۱۴۰۴/۰۱/۲۶
بهاره عابدین

بهاره عابدین

مرتبه علمی: دانشیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی: دانشیار گروه مدیریت اجرایی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران، بابلسر، ایران.
تلفن: ۰۱۱-۳۵۳۰۲۵۰۱

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک ، تربیت مدرس ، ایران (۱۳۸۹ - ۱۳۹۴)
    عنوان رساله:
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
کتاب
برگزاری همایش
سخنرانی
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
کرسی نظریه‌پردازی
فعالیت های علمی اجرایی
پایان نامه
مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی
شرکت در برنامه‌های بازدید از جامعه و صنعت
Exploring customer loyalty in Islamic banking: a model for the Iraqi market Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Erne Suzila Kassim (2025)
Identifying the Antecedents of Customer Loyalty in Islamic Banks Oday Hatem Falih, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, mahmood yahyazadehfar (2024)
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi (2024)
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2024)
Exploring the opportunities and challenges of higher education marketing in Iraq MARWA AL JANABI, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
Designing a mixed method study in the field of green marketing strategy: evidence from Iraq Oil and Gas Industry Yousif Jaber, Bahareh Abedin, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2024)
Identification of green human resource management practices in the digital transformation era in SMEs Bahareh Abedin, Arezoo Hossein Zadeh, Hamideh Honarmand Haghighi (2024)
مدل سازی عوامل موثر بر اجرای مدیریت منابع انسانی پایدار بهاره عابدین، سحر مهدی پور، فاطمه اشرفی، مینا فرجامی (۱۴۰۳)
IDENTIFYING THE DEVELOPMENT TRENDS OF TOURISM MARKETING BASED ON MEDIA TECHNOLOGY IN KARBALA TOURISM OFFICES AHMED ALABEDI, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, Bahareh Abedin (2024)
Identifying Effective Indicators In Managing Customer Complaints Using AHP: Crude Oil Industry In Iraq Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2024)
مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، امیر حسین زاده آهنگر (۱۴۰۲)
Presenting a Model for B2B Customer Complaint Management in the Crude Oil Products Industry in Iraq Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
گونه‌شناسی مخاطبان جوان تبلیغات اینترنتی نوید خانجانزاده کاکرودی، میثم شیرخدایی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
روایت پژوهی تجربه مدیران دولتی از پدیده «خستگی تصمیم» شهناز اکبری امامی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی برند در جوامع برند رسانه های اجتماعی میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، سیما داداش پور (۱۴۰۱)
Machine Learning in Behavioral Finance: A Systematic Literature Review Navid Hojaji, mahmood yahyazadehfar, Bahareh Abedin (2022)
واکاوی مفهوم مسئولیت اجتماعی دیجیتال: بررسی عملکرد کسب وکارهای ایرانی بهاره عابدین، سحر مهدی پور، آرزو حسین زاده، حمیده هنرمند حقیقی (۱۴۰۱)
Investigating the Antecedents of Brand Citizenship Behavior in financial institutes MALIHE SYAVOSHY, Bahareh Abedin, maliheh dehghani dashtbani (2020)
درآمدی بر پیشران های داخلی اجرای موفق استراتژی: پژوهشی ترکیبی بهاره عابدین، شهناز اکبری، اسماعیل جلیلی، محمد علی دلخون (۱۳۹۹)
طراحی مدل مفهومی ترک خدمت افراد مستعد از سازمان های ایران: پژوهشی اکتشافی در صنعت ICT بهاره عابدین، شهناز اکبری، طیبه عباس نژاد، ناهید امراللهی (۱۳۹۹)
رهبری کسب و کار در بحران، مروری بر ادبیات زهره عموئی، مرتضی موقر، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
شناسایی مهمترین عوامل موثر بر جوانسازی برند راضیه بابائی، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
مدیریت تبلیغات و برندسازی ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
چاپ دوم کتاب مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی) ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی) ملیحه سیاوشی، بهاره عابدین (۱۳۹۹)
ساخت اجتماعی استراتژی و درک پویایی های سازمان از این منظر بهاره عابدین (۱۳۹۸) دانشكده علوم اداري و اقتصادي
مزیت ها و چالش های طرح کواپ بهاره عابدین (۱۳۹۹) مركز ارتباط و با جامعه و كارآفريني دانشگاه مازندران
دیجیتال مارکتینگ و سئو بهاره عابدین (۱۳۹۹) مركز ارتباط و با جامعه و كارآفريني دانشگاه مازندران
انتقال تجارب و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی بانوان بهاره عابدین (۱۳۹۹) مركز ارتباط و با جامعه و كارآفريني دانشگاه مازندران
دوره دانش افزایی و توانمندسازی آزمون سازی در مودل بهاره عابدین (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران
نگارش مقالات انگلیسی، روش و مدیریت تحقیق بهاره عابدین (۱۳۹۸) دانشكده علوم انساني دانشگاه مازندران
مهارت های برقراری ارتباط موثر بهاره عابدین (۱۳۹۷) دانشگاه مازندران
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل گیری دانشگاه جامعه محور بهاره عابدین، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (۱۴۰۳)
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم میثم شیرخدایی، محمد صفری، زهرا کاظمی سراسکانرود، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۳)
طراحی مدل وفاداری مشتریان در بانکهای اسلامی کشور عراق Oday Hatem Falih, mahmood yahyazadehfar, Mohammad Safari, Bahareh Abedin (2024)
Identifying The Development Trends of Tourism Marketing Based on Media Technology in Karbala Tourism Offices AHMED ALABEDI, Bahareh Abedin, Meysam shirkhodaie, Aboalhasan Hosseini (2024)
تببین عوامل موثر بر ارزش ادراک شده مشتری در صنعت خرده فروشی آرمین دهقان، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل‌گیری دانشگاه جامعه‌محور مبینا شاهکویی، جمال قاسمی، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۱)
Impact of servant leadership on followers' job performance: followers' self-efficacy as mediator BAN ABD NOOR MOHAMMED AL-SAWAF, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2022)
The Impact Of Strategic Leadership On Crisis Management Abdullah Abdul Karim Al Saadi Abdullah Abdul Karim Al Saadi, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2022)

علایق پژوهشی

  • همکاری دانشگاه و صنعت
  • علوم شناختی و تفکر استراتژیک
  • استراتژی رفتاری
  • مدیریت و تصمیم گیری استراتژیک
بیشتر

دانشجویان

  • حسن احمد النصار
    نام: حسن احمد النصار
    مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
    رشته: مدیریت بازاریابی
    پایان نامه: بررسی تاثیر آگاهی محیط زیستی بر گرایش به مصرف سبز در عراق
بیشتر

سوابق اجرایی

  • مدیر گروه مدیریت اجرایی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران (۱۴۰۱ - ادامه دارد)
  • دبیر کمیته طرح تحول ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت دانشگاه مازندران (۱۴۰۰ - ادامه دارد)
  • دبیر کمیته کوآپ دانشگاه مازندران (۱۳۹۹ - ادامه دارد)
بیشتر