۱۴۰۳/۱۲/۱۸

محسن علیزاده ثانی

مرتبه علمی: استادیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: ۰۹۱۲۵۹۵۱۷۲۰

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت دولتی- مدیریت منابع انسانی ، علامه طباطبایی ، ایران (۱۳۸۲ - ۱۳۸۸)
    عنوان رساله: چارچوب تئوریک برای انتقادات بر مدیریت دولتی نوین
  • کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ، علامه طباطبایی ، ایران (۱۳۷۹ - ۱۳۸۲)
    عنوان رساله: بررسی کیفیت خدمات سیبای بانک ملی
  • کارشناسی مدیریت دولتی ، تهران ، ایران (۱۳۷۶ - ۱۳۷۹)
    عنوان پایان‌نامه: -
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
طرح پژوهشی خاتمه یافته
کرسی نظریه‌پردازی
پایان نامه
The Impact of Effective Coaching on Sales Performance Mediated by the Role of Soft Skills in the Tourism Industry Mohammed Al-musawi, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie, Reyath Thea Azeez (2024)
Identifying Factors Affecting Ethical Consumption among Customers Evidence from Iraq Hind Almalchi, Bahareh Abedin, Mohammad Safari, Mohsen Alizadeh sani, Azmi Azmi (2024)
Providing an Ethical Marketing Model for Non-Profit Universities in Iraq Haider Kifah Mohsin, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2024)
Designing A Brand Promotion Model of Iraqi Non-Governmental Hospitals Aqeel Jubeir Al-Amri, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, Mohammad Safari (2024)
Exploring the opportunities and challenges of higher education marketing in Iraq MARWA AL JANABI, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
Designing A Marketing Model for Pharmaceutical Products in Iraq Yousif Ali Alsaedi, Meysam shirkhodaie, Mohsen Alizadeh sani, morteza movaghar (2024)
Using Importance-Performance Analysis Technique for Green Marketing : An Applied study about Iraqi Institutions Faaz Zaidan Gebur Albudiri, Mohsen Alizadeh sani, Meysam shirkhodaie, morteza movaghar (2024)
Presenting a Model for B2B Customer Complaint Management in the Crude Oil Products Industry in Iraq Mohammed Hadi Radhi Al-Maryani محمد هادی المریانی, morteza movaghar, Bahareh Abedin, Mohsen Alizadeh sani (2024)
Investigating the Effect of High-Performance Work Systems (HPWS) on Organizational Performance zeinab keramatiyazdi, Mohsen Alizadeh sani, Aboalhasan Hosseini (2023)
ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ سمیرا نجفی خواجه بلاغی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۱)
ارتقای داراییهای معنوی نهادهای رسمی و غیررسمی با غنای اخلاقی سرمایۀ انسانی مریم خسروی، محمود یحیی زاده فر، دیوید الستروم، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۰)
Economic growth and human capital in Iran: A phenomenological study in a major Central Asian economy Maryam Khosravi, mahmood yahyazadehfar, Mohsen Alizadeh sani (2021)
ارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستاده های سازمانی : پژوهش فراتحلیل زینب کرامتی یزدی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۰)
نگاهی به مطالعات فرارسی فناورانه از منظر گذارهای پایدار: رویکرد فراترکیب سوما رحمانی، محسن علیزاده ثانی، مهدی مجیدپور، محمد ولی پور خطیر (۱۳۹۹)
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محمد ولی پور خطیر (۱۳۹۸)
تحلیل شکاف فناوری صنعت فولاد ایران با کشورهای منتخب از منظر بهره وری سوما رحمانی، محسن علیزاده ثانی، محمد ولی پور خطیر، مهدی مجیدپور (۱۳۹۸)
طراحی الگویی به منظور بازسازی سیستم دانشگاهی در علومتربیتی، با تاکید بر رویکرد اشتغال زایی مجتبی تجری، ابراهیم صالحی عمران، یداله مهرعلیزاده، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۸)
رابطه جذابیت برند کارفرما وگرایش به مهاجرت : مطالعه نقش تعدیل گر امکان مهاجرت الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری (۱۳۹۸)
مقایسه جذابیت برند کارفرمایی بخش های دولتی و خصوصی: دیدگاه دانشجویان دانشگاه های فنی و مهندسی الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری (۱۳۹۸)
تأثیر سرپرستی اجحاف آمیز بر تمایل به ترک شغل: با میانجی گری رفتار آوایی و خودکارآمدی ابوالحسن حسینی، محسن علیزاده ثانی، زینب درویشی کلاهگری (۱۳۹۷)
شناسایی موتور نظام نوآوری فناورانه رادیودارو در ایران سعیده لرستانی، محمود یحیی زاده فر، طاهره میرعمادی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۷)
ﺗﺎﺛﯿﺮ اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻓﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ رواﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ ﻣﺜﺒﺖ محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی، امیر تبسمی (۱۳۹۷)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
