۱۴۰۴/۰۱/۲۳
محمد صفری

محمد صفری

مرتبه علمی: استادیار
ارکید: https://orcid.org/۰۰۰۰-۰۰۰۲-۳۲۸۶-۳۹۵۷
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس: http://scimet.umz.ac.ir/
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی: دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران
تلفن: ۰۱۱-۳۵۳۰۲۵۰۱

دروس

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
برگزاری همایش
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
کرسی نظریه‌پردازی
پایان نامه
Exploring customer loyalty in Islamic banking: a model for the Iraqi market Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Erne Suzila Kassim (2025)
سیر تحول رسانه ها در طراحی کمپین های تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال بر اساس نسل دوم تا پنجم بازاریابی زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (۱۴۰۳)
واکاوی نقش کمپین‌های تبلیغاتی زیست‌محیطی در ترویج رفتارهای شهروندی زیست‌محیطی: ارائه چارچوب به‌کارگیری بازاریابی اجتماعی زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (۱۴۰۳)
The Impact of Effective Coaching on Sales Performance Mediated by the Role of Soft Skills in the Tourism Industry Mohammed Al-musawi, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie, Reyath Thea Azeez (2024)
Identifying the Antecedents of Customer Loyalty in Islamic Banks Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2024)
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi (2024)
طراحی الگوی پایداری در محیط کار، بر مبنای رفتار زیست محیطی کارکنان زهرا کاظمی سراسکانرود، میثم شیرخدایی، محمود یحیی زاده فر، محمد صفری، سمیه نامدار طجری (۱۴۰۳)
Designing A Brand Promotion Model of Iraqi Non-Governmental Hospitals Aqeel Jubeir Al-Amri, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari (2024)
The Digital Transformation Model for Innovative Marketing Maturity in the Oil Companies Alaa Al-Lami, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari (2024)
Designing And Explaining A Model Of Branding For Private Schools In Iraq Salam Abduljaleel Alramdhan, Meysam shirkhodaie, Mohammad Safari (2024)
پیشایندهای نگهداشت منابع انسانی با تأکید بر نقش هم پیوندی شغلی: یک فرامطالعه آمیخته زهرا صفری، سید مهدی الوانی، حسن زارعی متین، محمد صفری (۱۴۰۱)
مدل سازی هم پیوندی شغلی کارکنان دانشی؛ مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان زهرا صفری، سید مهدی الوانی، حسن زارعی متین، محمد صفری (۱۴۰۱)
Scenario Planning and Strategic Innovation: The mediating effects of Strategic Thinking and Strategic Flexibility Esmail Malekakhlagh, Mohammad Safari, Mohammad Reza Rokhideh, Shahrokh Beigi (2022)
Performance Gap Analysis Under the Influence of Management Innovation and Business Model Innovation Shahrokh Beigi, Mohammad Dostar, Mohammad Safari, Yaghoub Rashnavadi (2021)
Investigating the Impact of International Entrepreneurial Orientation on the International Performance of Small and Medium Enterprises Shahrokh Beigi, Yaghoub Rashnavadi, Mohammad Safari, Mohammad Reza Rokhideh, Nasim Mostafeizi (2021)
پدیدارشناسی رفتار خرید مد سریع دختران نسل Zدانشگاه مازندران سعیده نوری، میثم شیرخدایی، محمد صفری (۱۴۰۲)
پارادایم لجستی ک ۴.۰ : مروری بر مفاهیم و کاربردها دانیال عزیزیان، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (۱۴۰۱)
مروری بر مدلهای پایداری کسب و کارهای نوپا در سطح بین بنگاهی فهیمه صیادی، محمد صفری، میثم شیرخدایی (۱۴۰۱)
تأثیر ارزیابی عملکرد بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی شیرین خطیری، ابوالحسن حسینی، محمد صفری (۱۴۰۱)
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مشتری در فروش آنلاین فاطمه غضنفری فرد، محمد صفری (۱۴۰۰)
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل گیری دانشگاه جامعه محور بهاره عابدین، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (۱۴۰۳)
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم میثم شیرخدایی، محمد صفری، زهرا کاظمی سراسکانرود، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۳)
ارائه مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی دیجیتال: تحلیل شکاف بین نسلی زهرا کاظمی سراسکانرود، سمیه نامدار طجری، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی (۱۴۰۳)
طراحی مدل وفاداری مشتریان در بانکهای اسلامی کشور عراق Oday Hatem Falih, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2024)
طراحی الگوی ارتقای برند بیمارستان های غیردولتی عراق عقیل جبیر، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی (۱۴۰۳)
طراحی مدل برندسازی برای مدارس انتفاعی در شهر بغداد Salam Abduljaleel Alramdhan, morteza movaghar, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2024)
واکاوی مفهوم برند سازی انسان‌گرایانه مبتنی بر روش تحلیل محتوای کیفی حسین برازنده، محمد صفری، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۲)
پدیدار شناسی رفتار خرید مد سریع دختران نسل Z دانشگاه مازندران سعیده نوری، محمد صفری، میثم شیرخدایی (۱۴۰۲)
مقایسه میزان تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی کسب و کارهای B۲B و B۲C مینا علیزاده، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر (۱۴۰۱)
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای لجستیک دانیال عزیزیان، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۱)
بررسی نقش بازاریابی اخلاقی در ارتقای وفاداری مشتری Watheq Albadiri, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2022)
عوامل مهم موفقیت موثر بر سودآوری بانکهای تجاری منتخب در عراق Zeinab Abdolhadi Naji Alnaser, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2022)
شناسایی و تبیین عوامل استراتژیک عملکرد مؤثر در اجرای استراتژی‌های مالی در سازمان محمد رستمی پایین افراکتی، محمد صفری، محمود یحیی زاده فر (۱۴۰۰)
شناسایی و اولویت بندی چالش‌های قانون کار ایران در اقتصاد گیگ مهدی فاضلی، مرتضی نجابت خواه، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۹)
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های ورود به بازار گیاهان دارویی اروپا سیده زهرا ابراهیم پور موزیرجی، محمد صفری، مرتضی موقر (۱۳۹۸)

علایق پژوهشی

  • بازرگانی و بازاریابی بین الملل
  • تفکر استراتژیک
  • سنجش و استاندارد منابع انسانی
  • مدیریت ارزش مشتری (CVM)
  • علوم شناختی در سازمان و مدیریت
  • مدیریت و تصمیم گیری استراتژیک
بیشتر

دانشجویان

  • لیلا شاکری کبریا
    نام: لیلا شاکری کبریا
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت کسب وکار گرایش استراتژیک
    پایان نامه:
  • امید خدادوست
    نام: امید خدادوست
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت بازرگانی
    پایان نامه:
  • زینب امیری
    نام: زینب امیری
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت بازرگانی
    پایان نامه:
  • هما جلالی
    نام: هما جلالی
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت بازرگانی
    پایان نامه:
  • فهیمه صیادی
    نام: فهیمه صیادی
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت کسب وکار گرایش استراتژیک
    پایان نامه:
  • محمدرضا محمدنژاد
    نام: محمدرضا محمدنژاد
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت بازرگانی بین الملل
    پایان نامه:
بیشتر

سوابق اجرایی

  • دبیر کمیته تخصصی کارآفرینی و دانشگاه مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی (۱۴۰۱ - ۱۴۰۳)
  • مدیر اجرایی نشریه انگلیسی مدلسازی بازاریابی بین الملل (۱۴۰۰ - ادامه دارد)
  • مدیر گروه مدیریت بازرگانی (۱۴۰۲ - ادامه دارد)
بیشتر