۱۴۰۴/۰۱/۲۶
English
بهاره عابدین
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
دانشیار گروه مدیریت اجرایی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران، بابلسر، ایران.
تلفن:
۰۱۱-۳۵۳۰۲۵۰۱
پست الکترونیکی:
b.abedin [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
تحصیلات
فعالیتهای پژوهشی
علایق پژوهشی
دانشجویان
سوابق اجرایی
پیوندها
تحصیلات
دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک ، تربیت مدرس ، ایران
(۱۳۸۹ - ۱۳۹۴)
عنوان رساله:
بیشتر
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
کتاب
برگزاری همایش
سخنرانی
شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی
کرسی نظریهپردازی
فعالیت های علمی اجرایی
پایان نامه
مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی
شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت
Exploring customer loyalty in Islamic banking: a model for the Iraqi market
Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Erne Suzila Kassim (2025)
Investigating the Impact of Digital Banking Applications on Customer Satisfaction within the Iraqi Banking Sector: A Case Study of Rafidain Bank
Homam Al Dabagh, Aboalhasan Hosseini, Bahareh Abedin, morteza movaghar (2025)
Identifying the Antecedents of Customer Loyalty in Islamic Banks
Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2024)
تبیین محرکهای ارزش ادراکشدۀ مشتریان صنعت خردهفروشی: تحلیل مضمون و آنتروپی شانون
آرمین دهقان، بهاره عابدین، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۳)
پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B۲B): مطالعه ای در کسب وکارهای دانش بنیان
لیلا شاکری، محمد صفری، بهاره عابدین (۱۴۰۳)
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq
Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi (2024)
Exploring the Perspectives of Oil and Gas Industry Managers on the Adoption of Sustainable Practices: a Q methodology Approach to Green Marketing Strategies
Bahareh Abedin, Rozalia Gabor, Irina Olimpia Susanu, Yousif Jaber (2024)
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq
Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2024)
Exploring the opportunities and challenges of higher education marketing in Iraq
MARWA AL JANABI, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
Designing a mixed method study in the field of green marketing strategy: evidence from Iraq Oil and Gas Industry
Yousif Jaber, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2024)
Identification of green human resource management practices in the digital transformation era in SMEs
Bahareh Abedin, Arezoo Hossein Zadeh, Hamideh Honarmand Haghighi (2024)
مدل سازی عوامل موثر بر اجرای مدیریت منابع انسانی پایدار
بهاره عابدین، سحر مهدی پور، فاطمه اشرفی، مینا فرجامی (۱۴۰۳)
IDENTIFYING THE DEVELOPMENT TRENDS OF TOURISM MARKETING BASED ON MEDIA TECHNOLOGY IN KARBALA TOURISM OFFICES
AHMED ALABEDI, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, Bahareh Abedin (2024)
چالشهای اجماع راهبردی از نگاه مدیران دولتی : کاربست روششناسی تحلیل شبکه اجتماعی
شهناز اکبری امامی، بهاره عابدین، مونا جامی پور (۱۴۰۳)
Identifying Effective Indicators In Managing Customer Complaints Using AHP: Crude Oil Industry In Iraq
Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2024)
مشاهدهای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان
میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، امیر حسین زاده آهنگر (۱۴۰۲)
Presenting a Model for B2B Customer Complaint Management in the Crude Oil Products Industry in Iraq
Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
گونهشناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی
نوید خانجانزاده کاکرودی، میثم شیرخدایی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
روایت پژوهی تجربه مدیران دولتی از پدیده «خستگی تصمیم»
شهناز اکبری امامی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی برند در جوامع برند رسانه های اجتماعی
میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، سیما داداش پور (۱۴۰۱)
واکاوی الگوهای ذهنی مدیران دولتی نسبت به پدیده «واپس زنی دانش»
بهاره عابدین، شهناز اکبری امامی (۱۴۰۱)
ساخت اجتماعی استراتژی: رویکردی تفسیری به چگونگی وضع استراتژی ها در سازمان
بهاره عابدین (۱۴۰۱)
Machine Learning in Behavioral Finance: A Systematic Literature Review
Navid Hojaji, mahmood yahyazadehfar, Bahareh Abedin (2022)
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب وکارهای ایرانی
