۱۴۰۴/۰۱/۲۳
English
خسرو رشید
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
تلفن:
۰۱۱-۳۵۳۰۲۶۳۱
پست الکترونیکی:
khosrorashid [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
برگزاری همایش
پایان نامه
بررسی بارشناختی مطلوب در آموزش مجازی بر اساس دانش فراشناختی و کیفیت خدمات الکترونیک
عفیفه قنبری، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، خسرو رشید (۱۴۰۲)
Expectations and participatory performance of husbands in improvement of anxiety disorders in pregnant women: a qualitative study
Mahboobe Faramarzi, Mojgan Shariatpanah, Mahbobeh Mirtabar, Shahnaz Barat, Fateme Nasiri Amiri, Khosro Rashid (2023)
ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس نگرش اخلاقی در میان نوجوانان
آرزو دلفان بیرانوند، خسرو رشید (۱۴۰۱)
شناسایی شایستگی های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه این شایستگی ها با کارایی آموزشی آنان
خسرو رشید، پریماه محمدیان، حسین محققی، احمد بیات (۱۴۰۱)
ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس های سود و زیان به عنوان عاملی برای تبیین چرایی انجام دادن و ندادن رفتارهای اخلاقی در موقعیت های گوناگون زندگی
آرزو دلفان بیرانوند، خسرو رشید (۱۴۰۱)
ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس رفتار اخلاقی در میان نوجوانان
آرزو دلفان بیرانوند، خسرو رشید (۱۴۰۱)
رابطه هوش زیباشناسی و بهزیستی روان شناختی با میانجی گری حساسیت زیباشناسی
خسرو رشید، فاطمه طاهری، مسیب یارمحمدی، کامبیز کریمی (۱۴۰۰)
الگوی ساختاری پیش بینی سرزندگی تحصیلی، بازیگوشی روانشناختی و جهت گیری زندگی بر اساس خودناتوان سازی با میانجی گری هوش زیباشناسی در دانش آموزان نوجوان
خسرو رشید، فضل الله حسنوند (۱۴۰۰)
اثربخشی کاربرد روش گربه ی سازگار بر کاهش نشانه های اختلال اضطراب جدایی در کودکان (یک مطالعه موردی))
ابوالقاسم یعقوبی، خسرو رشید، احمد بیات (۱۴۰۰)
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی آزمون منطقی بودن/احساسی بودن و بررسی رابطه آن با توانایی تصمیم گیری در کارکنان بانک مسکن
خسرو رشید، فضل الله حسنوند، مائده عطایی، احمد بیات (۱۴۰۰)
Marital Satisfaction predictors: The Case of Kermanshah and Hamedan cities, west of Iran
Khosro Rashid, Arezou Delfan Beyranvand, Kimia Fattahi, Hossein Maryanajian (2021)
Predicting moral behavior based on moral intelligence and personal traits: the mediating role of structure self-transcendence
Hossein Mohagheghi, Mehran Farhadi, Khosro Rashid, Arezou Delfan Beyranvand (2021)
Developing a structural model for explaining psychological well-being based on ego strength and negative dimensions of time attitude
Maede Ataei, Mehran Farhadi, Khosro Rashid (2021)
Investigating the effective factors of Suicide
Khosro Rashid, Maede Ataei (2021)
عوامل بازدارنده هیجان های پیشرفت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (بر اساس نقش کنترل تحصیلی ادراک شده، ارزیابی شناختی استرس تحصیلی، هزینه-سود ادراک شده و حمایت اجتماعی ادراک شده)
ابوالقاسم یعقوبی، خسرو رشید، سمیرا فرزین (۱۳۹۹)
ساخت و هنجاریابی آزمون مردم داری و رابطه آن با خدمت رسانی در کارمندان بانک مسکن
خسرو رشید، کامبیز کریمی، مائده عطایی، گلاویژ علیزاده (۱۳۹۹)
اعتباریابی مقیاس انتظار-ارزش-هزینه در دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و بوعلی سینا همدان
خسرو رشید، ابوالقاسم یعقوبی، کامبیز کریمی (۱۳۹۹)
دبیر علمی همایش
مسیب یارمحمدی، خسرو رشید (۱۴۰۰)
بررسی تاثیر خوانایی محیط بر اضطراب؛ طراحی دانشکده معماری دانشگاه مازندران
محدثه محمدی نفت چالی، خسرو رشید، وحید حیدر نتاج (۱۴۰۲)
بررسی عملکرد تحصیلی دانشجویان برحسب تاثیر ارتباط با همسالان ، هیجان های تحصیلی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دوران کرونا
سیده مرضیه حسینی، خسرو رشید، سهیلا هاشمی کوچکسرایی (۱۴۰۲)
نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در رابطه با سبکهای تدریس ادراکشده و شایستگی تحصیلی دانشآموزان در آموزش آنلاین
شقایق عابدی، خسرو رشید، فرشته باعزت (۱۴۰۲)
بررسی رابطه ذهنیت های طرحواره ای و استرس ادراک شده با میانجیگری خود نظم جویی شناختی
فاطمه بوستانی، خسرو رشید، فرشته باعزت (۱۴۰۲)
اعتبار یابی پرسش نامه نگرش به زمان در میان نوجوانان شهر مهناویه عراق
احمد البلاوی، خسرو رشید، حبیب اله نادری (۱۴۰۲)
یش بینی سبک های تصمیم گیری بر اساس خود کارآمدی خلاق با واسطه گری انعطاف پذیری شناختی در دانشجویان
سودابه میرزازاده قصاب، خسرو رشید، فرشته باعزت (۱۴۰۲)
رابطه ذهنیت طرحواره ای و خود ناتوان سازی تحصیلی با توجه به نقش تعدیل کننده راهبردهای خود نظم جویی شناختی - هیجانی در دانش آموزان دوره متوسطه
زهرا نامدار، خسرو رشید، فرشته باعزت (۱۴۰۱)
رابطه هوش هیجان با اضطراب و افسردگی دانش اموزان مقطع راهنمایی
ستار جبار عباس العرداوی، خسرو رشید، حبیب اله نادری (۱۴۰۱)
بررسی احساس ناامیدی با رفتار پرخاشگرانه دانش اموزان مقطع راهنمایی
علا هاشم یوسف، خسرو رشید، حبیب اله نادری (۱۴۰۱)