|
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq
Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi
(2024)
|
|
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq
Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin
(2024)
|
Designing A Brand Promotion Model of Iraqi Non-Governmental Hospitals
Aqeel Jubeir Al-Amri, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari
(2024)
|
|
Designing A Marketing Model for Pharmaceutical Products in Iraq
Yousif Ali Alsaedi, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, morteza movaghar
(2024)
|
|
Presenting a Model for B2B Customer Complaint Management in the Crude Oil Products Industry in Iraq
Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani
(2024)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا
فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محمد ولی پور خطیر
(1398)
|
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری
سوما رحمانی، محسن علیزاده ثانی، محمد ولی پور خطیر، مهدی مجیدپور
(1398)
|
|
|
|
|
|
|
شناسایی موتور نظام نوآوری فناورانه رادیودارو در ایران
سعیده لرستانی، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، محسن علیزاده ثانی
(1397)
|
|
ﺗﺎﺛﯿﺮ اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻓﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ رواﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ ﻣﺜﺒﺖ
محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی، امیر تبسمی
(1397)
|
|
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران
عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی
(1395)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روایی در تحقیق کیفی
Mohsen Alizadeh sani
(2005)
|