۱۴۰۳/۱۲/۰۸
English
حجت صفار حیدری
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
تلفن:
۹۱۱۳۱۲۰۵۱۵
پست الکترونیکی:
h.saffar [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
عناوین دروس
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
دروس
کارشناسی
سمینار
تدوین و نگارش متون و گزارش های علمی گ۲۲
ٌتدوین و نگارش متون و گزارش های علمی گ۲۱
مبانی و اصول تعلیم و تربیت گ ۲۳
مبانی و اصول تعلیم و تربیت گ ۲۲
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
طرح پژوهشی خاتمه یافته
کرسی نظریهپردازی
پایان نامه
بازشناسی مؤلفه های راهبردهای یاددهی - یادگیری در آموزش وپرورش بر مبنای فلسفi هستی گرا
مکرمه شعبان پور کارنامی، میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۳)
تأثیر تدریس به شیوه سازنده گرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه
مصطفی صفری، میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۲)
منطق سیاستگذاری آموزشی به مثابه تولید چیرگی (نگاهی به سیاستگذاری آموزش عالی در ایران
حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران
خدایار سلیمانی مطلق، ابراهیم صالحی عمران، محمد یمنی دوزی سرخابی، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
آموزش محیط زیست در سیستم آموزشی ایران: تحلیل برنامه درسی دوره ابتدایی
میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
بررسی موانع و زمینه های مناسب کاربرد روش تدریس سقراطی در کلاس های درس (از دیدگاه آموزگاران متوسطه اول ناحیه یک شهرستان ساری)
علی اکبر حسینی، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران
صمد ایزدی، یوسف عالی پور، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران
میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۰)
Investigating the degree of attention to the environmental crisis in the content of elementary school textbooks
میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۰)
طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاه های ایران
سید احمد واردی، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری، مرتضی کرمی (۱۳۹۹)
طراحی مدل چابکی فرهنگی اعضاء هیئت علمی دانشگاه های ایران
میترا تیموری، ابراهیم صالحی عمران، محمد یمنی دوزی سرخابی، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
تأملی درباره روایتهای فرهنگی اثرگذار بر آموزش عالی ایران: تلفیق یا التقاط
حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران
یوسف عالی پور، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
خوانشی جامعه شناسانه از نوستالژی در مدرنیسم ادبی ( با تأکید برآرای زیمل، وبر و لوکاچ )
سعید صفارحیدری، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
تحلیل و تبیین اندیشه های عرفانی مولانا و دلالت های آن در تربیت سیاسی
رضا قنبری، حجت صفار حیدری، مریم غفاری چراتی (۱۳۹۸)
نقدی فلسفی بر روایت کیفیت به مثابه کارآیی در آموزش عالی ایران
حجت صفار حیدری (۱۳۹۸)
تأملی پدیدارشناختی درباره نسبت طبیعتگردی و تخریب محیط زیست: با تأکید بر اندیشههای فلسفی هایدگر
حجت صفار حیدری، سعید صفارحیدری (۱۳۹۸)
Nationalism and the Construction of Modern Education in Iran and Turkey: A Comparative Study
Hojjat Saffarheidari, ُُSaeed Saffarheidari (2019)
اصول و روش های تربیتی مسئولیت پذیری در آموزه های اسلامی
فاطمه داداشی، حجت صفار حیدری، حکیمه السادات شریف زاده خاوری (۱۳۹۷)
آموزش عالی،کنش اخلاقی و گردشگری پایدار: رویکردی هرمنوتیکی
حجت صفار حیدری (۱۳۹۶)
POSITION OF CULTURAL AGILITY IN NATIONAL AND SUPPORTING DOCUMENTS OF IRAN HIGHER EDUCATION SYSTEM
Ebrahim Salehi Omran, Miitra Teymouri, Mohammad Yamani Douzi Sorkhabi, Hojjat Saffarheidari (2015)
مطالعه وضعیت و موانع توجه به مولفه های تربیت شهروندی اسلامی
عرفانه قاسمی خوشرودی، حجت صفار حیدری (۱۳۹۴)
شخصیت رستم بر اساس داستان رستم و اسفندیار در شاهنامه و نظریه ی «خودشکوفایی» آبراهام مزلو
رضا ستاری، حجت صفار حیدری، منیره محرابی کالی (۱۳۹۴)
بررسی میزان آشنایی و علاقهمندی دانش آموزان متوسطه نسبت به فرهنگ بومی در استان مازندران
حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، مهناز رضایی فریمانی (۱۳۸۹)
زمینه یابی افزایش مشارکت زنان در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه مازندران)
حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، انسیه منتظری جویباری (۱۳۸۸)
بازنمایی آموزش محیط زیست در سیستم آموزش عمومی ایران
میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۰)
