1 |
میثم شیرخدایی، بهاره عابدین، سیما داداش پور
(1401)
شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی برند در جوامع برند رسانه های اجتماعی
تحقیقات بازاریابی نوین: 47; 69-90
|
2 |
عبدالحسین قاضوی گرمه، مهرداد مدهوشی، عبد الحمید صفایی قادیکلایی، میثم شیرخدایی
(1401)
الگوی راهبردی برنامه ریزی منابع سازمان دانش محور
مطالعات مدیریت راهبردی: شماره 51; 83-103
|
3 |
میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، علی ادبی فیروزجایی، نوید خانجانزاده کاکرودی، سهیل نجات
(1401)
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام
مدیریت بازرگانی: 14; 495-518
|
4 |
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری
(1401)
بررسی تاثیر مشارکت شهروندان بر فین تک
نوآوری و ارزش آفرینی: دوره 11، شماره 21; 26-48
|
5 |
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری
(1401)
تحلیل نحوه گذار به فناوری های نوین مدیریت ثروت در ایران
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند: دوره 10، شماره 40; 43-75
|
6 |
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، سپهر قاضی نوری
(1401)
تعیین مسیر گذار به فناوری های نوین بیمه ای در ایران
پژوهشنامه بیمه: دوره 11، شماره 2; 135-148
|
7 |
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی ، میثم شیرخدایی
(1400)
مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی
تحقیقات بازاریابی نوین: 4; 21-34
|
8 |
میثم شیرخدایی، مرسده پهلوانیان
(1400)
مواجهه با چالش های اخلاقی در علم شهروندان با رویکرد روش شناسی سیستم های نرم
مطالعات مدیریت دولتی ایران: 3; 91-116
|
9 |
سهیل نجات، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی ، میثم شیرخدایی
(1400)
آسیب شناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب
مدیریت بازرگانی: دوره 13، شماره 4; 886-910
|
10 |
علی هدایتی، ابراهیم صالحی عمران، میثم شیرخدایی
(1400)
مدل سازی ساختاری تفسیری مؤلفه های سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در سیستم آموزش عالی کشور
آموزش عالی ایران: 13(1); 100-139
|
11 |
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، نادر رازقی
(1400)
پردازش نظری اجرای پروژههای علم شهروندان در ایران
سیاست علم و فناوری: 2; 19-34
|
12 |
میثم شیرخدایی، ندا شریفی اسدی ملفه، انسیه کاظمی بالف
(1400)
محرک های انگیزشی و کنترلی در مدل TAM نسبت به خدمات حمل و نقل آنلاین
مهندسی حمل و نقل: 4; 893-916
|
13 |
|
14 |
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی ، میثم شیرخدایی
(1400)
مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید
پژوهش های مدیریت در ایران: 25; 117-135
|
15 |
اسداله کردنائیج، میثم شیرخدایی، فاطمه اصغری گودرزی، سهیل نجات
(1399)
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل گیری تبلیغات توصیه ای (موردمطالعه: آجیل تواضع)
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی: 10(4); 147-175
|
16 |
میثم شیرخدایی، مرسده پهلوانیان
(1399)
عوامل موثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران
پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی: 26(4); 29-55
|
17 |
|
18 |
میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی
(1399)
تبیین نقش مزاج ها در رفتار خرید آنی مشتریان
تحقیقات بازاریابی نوین: 3(38); 41-56
|
19 |
سپیده معصومی، میثم شیرخدایی، رضا احمدی
(1399)
بازاریابی خیرخواهانه ورزشی: تبیین نقش نگرش هواداران ورزشی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 10 (19); 72-91
|
20 |
|
21 |
Meysam shirkhodaie, Fereshteh Khalili Palandi
(2020)
Examining the Effectiveness of Public Service Advertisement through Hormonal Marketing Approach
Journal of International Marketing Modeling: 1(1); 13-20
|
22 |
فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محمد ولی پور خطیر
(1398)
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی: 4; 20
|
23 |
میثم شیرخدایی، حسن دانایی فرد، فرشته خلیلی پالندی، ندا طهماسبی روشن
(1398)
روش شناسی تصویربرداری در مطالعات سازمان و مدیریت: مبانی فلسفی، مختصات، اسلوب اجرا و انتقادات وارده
روش شناسی علوم انسانی: سال 25 شماره 100; 99-115
|
24 |
Azam Sazvar, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie
(2020)
Understanding the Policy Instruments Mix in Higher Education R&D: A Policy Scale Development
European Research Studies Journal: 23 (1); 305-317
|
25 |
میثم شیرخدایی، مجید غفاری، فاطمه یوسفی، فائزه یوسفی
(1398)
بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسهای تجربه گردشگری به یاد ماندنی بین تیپهای شخصیتی متفاوت
بر اساس الگوی مایرز- بریگز
برنامه ریزی و توسعه گردشگری: دوره 8، شماره 31 زمستان 1398 صفحه 1-17; دوره 8، شماره 31 زمس
|
26 |
مریم فضل اله تبار لدری، میثم شیرخدایی، محمود شارع پور، حمیدرضا فلاح لاجیمی
(1398)
