2024 : 12 : 3
فارسی
Aboalhasan Hosseini
Academic rank:
Associate Professor
ORCID:
Education:
PhD.
ScopusId:
HIndex:
0/00
Faculty:
Faculty of Economics and Administrative Sciences
Address:
Pasdaran Street,57416-13534, P.O.Box: 416, Babolsar, Iran
Phone:
01135302572
E-mail:
hosseini [at] umz.ac.ir
Home
Education
Research activities
Links
Education
PhD. in business management , Shahid Beheshti , Iran
(2005 - 2011)
Thesis title:
More
Research activities
Journal Papers
THE ROLE OF ONLINE MARKETING IN IMPROVING THE PERFORMANCE OF SMES IN IRAQ
DHAFER ALAMRANI, Aboalhasan Hosseini, morteza movaghar, mahmood yahyazadehfar (2645)
Identifying and Prioritizing the Factors Affecting Online Marketing Strategies Based on Competitive Intelligence in Iraqi Telecommunication Companies
Aziz Sadeq Razzaq AL-Sahlawi, Aboalhasan Hosseini, Mohsen Alizadeh sani, morteza movaghar (2024)
Gender, emotional support and innovative behavior: psychological capital as a mediator
Aboalhasan Hosseini, Fatemeh Ghasempour Ganji, Leo Dana (2024)
IDENTIFYING THE DEVELOPMENT TRENDS OF TOURISM MARKETING BASED ON MEDIA TECHNOLOGY IN KARBALA TOURISM OFFICES
AHMED ALABEDI, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, Bahareh Abedin (2024)
Designing A Model To Evaluate Green Marketing Risks (Study: Five-Star Hotels In Karbala)
ALI ALBDAIRI, Aboalhasan Hosseini (2024)
Designing A Medical Tourism Marketing Model To Spread Positive Messages In Iraqi Hospitals (Karbala City Case Study)
Ali AWDAA, Aboalhasan Hosseini (2024)
Investigating the Effect of High-Performance Work Systems (HPWS) on Organizational Performance
zeinab keramatiyazdi, Mohsen Alizadeh sani, Aboalhasan Hosseini (2023)
Modeling Solutions for the Development of Sports Entrepreneurship Opportunities at the Middle Level
taghi ashori, Morteza Dousti, sayed mohammad hossein razavi, Aboalhasan Hosseini (2022)
نقش مدیریت استعداد در تامین و حفظ منابع انسانی مستعد
Aboalhasan Hosseini (2012)
بررسی اثربخشی گروه و هوش هشتگانه افراد در مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت بازرگانی
Aboalhasan Hosseini (2008)
بررسی صنعت بیمه کشور (از سال 74-85)
Aboalhasan Hosseini (2007)
بررسی و سنجش بهره وری در دفتر امور بازرگانی
Aboalhasan Hosseini (2007)
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی مولد و نوآوری
Aboalhasan Hosseini (2004)
Theses
Identifying and Prioritizing the Factors Affecting Online Marketing Strategies Based on Competitive Intelligence in Iraqi Telecommunication Companies
Aziz Sadeq Razzaq AL-Sahlawi, morteza movaghar, Mohsen Alizadeh sani, Aboalhasan Hosseini (2024)
طراحی مدل بهبود عملکرد برای موسسات کوچک و متوسط از طریق بازاریابی اینترنتی عراق
DHAFER ALAMRANI, mahmood yahyazadehfar, morteza movaghar, Aboalhasan Hosseini (2024)
Identifying The Development Trends of Tourism Marketing Based on Media Technology in Karbala Tourism Offices
AHMED ALABEDI, Bahareh Abedin, Meysam shirkhodaie, Aboalhasan Hosseini (2024)
تعیین عوامل مرتبط بر بازاریابی گردشگری درمانی مقصد با تاثیر بر تکرار و انتشار پیام های مثبت: مورد مطالعه مراجعین به بیمارستان های شهر کربلا
Ali AWDAA, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Aboalhasan Hosseini (2024)
بررسی نقش اعتماد، حریم خصوصی، کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
Hasanein Hasnawi, Aboalhasan Hosseini, Mohammad Safari (2023)
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمانی با یادگیری مشارکتی در start-ups در عراق
Hosein Ala Abdolhsein Alkhafaji, Mohammad Safari, Aboalhasan Hosseini (2022)
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی سبز و بازاریابی سبز بر نوآوری محصول سبز و عملکرد سازمانی
Asaad Fatlawi, Mohammad Safari, Aboalhasan Hosseini (2022)