبردهای تامین مالی کسب وکارهای نوپا مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر (۱۴۰۰)
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک ملی استان مازندران) هومن شبابی، محمود یحیی زاده فر، مریم غیاث آبادی فراهانی، آرش گران اوریمی (۱۴۰۰)
مدل منظومه ای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر (۱۳۹۹)
ارزیابی تأثیر انطباق با استانداردهای وارداتی کشورهای دیگر بر عملکرد صادرات محمود یحیی زاده فر، هومن شبابی، الهام علیزاده سیاهرود کلایی (۱۳۹۹)
مدل منظومه‌ای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا و نوآور مهین رحیم پور، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، عادل آذر (۱۳۹۹)
تبیین نقش معیارهای عملکردی و حاکمیتی در تعیین ارزش شرکت با رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی سید محمد حسن هاشمی کوچکسرایی، ایمان داداشی، محمود یحیی زاده فر، حمیدرضا غلام نیا روشن (۱۳۹۹)
Understanding the Policy Instruments Mix in Higher Education R&D: A Policy Scale Development Azam Sazvar, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2020)
مطالعه عوامل موثر بر تقاضای گردشگری داخلی در استان گلستان آنامحمد آق ار کاکلی، محمود یحیی زاده فر، دیانا گندم فشان، ناهید اسمعیلی خان به بین (۱۳۹۸)
The Public Policy Transfer Model in Scientific Ethics,An Application of Grounded Theory mahmood yahyazadehfar, Nader Razeghi, Azam Sazvar (2018)
شناسایی موتور نظام نوآوری فناورانه رادیودارو در ایران سعیده لرستانی، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۷)
شناسایی و بررسی موانع گذار اجتماعی- فنی به سیستم های خورشیدی فتوولتاییک با تاکید بر رژیم برق فسیلی زهره رحیمی راد، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، مهرداد مدهوشی (۱۳۹۷)
طراحی نظام مدیریت راهبردی ریسک زنجیره تامین صنعت خودروسازی محمود یحیی زاده فر، عادل آذر، حسنعلی آقاجانی، علی فرهادیان (۱۳۹۷)
شناسایی ریسک های راهبردی زنجیره تامین صنعت خودروسازی ایران محمود یحیی زاده فر، عادل آذر، حسنعلی آقاجانی، محمد فرهادیان (۱۳۹۶)
شناسایی عوامل موثر بر پیشبرد کسب و کارهای کشاورزی به سمت بازارهای آنلاین با استفاده از تکنیک نقشه های شناختی فازی امیر کاریزنوئی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر، عبد الحمید صفایی قادیکلایی (۱۳۹۶)
تحلیل نظام نوآوری فناورانه سیستمهای خورشیدی فتوولتاییک در ایران زهره رحیمی راد، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، مهرداد مدهوشی (۱۳۹۶)
Explaining the Effect of Green Supply Chain Actions on Competitive Advantage of Pharmaceutical Companies Listed in Tehran Stock Exchange Rahmat Alizadeh, mahmood yahyazadehfar, Hassanali Aghajani, abdolhamid Safaei Ghadikolaei (2017)
A framework of sustainable service supply chain management (Iranian National Tax Administration) Majid Kavosi, Hassanali Aghajani, mahmood yahyazadehfar, abdolhamid Safaei Ghadikolaei (2017)
تعیین راهبردها و عدد تاب آوری زنجیره تأمین ایران خودرو کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر (۱۳۹۶)
تعیین و وزن دهی استراتژی های تاب آوری در زنجیره تأمین ایران خودرو کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر (۱۳۹۶)
تبیین و بررسی وضعیت b۲b تجارت الکترونیک در شرکت ملی گاز ایران قاسم مایلی رستمی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر (۱۳۹۴)
اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله عبداله رضایی گالشپل، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر (۱۳۹۴)
اثر تنوع ادراک شده بر عملکرد مالی تیم: نقش تعدیلگر اعتماد سازمانی محسن علیزاده ثانی، محمود یحیی زاده فر، مریم حسن زاده (۱۳۹۳)
سرمایه اجتماعی و توسعه مالی در ایران محمود یحیی زاده فر، امیر منصور طهرانچیان، مهیار حامی (۱۳۹۳)
بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، فاطمه یحیی تبار (۱۳۹۳)
بررسی نقش خصوصی سازی بر نقد شوندگی سهام بورس اوراق بهادار تهران محمود یحیی زاده فر، شهاب الدین شمس، معصومه حسینی دل دوست (۱۳۹۲)
جایگاه بیمه در پایداری کسب و کارهای خرد: شواهدی تجربی از کسب و کارهای کوچک ایجادشده توسط صندوق مهر امام رضا (ع) احمد جعفری صمیمی، محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، سیدمحمد کریمی (۱۳۹۲)
بررسی تأثیر فرصت های رشد در ارزش‎گذاری جریان نقدی آزاد محمود یحیی زاده فر، شهاب الدین شمس، مجتبی پاکدین امیری (۱۳۹۲)
عوامل مؤثر بر شاخص قیمت سهام با رویکرد فازی در بورس اوراق بهادار تهران محمود یحیی زاده فر، حسنعلی آقاجانی، علیرضا پاکدین (۱۳۹۰)
الگوی هم جمعی متغیرهای اقتصاد کلان و بازار سهام ایران محمود یحیی زاده فر، احمد بابایی (۱۳۹۰)
تعیین استراتژی های تاب آوری در زنجیره تامین ایران خودرو با استفاده از تکنیک های کیفیت کاظم روانستان، حسنعلی آقاجانی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمود یحیی زاده فر (۱۳۹۶)
تحلیل ارتباط بین محرکهای تولید پایدار با استفاده از دیماتل خاکستری عبد الحمید صفایی قادیکلایی، مهرداد مدهوشی، محمود یحیی زاده فر، محمد اسلم حسین بر (۱۳۹۴)
بررسی رابطه هموارسازی سود با ثروت سهامداران محمود یحیی زاده فر، داود مرادی چراتی (۱۳۹۲)
مطالعه تئوریکی تجربی تجاری سازی تکنولوژی دانشگاهی محمود یحیی زاده فر، مریم قائدی (۱۳۹۱)
ارائه مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی دیجیتال: تحلیل شکاف بین نسلی زهرا کاظمی سراسکانرود، سمیه نامدار طجری، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی (۱۴۰۳)
طراحی مدل وفاداری مشتریان در بانکهای اسلامی کشور عراق Oday Hatem Falih, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2024)
مقایسه میزان تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی کسب و کارهای B۲B و B۲C مینا علیزاده، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر (۱۴۰۱)
شناسایی و الویت‌بندی منابع درآمدهای پایدار شهرداری رحاب الشبلاوی، اسماعیل هادی تبار، محمود یحیی زاده فر، مرتضی موقر (۱۴۰۱)
عوامل مهم موفقیت موثر بر سودآوری بانکهای تجاری منتخب در عراق Zeinab Abdolhadi Naji Alnaser, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2022)
شناسایی و تبیین عوامل استراتژیک عملکرد مؤثر در اجرای استراتژی‌های مالی در سازمان محمد رستمی پایین افراکتی، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر (۱۴۰۰)