اثر تنوع ادراک شده بر عملکرد مالی تیم: نقش تعدیلگر اعتماد سازمانی محسن علیزاده ثانی، محمود یحیی زاده فر، مریم حسن زاده (۱۳۹۳)
روایی در تحقیق کیفی Mohsen Alizadeh sani (2005)
پارادایم لجستی ک ۴.۰ : مروری بر مفاهیم و کاربردها دانیال عزیزیان، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (۱۴۰۱)
رابطه بین رهبری تحول‎آفرین و نوآوری سازمانی در سازمان‎های دولتی ایران مرتضی موقر، رضا رحمانی، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۱)
بررسی تاثیر اینترنت اشیاء بر کارکرد های مدیریت منابع انسانی زینب کرامتی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۸)
شناسایی و تبیین عوامل فرهنگی در مذاکره تجاری با روس ها مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، عباس پنبه کار (۱۳۹۷)
شاخص های کلیدی داشبورد منابع انسانی در سازمان های اموزشی و پژوهشی محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی، روح الله نظری (۱۳۹۷)
بررسی معیارهای رهبری اخلاقی از منظر امام صادق علیه السلام هانیه شعبانی، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۶)
توسعه ظرفیت تاب آوری سازمان از طریق فعالیتهای مدیریت استعداد استراتژیک فاطمه جعفری بازیار، ابوالحسن حسینی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۶)
بررسی عوامل کلیدی موفقیت داشبورد منابع انسانی محسن علیزاده ثانی، محمد ولی پور خطیر، راضیه السادات میرمعینی (۱۳۹۵)
نوع شناسی خدمات رفاهی کارکنان امیر تبسمی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۵)
عوامل موفقیت در مذاکرات تجاری در سطح بین المللی زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۰:۵۰:۳۴ ب.ظ محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی، رقیه محمدنژاد (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۱:۳۵:۴۸ ب.ظ زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
تغییر برند,چرا و چونه؟ مائده فرجی، محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۴)
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل گیری دانشگاه جامعه محور بهاره عابدین، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، محمد صفری (۱۴۰۳)
ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم میثم شیرخدایی، محمد صفری، زهرا کاظمی سراسکانرود، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۳)
اخلاق حرفه ای تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی ومسئولیت آنها در قبال گروه های آسیب پذیر مرتضی موقر، میثم شیرخدایی، فاطمه اشرفی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۲)
الگوی به اشتراک گذاری دانش با رویکرد مدیریت تنوع و برابری در صنعت گردشگری ابوالحسن حسینی، حسنعلی آقاجانی، فاطمه قاسمپور، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (۱۴۰۲)
طراحی الگوی ارتقای برند بیمارستان های غیردولتی عراق عقیل جبیر، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی (۱۴۰۳)
ارزیابی اثرات تکنولوژی بلاکچین در نظام بانکی فرشته نصرالله پور، محسن علیزاده ثانی، حسنعلی آقاجانی، محمود یحیی زاده فر (۱۴۰۲)
واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل‌گیری دانشگاه جامعه‌محور مبینا شاهکویی، جمال قاسمی، محسن علیزاده ثانی، بهاره عابدین (۱۴۰۱)
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای لجستیک دانیال عزیزیان، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۱)
The Impact Of Strategic Leadership On Crisis Management Abdullah Abdul Karim Al Saadi Abdullah Abdul Karim Al Saadi, Mohsen Alizadeh sani, Bahareh Abedin (2022)
نقش عدالت و اعتماد در تاب آوری نیروی انسانی و نگهداشت و پایداری نیروی انسانی نبیل الزادی نبیل الزادی، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (۱۴۰۱)
فراتحلیل رهبری تحول آفرین در سازمان‌های دولتی ایران رضا رحمانی، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (۱۴۰۰)
شناسایی و اولویت بندی چالش‌های قانون کار ایران در اقتصاد گیگ مهدی فاضلی، مرتضی نجابت خواه، محمد صفری، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۹)
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت در فرآیند مذاکزات تجاری بین المللی با روسیه از منظر بازرگانان ایرانی عباس پنبه کار، حمیدرضا فلاح لاجیمی، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (۱۳۹۸)
شناسایی شایستگی‌های رهبری مدیران دانشگاه بر اساس آموزه‌های امام صادق (ع) هانیه شعبانی، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (۱۳۹۶)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت داشبورد منابع انسانی راضیه السادات میرمعینی، محمد ولی پور خطیر، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۵)

علایق پژوهشی

  • مدیریت تعارض
  • مدیریت منابع انسانی
بیشتر