08 آذر 1401
ميثم شيرخدايي

میثم شیرخدایی

مرتبه علمی: دانشیار
نشانی: ایران، مازندران، بابلسر ،پردیس دانشگاه مازندران ، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، گروه مدیریت بازرگانی
تحصیلات: دکترای تخصصی / مدیریت بازاریابی بین الملل
تلفن: 09125225939
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری

معرفی

اینجانب میثم شیرخدایی دانشیار مدیریت بازاریابی بین الملل در دانشگاه مازندران، همکاری خود را با این دانشگاه از اردیببهشت ماه سال 1389 آغاز نمودم. بنده تحصیلات خود در مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه مازندران و در رشته مدیریت بازرگانی انجام داده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل از دانشگاه تربیت مدرس می باشم. علاقه ویژه من انجام مطالعات بین رشته ای مرتبط با موضوعات تخصص بازاریابی می باشد. لذا پژوهشهایی در حوزه بازاریابی عصبی و هورمونی، بازاریابی پایدار و برندسازی انجام داده ام.

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت- بازاریابی بین الملل ، تربیت مدرس ، ایران (1384 - 1388)
    عنوان رساله: طراحی الگوی سرآمدی بازاریابی در صنایع تولیدی با رویکرد ترکیبی
  • فوق لیسانس مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین الملل ، تربیت مدرس ، ایران (1382 - 1384)
    عنوان پایان‌نامه: بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک
  • لیسانس مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین الملل ، دانشگاه مازندران ، ایران (1378 - 1382)
    عنوان پایان‌نامه: -
بیشتر

علایق پژوهشی

  • پایداری و بازاریابی
  • بازاریابی عصبی و هورمونی
  • بازاریابی و برند
  • بازاریابی بین الملل
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ‌شده
1
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی ، میثم شیرخدایی (1400) مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی تحقیقات بازاریابی نوین: 4; 21-34
2
میثم شیرخدایی، مرسده پهلوانیان (1400) مواجهه با چالش های اخلاقی در علم شهروندان با رویکرد روش شناسی سیستم های نرم مطالعات مدیریت دولتی ایران: 3; 91-116
3
علی هدایتی، ابراهیم صالحی عمران، میثم شیرخدایی (1400) مدل سازی ساختاری تفسیری مؤلفه های سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در سیستم آموزش عالی کشور آموزش عالی ایران: 13(1); 100-139
4
مرسده پهلوانیان، میثم شیرخدایی، نادر رازقی (1400) پردازش نظری اجرای پروژههای علم شهروندان در ایران سیاست علم و فناوری: 2; 19-34
5
میثم شیرخدایی، ندا شریفی اسدی ملفه، انسیه کاظمی بالف (1400) محرک های انگیزشی و کنترلی در مدل TAM نسبت به خدمات حمل و نقل آنلاین مهندسی حمل و نقل: 4; 893-916
6
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی ، میثم شیرخدایی (1400) مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید پژوهش های مدیریت در ایران: 25; 117-135
7
اسداله کردنائیج، میثم شیرخدایی، فاطمه اصغری گودرزی، سهیل نجات (1399) پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل گیری تبلیغات توصیه ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) پژوهش های مدیریت منابع سازمانی: 10(4); 147-175
8
میثم شیرخدایی، مرسده پهلوانیان (1399) عوامل موثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی: 26(4); 29-55
9
مژده ولی زاده، میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی (1399) کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله ای، در بازاریابی هنر: رتبه بندی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر مدیریت بازرگانی: 12; 748-773
10
میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی (1399) تبیین نقش مزاج ها در رفتار خرید آنی مشتریان تحقیقات بازاریابی نوین: 3(38); 41-56
11
سپیده معصومی، میثم شیرخدایی، رضا احمدی (1399) بازاریابی خیرخواهانه ورزشی: تبیین نقش نگرش هواداران ورزشی پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 10 (19); 72-91
12