بهاره عابدین، سحر مهدی پور، آرزو حسین زاده، حمیده هنرمند حقیقی (۱۴۰۱)
Investigating Effective Organizational Leadership’s Indicators in Covid19 Crisis Management
zohreh Amooee, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2022)
Investigating the Antecedents of Brand Citizenship Behavior in financial institutes
MALIHE SYAVOSHY, Bahareh Abedin, maliheh dehghani dashtbani (2020)
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی
بهاره عابدین، شهناز اکبری، اسماعیل جلیلی، محمد علی دلخون (۱۳۹۹)
تبیین رابطه ارزش ادراک شده مصرف کنندگان برندهای لوکس خودرو و رفتار خرید آنان در شهر تهران
بهاره عابدین، منیژه حقیقی نسب، سیده سمیه حسینی (۱۳۹۹)
طراحی مدل مفهومی ترک خدمت افراد مستعد از سازمان های ایران: پژوهشی اکتشافی در صنعت ICT
بهاره عابدین، شهناز اکبری، طیبه عباس نژاد، ناهید امراللهی (۱۳۹۹)
فهم چرایی بروز تغییرات استراتژیک از منظر فرآیند ساخت دستور کار در سازمان
بهاره عابدین، اسدالله کردناییج (۱۳۹۷)
طراحی الگوی پیشنهادی پایداری راهبرد یکپارچگی سازمان های دولتی در ایران با استفاده از مدل سازی ساختاری- تفسیری (ISM)
شهناز اکبری امامی، بهاره عابدین، اسماعیل جلیلی (۱۴۰۱)
رهبری کسب و کار در بحران، مروری بر ادبیات
زهره عموئی، مرتضی موقر، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
شناسایی مهمترین عوامل موثر بر جوانسازی برند
راضیه بابائی، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
مدیریت تبلیغات و برندسازی
ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
چاپ دوم کتاب مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی)
ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی)
ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (۱۳۹۹)
اولین همایش ملی راهبردهای مربیگری و حل مساله
بهاره عابدین (۱۴۰۳)
همایش مدیریت منابع انسانی پایدار
بهاره عابدین (۱۴۰۳)
ساخت اجتماعی استراتژی و درک پویایی های سازمان از این منظر
بهاره عابدین (۱۳۹۸) دانشكده علوم اداري و اقتصادي
مزیت ها و چالش های طرح کواپ
بهاره عابدین (۱۳۹۹) مركز ارتباط و با جامعه و كارآفريني دانشگاه مازندران
دیجیتال مارکتینگ و سئو
بهاره عابدین (۱۳۹۹) مركز ارتباط و با جامعه و كارآفريني دانشگاه مازندران
انتقال تجارب و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی بانوان
بهاره عابدین (۱۳۹۹) مركز ارتباط و با جامعه و كارآفريني دانشگاه مازندران
دوره دانش افزایی و توانمندسازی آشنایی با طراحی طرح درس الکترونیکی
بهاره عابدین (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران
دوره دانش افزایی و توانمندسازی آزمون سازی در مودل
بهاره عابدین (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران
دوره دانش افزایی و توانمند سازی آشنایی وبینار ویژگی و روش های تدریس و تولید محتوا در یادگیری الکترونیکی
بهاره عابدین (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران
نگارش مقالات انگلیسی، روش و مدیریت تحقیق
بهاره عابدین (۱۳۹۸) دانشكده علوم انساني دانشگاه مازندران
مهارت های برقراری ارتباط موثر
بهاره عابدین (۱۳۹۷) دانشگاه مازندران
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل گیری دانشگاه جامعه محور
بهاره عابدین، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (۱۴۰۳)
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم
میثم شیرخدایی، محمد صفری، زهرا کاظمی سراسکانرود، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۳)
مدیر داخلی نشریه مدیریت منابع انسانی پایدار
بهاره عابدین (۱۴۰۰)
عضو شورای سیاستگذاری طرح کمند
بهاره عابدین (۱۴۰۰)
دبیر کارگروه دبیرخانه طرح تحول جامعه و صنعت دانشگاه مازندران
بهاره عابدین (۱۳۹۹)
عضو کمیته سیاستگذاری CO-OP
بهاره عابدین (۱۳۹۹)
پیشنویس فعالیت های علمی اجرایی ثبت شده در ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ۸:۴۸:۴۸ ق.ظ
بهاره عابدین (۱۳۹۸)
تبیین قصد خرید مشتریان در عراق: مطالعه ای در زمینه مصرف اخلاقی Customer purchase intention in Iraq: a study in the filed of ethical consumption
Hind Almalchi, Azmi Azmi, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2025)
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت موثر بر بین المللی شدن کسب و کارها بر اساس مدل آپسالا: مورد مطالعه شرکت کاله
مهیمن بارفروشی درونکلا، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین، محمد صفری (۱۴۰۳)
طراحی مدل وفاداری مشتریان در بانکهای اسلامی کشور عراق
Oday Hatem Falih, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2024)
مدل تصمیم گیری استراتژیک برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار در وزارت دارایی عراق- A Strategic Decision Making Model to achieve Sustainable Competitive Advantage in the Ministry of Finance of Iraq
Nael Saeed, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari (2024)