پارائه الگویی به منظورارتباط دانشگاه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای و پیش بینی نیازهای آموزش مهارتی دانشجویان
حجت صفار حیدری (۱۳۹۶)
هویت مدیریتی زنان در سیستم آموزشی: چالش ها و محدودیت ها در بستر جامعه ایرانی
میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری، حکیمه السادات شریف زاده خاوری (۱۴۰۰)
تحول مفهوم ایده در فلسفه و تأثیر آن بر تربیت با تأکید براندیشه های افلاطون و کانت
فائزه نظام محله، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۳)
تاملی فلسفی در باره نقش تعلیم و تربیت در حل بحران های زیست محیطی
مریم جهانیان بهنمیری، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۲)
نقد و بررسی آراء فلسفی و روانشناختی و تربیتی پیاژه
مونا کرمی، حکیمه السادات شریف زاده خاوری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۲)
نقد و بررسی نظریه عدالت و نسبت آن با تعلیم و تربیت در یونان باستان
حسینعلی خیالی بابلی، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۲)
بررسی و تحلیل رویکرد های فلسفی- تربیتی گوپنیک درباره ی آموزش تفکر به کودکان
عاطفه میقانی، حجت صفار حیدری، مهدی خبازی کناری (۱۴۰۲)
تبیین مفهوم آزادی در اندیشه آیزایا برلین و موارد کاربرد آن در آموزش و پرورش ایران
مریم عباسی، حکیمه السادات شریف زاده خاوری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۲)
ررسی بنیادهای فلسفی و چشم اندازهای تربیت زنان در نظام آموزشی ایران، دوره پهلوی و جمهوری اسلامی ایران
مینا تونی فیروزکلا، رضا شجری قاسم خیلی، حجت صفار حیدری (۱۴۰۲)
بررسی و تبیین حدود نسبت آزادی و اقتدار در اسناد رسمی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران (با تأکید بر رابطه معلم و دانشآموز)
محبوبه فرجی، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
تحلیل چشم اندازهای فلسفی کار و کاربیست ها انها در حوزه تربیت حرفه ای
شبنم بابل فرضی، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
تحلیل محتوای کتب دوره دوم ابتدایی براساس مولفه های تربیت زیبایی شناختی
نغمه ناصری نوایی، میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
تأثیر تدریس به شیوه سازنده گرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه
مصطفی صفری، حجت صفار حیدری، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۱)
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری در سیستم آموزش عمومی براساس ایده های اساسی در فلسفه وجودی
مکرمه شعبان پور کارنامی، حجت صفار حیدری، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۱)
بررسی نقش تربیت اخلاقی در شکل گیری هویت دینی با تاکید بر اندیشه های علامه طباطبایی
مطهره اسمعیل زاده آرائی، حجت صفار حیدری، حکیمه السادات شریف زاده خاوری (۱۴۰۱)
بررسی انتقادی دو روایت نواندیشی و سنتگرایی دینی درباره تربیت مدنی
مریم طالب نژاد، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
رویکردی جامعه شناختی درباره نقش کیفیت منظر خیابان در اخلاقیات شهری: تحلیل عدالت فضایی در شهر تهران
مریم شعبانی، حجت صفار حیدری، ایرج اسدی، محمود شارع پور (۱۴۰۱)
رویکردی جامعه شناختی در باره نقش کیفیت منظر خیابانی در اخلاقیات شهری
مریم شعبانی، حجت صفار حیدری، ایرج اسدی، محمود شارع پور (۱۴۰۱)
بررسی مقایسه ای چشم انداز آموزش اخلاق زیست محیطی در رویکردهای فلسفی اکوفمنیسم و رمانتیسم
شهربانو اشرفی، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
بررسی رابطه میان توسعه حرفه ای با تفکر خلاق معلمان ابتدایی اصفهان با میانجی گری رویکرد خودراهبری
فاطمه رحیمی، مصطفی عزیزی شمامی، حجت صفار حیدری (۱۴۰۰)
جایگاه تربیت شهروند جهانی در محتوای کتاب درسی دوره ی متوسطه اول
مریم غفاری چراتی، میمنت عابدینی بلترک، حجت صفار حیدری (۱۴۰۰)
طراحی مدل حرفه گرایانه آموزش عالی ایران
سید احمد واردی، مرتضی کرمی، حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۰)
بررسی اصلاحات آموزشی در ایران با تاکید بر اندیشه یاسپرس
روجا حیدرنژاد، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
بررسی نسبت بین هیچ انگاری، فرهنگ و تربیت با تاکید بر آرای تربیتی نیچه
حانیه نظر زاده، مهدی خبازی کناری، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
بررسی وضعیت موجود آزادی علمی در نظام آموزش عالی و ارائه الگوی مطلوب
یوسف عالی پور، حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
ارائه مدل استاندارد صلاحیت حرفه ای معلمان مقطع متوسطه
کلثوم غلامی، حجت صفار حیدری، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)