مهسا رحیلی، میثم شیرخدایی، سمیه نامدار طجری، فرزام فرزان (1399) بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب های میناکاری شده) پژوهش های مدیریت منابع سازمانی: 10; 93-112
13
Meysam shirkhodaie, Fereshteh Khalili Palandi (2020) Examining the Effectiveness of Public Service Advertisement through Hormonal Marketing Approach Journal of International Marketing Modeling: 1(1); 13-20
14
فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محمد ولی پور خطیر (1398) شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علی بابا پژوهش های مدیریت منابع سازمانی: 4; 20
15
میثم شیرخدایی، حسن دانایی فرد، فرشته خلیلی پالندی، ندا طهماسبی روشن (1398) روش شناسی تصویربرداری در مطالعات سازمان و مدیریت: مبانی فلسفی، مختصات، اسلوب اجرا و انتقادات وارده روش شناسی علوم انسانی: سال 25 شماره 100; 99-115
16
Azam Sazvar, mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie (2020) Understanding the Policy Instruments Mix in Higher Education R&D: A Policy Scale Development European Research Studies Journal: 23 (1); 305-317
17
میثم شیرخدایی، مجید غفاری، فاطمه یوسفی، فائزه یوسفی (1398) بازاریابی گردشگری: بررسی مقایسهای تجربه گردشگری به یاد ماندنی بین تیپهای شخصیتی متفاوت بر اساس الگوی مایرز- بریگز برنامه ریزی و توسعه گردشگری: دوره 8، شماره 31 زمستان 1398 صفحه 1-17; دوره 8، شماره 31 زمس
18
مریم فضل اله تبار لدری، میثم شیرخدایی، محمود شارع پور، حمیدرضا فلاح لاجیمی (1398) طراحی الگوی مسیری گرایش به مصرف کالاهای مضر و ارائه راهکارهای ضدبازاریابی مطالعات پیشگیری از جرم: 14; 81-99
19
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1398) طراحی مدلی برای تحقق پیچیدگی اقتصادی، مبتنی بر فراتحلیل پژوهش های علمی رشد فناوری: ؾسال 15،شماره 59; 19- 28
20
الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری (1398) رابطه جذابیت برند کارفرما وگرایش به مهاجرت : مطالعه نقش تعدیل گر امکان مهاجرت علوم مدیریت ایران: سال چهاردهم شماره 53; 67-87
21
میثم شیرخدایی، اسدالله کردنائیج، فرشته خلیلی پالندی (1398) پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان مطالعات رفتار مصرف کننده: دوره 6 شماره1; 229-244
22
الهه شوقی لرد، محسن علیزاده ثانی، میثم شیرخدایی، محبوبه عرب کلمری (1398) مقایسه جذابیت برند کارفرمایی بخش های دولتی و خصوصی: دیدگاه دانشجویان دانشگاه های فنی و مهندسی مطالعات مدیریت دولتی ایران: دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 4; 115-129
23
میثم شیرخدایی، بیتا احسانی (1398) ادراک مصرف کننده از رفتارهای غیراخلاقی شرکت ها و پیامدهای آن: تعیین نقش خودگرایی و ایدئال گرایی اخلاق در علوم و فناوری: جلد 14 شماره 3; 108- 115
24
محبوبه عرب کلمری، میثم شیرخدایی، فاطمه علی گلی فیروزجایی (1398) عوامل موثر بر وفاداری مشتری: نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعات مدیریت گردشگری: دوره 14، شماره 45; 167-192
25
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397) طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی سیاستگذاری عمومی: سال 7 شماره 28; 9-27
26
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397) راهبردهای مؤثر در تحقق پیچیدگی اقتصادی: کاربرد الگوسازی ساختاری ـ تفسیری اقتصاد و الگوسازی: دوره 9، شماره 4 - شماره پیاپی 36; 121-146
27
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397) مقایسه تطبیقی پیچیدگی اقتصادی کشورهای منتخب در بستر نظام ملی نوآوری پژوهش های اقتصاد و توسعه منطقه ای: دوره 25 شماره 16; 87-123
28
29
محمد مهدی احمدیان دیوکتی، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397) پیچیدگی اقتصادی، رویکردی نوین برای سنجش تجاری سازی تولیدات علمی و فناورانه کتابداری و اطلاع رسانی: دوره 21، شماره 4 - شماره پیاپی 84; 124-161
30
محمد مهدی احمدیان، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397) سنجش میزان پیچیدگی اقتصادی ایران، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مطالعات راهبردی بسیج: دوره 21، شماره 81; 6-7