طراحی الگوی مسیری گرایش به مصرف کالاهای مضر و ارائه راهکارهای ضدبازاریابی
مطالعات پیشگیری از جرم: 14; 81-99
|
27 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1398)
طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش های علمی
رشد فناوری: ؾسال 15،شماره 59; 19- 28
|
28 |
الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری
(1398)
رابطه جذابیت برند کارفرما وگرایش به مهاجرت : مطالعه
نقش تعدیل گر امکان مهاجرت
علوم مدیریت ایران: سال چهاردهم شماره 53; 67-87
|
29 |
میثم شیرخدایی، اسدالله کردنائیج، فرشته خلیلی پالندی
(1398)
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان
مطالعات رفتار مصرف کننده: دوره 6 شماره1; 229-244
|
30 |
الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری
(1398)
مقایسه جذابیت برند کارفرمایی بخش های دولتی و خصوصی: دیدگاه دانشجویان دانشگاه های فنی و مهندسی
مطالعات مدیریت دولتی ایران: دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 4; 115-129
|
31 |
|
32 |
محبوبه عرب کلمری، میثم شیرخدایی، فاطمه علی گلی فیروزجایی
(1398)
عوامل موثر بر وفاداری مشتری: نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری
مطالعات مدیریت گردشگری: دوره 14، شماره 45; 167-192
|
33 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی
سیاستگذاری عمومی: سال 7 شماره 28; 9-27
|
34 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
راهبردهای مؤثر در تحقق پیچیدگی اقتصادی: کاربرد الگوسازی ساختاری ـ تفسیری
اقتصاد و الگوسازی: دوره 9، شماره 4 - شماره پیاپی 36; 121-146
|
35 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
مقایسه تطبیقی پیچیدگی اقتصادی کشورهای منتخب در بستر نظام ملی نوآوری
پژوهش های اقتصاد و توسعه منطقه ای: دوره 25 شماره 16; 87-123
|
36 |
|
37 |
محمد مهدی احمدیان دیوکتی، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاری سازی تولیدات علمی و فناورانه
کتابداری و اطلاع رسانی: دوره 21، شماره 4 - شماره پیاپی 84; 124-161
|
38 |
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان
(1397)
سنجش میزان پیچیدگی اقتصادی ایران، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
مطالعات راهبردی بسیج: دوره 21، شماره 81; 6-7
|
39 |
هومن شبابی، محمود یحیی زاده فر، سعید راسخی، میثم شیرخدایی
(1397)
بررسی رابطه متغیرهای اثرگذار بر توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد پویایی سیستم
نوآوری و ارزش آفرینی: 7 (13); 55-78
|
40 |
میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، مریم فضل اله تبار لدری
(1397)
ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویتبندی راهکارها با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره
مدیریت بازرگانی: 10; 547-566
|
41 |
سید رسول مرتضوی فر، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی
(1397)
بررسی نقش جنسیت در انتخاب رنگ پوشاک ورزشی در بین دانشگاهیان دانشگاه مازندران
پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 27; 177-188
|
42 |
|
43 |
|
44 |
زهره داوودی، میثم شیرخدایی، محسن نورائی
(1396)
باز تعریف تبلیغات تجاری از منظر اسلام با روش کیفی
پژوهشهای اجتماعی اسلامی: 114; 117-142
|
45 |
|
46 |
حسن غلامی قاجاری، معصومه کلاته سیفری، میثم شیرخدایی
(1396)
شناسایی راهکارهای موفقیت استراتژی تقلید در شرکت های کارآفرین ورزشی (مطالعه موردی: شرکت طنین پیک سبلان، برند بتا)
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی: http://ntsmj.issma.ir/browse.php?a_code=A-10-771-2; 37-51
|
47 |
|
48 |
میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، سیده سعیده عالم طلب پشتیری
(1396)
بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت بال)
پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 13; 1-12
|
49 |
آتنا بلبل امیری، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی
(1396)
تحلیل رابطه فضای کاری اخلاقی و عملکرد کارکنان فروش
اخلاق در علوم و فناوری: 12; 67-76
|
50 |
فرشته خلیلی پالندی، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، رزیتا فتحی
(1396)
مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار
پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 13; 1-18
|
51 |
ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، احمد عباسی
(1396)
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز
چشم انداز مدیریت بازرگانی: 16; 109-125
|
52 |
خاطره پورآهنگریان، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی
(1395)
نقش رویکرد کارآفرینانه و ظرفیت جذب دانش در عملکرد شرکتهای صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی
راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی: 6; 1-8
|
53 |
زهرا آزموده مقدم، معصومه کلاته سیفری، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی
(1395)
تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران
پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی: دوره 6، شماره 12; 17-32
|
54 |
میثم شیرخدایی، محسن علیزاده ثانی، فهیمه آملی دیوا
(1395)
بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج)،
برنامه ریزی و توسعه گردشگری: مقاله 8، دوره 5، شماره 17، تابستان 1395; 128- 145
|
55 |
|
56 |
mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie, nazi gholami
(2016)
Clients Behavioral Responses toward Online Advertising: Assessing the role of Trust and Attitude toward online advertisin
international journal of business economics and management studies: 1; 60-74
|
57 |
ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، سعید سعیدی
(1395)
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند
چشم انداز مدیریت بازرگانی: 15; 139-155
|
58 |
سیده زینب ابراهیم زاده گنجی، میثم شیرخدایی، ابوالحسن حسینی
(1395)
ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮﺑﺮ اﻋﺘﻤﺎد اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در وبﺳﺎﯾﺖﻫﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی
مطالعات مدیریت گردشگری: 11; 111-129
|
59 |
|
60 |
میثم شیرخدایی، سهیل نجات، امیر اکبری
(1395)
بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سیک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO)
تحقیقات بازاریابی نوین: فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین 2931 ); 55-74
|
61 |
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، نسیم صیداحمدی
(1394)
اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری
تحقیقات بازاریابی نوین: سال پنجم، شماره 2 (پیاپی 17); 37-52
|
62 |
میثم شیرخدایی، سهیل نجات، امیر اکبری
(1394)
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران
تحقیقات بازاریابی نوین: فصلنامه تحقیقات بازاریابی مجله; 129-148
|
63 |
Meysam shirkhodaie, SAEED REZAEE
(2014)
The Power of Creative Advertising and Consumers' Perceived Risk
Journal of Promotion Management: 5; 590–606
|
64 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور ، فاطمه شریعتی
(2014)
تتبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی
مدیریت برند: ;
|
65 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور
(2014)
مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در اروپا
فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین: ;
|
66 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، ندا طهماسبی روشن ، فرشته خلیلی پالندی
(2014)
مشتری گرایی کارکنان: تبیین نقش فضای کاری اخلاقی و تناسب فرد و سازمان
اخلاق در علوم و فناوری: ;
|
67 |
|
68 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، محسن علیزاده ثانی ، ندا طهماسبی روشن
(2014)
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی
مجله علمی- پژوهشی تححقیقات بازاریابی نوین ایران: ;
|
69 |
میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی ، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، رزیتا فتحی
(2014)
مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار
پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: ;
|
70 |
میثم شیرخدایی، Mehran Rezvani ، Meisam Shirkhodaie ، Morteza Khazaei
(2014)
The Impact of nature of institute on entrepreneurial marketing the moderating role of organizational structure
American Journal of Scientific Research: ; 130-138
|
71 |
میثم شیرخدایی، Maysam Shirkhodaee ، Saeed Rezaee
(2014)
The power of creative advertising and consumers perceived risk
Journal of promotion management: ; 590-606
|
72 |
|
73 |
میثم شیرخدایی، مهرداد مدهوشی ، میثم شیرخدایی، سعید رضایی ، ایوب رمضانی
(2013)
بررسی ویژگی های تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت
فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین ایران: ; 37-47
|
74 |
|
75 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور
(2013)
بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند
دو فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت اسلامی ایران: ;
|
76 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، وحید ناصحی فر ، فرشته غلامی
(2013)
دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی: صنعت خودرو ایران
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی ایران: ;
|
77 |
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور ، فاطمه شریعتی
(2013)
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید مواد غذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا
پژوهشنامه مدیریت بازاریابی: ;
|
78 |
|
79 |
میثم شیرخدایی، Maysam Shirkhodaee ، Saeed Rezaee
(2013)
Evaluating the persuasive and memory effects of viral advertising
International Journal of Online marketing: ; 51-61
|