Identifying the Antecedents of Customer Loyalty in Islamic Banks
Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar
(2024)
|
|
|
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq
Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi
(2024)
|
|
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq
Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin
(2024)
|
|
|
|
مدل سازی عوامل موثر بر اجرای مدیریت منابع انسانی پایدار
بهاره عابدین، سحر مهدی پور، فاطمه اشرفی، مینا فرجامی
(1403)
|
|
|
|
Presenting a Model for B2B Customer Complaint Management in the Crude Oil Products Industry in Iraq
Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani
(2024)
|
گونهشناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی
نوید خانجانزاده کاکرودی، میثم شیرخدایی، بهاره عابدین
(1402)
|
|
|
|
|
|
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب وکارهای ایرانی
بهاره عابدین، سحر مهدی پور، آرزو حسین زاده، حمیده هنرمند حقیقی
(1401)
|
|
|
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی
بهاره عابدین، شهناز اکبری، اسماعیل جلیلی، محمد علی دلخون
(1399)
|
|
|
|