31
هومن شبابی، محمود یحیی زاده فر، سعید راسخی، میثم شیرخدایی (1397) بررسی رابطه متغیرهای اثرگذار بر توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد پویایی سیستم نوآوری و ارزش آفرینی: 7 (13); 55-78
32
میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، مریم فضل اله تبار لدری (1397) ضدبازاریابی مصرف دخانیات و اولویت‎بندی راهکارها با استفاده از تکنیک‎های تصمیم‎گیری چند معیاره مدیریت بازرگانی: 10; 547-566
33
سید رسول مرتضوی فر، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی (1397) بررسی نقش جنسیت در انتخاب رنگ پوشاک ورزشی در بین دانشگاهیان دانشگاه مازندران پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 27; 177-188
34
35
سهیل نجات، میثم شیرخدایی، حسین بهمنی تبریزی (1396) بررسی تاثیر تجربه نوستالژیک برند، رضایت برند و بازاریابی پایدار بر عشق برند و پیامدهای آن مدیریت برند: دوره 4 شماره 4; 13-39
36
زهره داوودی، میثم شیرخدایی، محسن نورائی (1396) باز تعریف تبلیغات تجاری از منظر اسلام با روش کیفی پژوهشهای اجتماعی اسلامی: 114; 117-142
37
محمود یحیی زاده فر، هومن شبابی، سعید راسخی، میثم شیرخدایی (1396) مدل ساختاری-تفسیری سطح بندی عوامل اثرگذار بر ارتباط توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی در ایران سیاست علم و فناوری: 3; 77-94
38
حسن غلامی قاجاری، معصومه کلاته سیفری، میثم شیرخدایی (1396) شناسایی راهکارهای موفقیت استراتژی تقلید در شرکت های کارآفرین ورزشی (مطالعه موردی: شرکت طنین پیک سبلان، برند بتا) رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی: http://ntsmj.issma.ir/browse.php?a_code=A-10-771-2; 37-51
39
هومن شبابی، محمود یحیی زاده فر، سعید راسخی، میثم شیرخدایی (1396) تبیین ارتباط توسعه علم، توسعه فناوری و رشد اقتصادی درایران با رویکرد دیماتل مبتنی بر فرآیند تحلیل شبکه مدیریت توسعه فناوری: 5 (3); 105-142
40
میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، سیده سعیده عالم طلب پشتیری (1396) بازاریابی ورزشی: تبیین نقش عوامل اجتماعی در پذیرش ورزش جدید (مورد مطالعه: ورزش جدید پینت بال) پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 13; 1-12
41
آتنا بلبل امیری، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی (1396) تحلیل رابطه فضای کاری اخلاقی و عملکرد کارکنان فروش اخلاق در علوم و فناوری: 12; 67-76
42
فرشته خلیلی پالندی، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، رزیتا فتحی (1396) مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: 13; 1-18
43
ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، احمد عباسی (1396) بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز چشم انداز مدیریت بازرگانی: 16; 109-125
44
خاطره پورآهنگریان، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی (1395) نقش رویکرد کارآفرینانه و ظرفیت جذب دانش در عملکرد شرکتهای صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی: 6; 1-8
45
زهرا آزموده مقدم، معصومه کلاته سیفری، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی (1395) تبیین رابطه کارآفرینی مستقل بر هوشمندی رقابتی مدیران باشگاههای بدنسازی آقایان استان تهران پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی: دوره 6، شماره 12; 17-32
46
میثم شیرخدایی، محسن علیزاده ثانی، فهیمه آملی دیوا (1395) بررسی تاثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج)، برنامه ریزی و توسعه گردشگری: مقاله 8، دوره 5، شماره 17، تابستان 1395; 128- 145
47
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، امید رحیمی مقدم (1395) بررسی تأثیر قیمت گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف کنندگان بررسی های بازرگانی: 78; 1-16
48
mahmood yahyazadehfar, Meysam shirkhodaie, nazi gholami (2016) Clients Behavioral Responses toward Online Advertising: Assessing the role of Trust and Attitude toward online advertisin international journal of business economics and management studies: 1; 60-74