تحلیل اهمیت- عملکرد عوامل کلیدی موفقیت در جذب دانشجویان خارجی به دانشگاههای ایران (مورد مطالعه دانشجویان عراقی دانشگاه مازندران)
هدی دارنگ، مرتضی موقر، محمد صفری، بهاره عابدین (۱۴۰۳)
بررسی و تبیین رابطه بین مدیریت تجربه مشتری و آمیختگی با برند: نقش میانجی همخوانی شخصیت برند - مشتری و ارزش ویژه برند
امیرمحمد پورولی کاخکی، بهاره عابدین، محمد صفری (۱۴۰۳)
Investigating the attitude of Iraqi managers towards the application of green marketing strategy: Using Q-methodology
Yousif Jaber, Rozalia Gabor, Meysam shirkhodaie, , Bahareh Abedin (2024)
Identifying The Development Trends of Tourism Marketing Based on Media Technology in Karbala Tourism Offices
AHMED ALABEDI, Bahareh Abedin, Meysam shirkhodaie, Aboalhasan Hosseini (2024)
تاثیر الگوی فروش پاداش محور بر عملکرد بازاریابان (مورد مطالعه صنعت پخش مواد غذایی استان مازندران)
سعید علیزاده، بهاره عابدین، مرتضی موقر (۱۴۰۲)
تببین عوامل موثر بر ارزش ادراک شده مشتری در صنعت خرده فروشی
آرمین دهقان، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
شناسایی و اولویتبندی ابعاد و مولفههای مزیت رقابتی استراتژی کسبوکار دیجیتال جهت بین المللی شدن کسبوکارهای کوچک و متوسط
زینب امیری، بهاره عابدین، محمد صفری (۱۴۰۲)
The impact of financial intelligence on managers risk taking: moderating role of strategic thinking
Ahmad Nafe, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2023)
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکلگیری دانشگاه جامعهمحور
مبینا شاهکویی، جمال قاسمی، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۱)
پیشایندهای همراستایی استراتژی های بازاریابی و استراتژی های کسب وکار در سطح بین بنگاهی (B۲B) در کسب وکار های دانش بنیان
لیلا شاکری، بهاره عابدین، محمد صفری (۱۴۰۱)
چارچوبی برای توضیح نقش ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر رفتار خرید آنی: مطالعه موردی فروشگاه کوکاکولا
Ali Saadi Saleh, Bahareh Abedin, Mohammad Safari (2022)
بررسی نقش اعتماد، حریم خصوصی، کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر اثربخشی مدیریت ارتباط با بیمار
زیاد الحفاظی، بهاره عابدین، محمد صفری (۱۴۰۱)
تاثیر چابکی استراتژیک بر تاب آوری سازمانی در طول بحران کووید 19: نقش قابلیت نوآوری
Sajjad Alsafi, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2022)
بررسی تاثیر بازاریابی کاررافرینانه بر عملکرد باشگاه های ورزشی در عراق: نقش میانجی ماهین باشگاه و نقش تعدیل کننده ارزش ویژه برند
Ali Alsholaili, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2022)
Impact of servant leadership on followers' job performance: followers' self-efficacy as mediator
BAN ABD NOOR MOHAMMED AL-SAWAF, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2022)
Investigating the impact of entrepreneurial marketing on the performance of sports clubs in Iraq ( the mediating role of the nature of the club and the Moderating role of brand equity
Ali Nabeel Abdulhasan Ali Nabeel Abdulhasan, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2022)
The impact of strategic agility on organizational resilience during Corona Crisis: the role of strategic flexibility in this relationship
Sajjad Jabbar Hamdan, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2022)
The Impact Of Strategic Leadership On Crisis Management
Abdullah Abdul Karim Al Saadi Abdullah Abdul Karim Al Saadi, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2022)
بررسی رابطه سبک رهبری اصیل با عملکرد بازیابی خدمات: تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی مشتری محور، کار عاطفی و تعهد حرفهای
علی پیرزاد خردونی، بهاره عابدین، مرتضی موقر (۱۴۰۰)
مدل یابی نقش گرایش استراتژیک کسب و کار بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار مطالعه موردی: شرکت صنایع فرش و موکت بابل
بهنام آقاجانی، بهاره عابدین، محمد صفری (۱۴۰۰)
مشاور برنامه راهبردی معاونت پژوهشی دانشگاه مازندران
بهاره عابدین (۱۴۰۲)
بازدید از شرکت اندیشه ایمنی خودرو
بهاره عابدین (۱۴۰۱)
علایق پژوهشی
همکاری دانشگاه و صنعت
علوم شناختی و تفکر استراتژیک
استراتژی رفتاری
مدیریت و تصمیم گیری استراتژیک
بیشتر
دانشجویان
نام:
حسن احمد النصار
مقطع تحصیلی:
کارشناسی ارشد
رشته:
مدیریت بازاریابی
پایان نامه:
بررسی تاثیر آگاهی محیط زیستی بر گرایش به مصرف سبز در عراق
بیشتر
سوابق اجرایی
مدیر گروه مدیریت اجرایی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران
(۱۴۰۱ - ادامه دارد)
دبیر کمیته طرح تحول ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت دانشگاه مازندران
(۱۴۰۰ - ادامه دارد)
دبیر کمیته کوآپ دانشگاه مازندران
(۱۳۹۹ - ادامه دارد)
بیشتر