49
ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، سعید سعیدی (1395) بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند چشم انداز مدیریت بازرگانی: 15; 139-155
50
سیده زینب ابراهیم زاده گنجی، میثم شیرخدایی، ابوالحسن حسینی (1395) ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮﺑﺮ اﻋﺘﻤﺎد اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در وبﺳﺎﯾﺖﻫﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی مطالعات مدیریت گردشگری: 11; 111-129
51
میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی ، هاجر شیرازی (1395) بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی: تبیین نقش انتقام ارباب رجوع در تمایل به فرار مالیاتی پژوهشنامه مالیات: 24- 32; 97-123
52
میثم شیرخدایی، سهیل نجات، امیر اکبری (1395) بخش بندی بازار بیمه عمر از طریق سیک زندگی مشتریان با استفاده از الگوی (AIO) تحقیقات بازاریابی نوین: فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین 2931 ); 55-74
53
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، نسیم صیداحمدی (1394) اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری تحقیقات بازاریابی نوین: سال پنجم، شماره 2 (پیاپی 17); 37-52
54
میثم شیرخدایی، سهیل نجات، امیر اکبری (1394) بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران تحقیقات بازاریابی نوین: فصلنامه تحقیقات بازاریابی مجله; 129-148
55
Meysam shirkhodaie, SAEED REZAEE (2014) The Power of Creative Advertising and Consumers' Perceived Risk Journal of Promotion Management: 5; 590–606
56
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور ، فاطمه شریعتی (2014) تتبیین نقش عوامل مربوط به برند و عناصر منتخب آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی مدیریت برند: ;
57
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور (2014) مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان در اروپا فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین: ;
58
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، ندا طهماسبی روشن ، فرشته خلیلی پالندی (2014) مشتری گرایی کارکنان: تبیین نقش فضای کاری اخلاقی و تناسب فرد و سازمان اخلاق در علوم و فناوری: ;
59
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، سید حمید خداداد حسینی ، علیرضا مسیبی ، جلال خرم (2014) بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر کیفیت استراتژی در زنجیره تامین سبز با تبیین نقش رابطه گرایی؛ (مورد مطالعه شرکتهای اقماری و وابسته به ایران خودرو) پژوهشنامه مدیریت اجرایی: ;
60
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، محسن علیزاده ثانی ، ندا طهماسبی روشن (2014) سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی مجله علمی- پژوهشی تححقیقات بازاریابی نوین ایران: ;
61
میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی ، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، رزیتا فتحی (2014) مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی: ;
62
میثم شیرخدایی، Mehran Rezvani ، Meisam Shirkhodaie ، Morteza Khazaei (2014) The Impact of nature of institute on entrepreneurial marketing the moderating role of organizational structure American Journal of Scientific Research: ; 130-138
63
میثم شیرخدایی، Maysam Shirkhodaee ، Saeed Rezaee (2014) The power of creative advertising and consumers perceived risk Journal of promotion management: ; 590-606
64
ایوب رمضانی، محمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی (1392) بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی: مورد مطالعه دانشگاه مازندران آموزش عالی ایران: 2; 0
65
میثم شیرخدایی، مهرداد مدهوشی ، میثم شیرخدایی، سعید رضایی ، ایوب رمضانی (2013) بررسی ویژگی های تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین ایران: ; 37-47
66
میثم شیرخدایی، ایوب رمضانی ، محمود یحیی زاده فر ، میثم شیرخدایی (2013) بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی؛ مورد مطالعه دانشگاه مازندران آموزش عالی ایران: ;
67
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور (2013) بررسی نقش نگرش به گواهی برند حلال در خلق ارزش ویژه برند دو فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت اسلامی ایران: ;
68
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، وحید ناصحی فر ، فرشته غلامی (2013) دسته بندی ریسک های بین المللی موثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی: صنعت خودرو ایران پژوهش های مدیریت منابع سازمانی ایران: ;
69
میثم شیرخدایی، میثم شیرخدایی، امیرحسین نوری پور ، فاطمه شریعتی (2013) اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید مواد غذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا پژوهشنامه مدیریت بازاریابی: ;
70
محمود یحیی زاده فر، میثم شیرخدایی، ایوب رمضانی (1391) بررسی تاثیرگرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران پژوهشنامه مدیریت اجرایی: 8; 151-170
71
میثم شیرخدایی، Maysam Shirkhodaee ، Saeed Rezaee (2013) Evaluating the persuasive and memory effects of viral advertising International Journal of Online marketing: ; 51-61
مقاله ارائه‌شده
1
شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (1399) بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات غیر نفتی ایران و اولویتبندی بازارهای هدف صادراتی این محصولات؛ کاربرد مدل جاذبه (مطالعهی موردی: صنعت پوست و چرم ایران) دومین کنفرانس بین المللی نوآوری مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ایران¡ تهران
2
شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (1399) بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه) دومین کنفرانس بین المللی نوآوری مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ایران¡ تهران
3
مهسا رحیلی، میثم شیرخدایی، سمیه نامدار طجری، فرزام فرزان (1398) بازاریابی عصبی: بررسی اثر عنصر رنگ بر قصد خرید بشقاب های میناکاری شده با استفاده از ابزار EEG دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین درمدیریت کسب وکار، ایران¡ تهران
4
مهسا رحیلی، میثم شیرخدایی، سمیه نامدار طجری، فرزام فرزان (1398) بازاریابی عصبی: بررسی اثر عنصر رنگ برقصد خرید بشقابهای میناکاری شده بااستفاده از ابزار EEG دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین درمدیریت کسب وکار، ایران¡ تهران
5
فریده انوری، محسن علیزاده ثانی، محمد ولی پور خطیر، میثم شیرخدایی (1397) شناسایی عوامل موفقیت کسب و کارهای الکترونیک با تمرکز بر استراتژی مدیریت بحران (مورد مطالعه: شرکت اینترنتی علی بابا در چین) کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران، ایران¡ تهران
6
مژده ولی زاده، میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی (1397) شناسایی روش های تبلیغات اینترنتی تئاتر با رویکرد مطالعه موردی پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، ایران¡ tehran
7
زهره داوودی، میثم شیرخدایی، محسن نورائی (1396) طراحی الگو تبلیغات تجاری سازگار با خانواده ها از منظر اسلام با رویکرد ترکیبی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده، ایران¡ ساری
8
مریم فضل اله تبار لدری، میثم شیرخدایی، حمیدرضا فلاح لاجیمی (1396) کاربرد تکنیک بهترین - بدترین ( BWM) در رتبه بندی سازوکارهای ضدبازاریابی گرایش به مصرف دخانیات ( مورد مطالعه دانشگاه مازندران) دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، ایران¡ بابلسر
9
غنچه شیخ زاده، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی (1395) بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی مصرف کننده بر قصد خرید برنج های ایرانی و خارجی سومین کنفرانس ملی عاوم و مدیریت محیط زیست، ایران¡ اردبیل
10
بهاره پاشا زانوسی، ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی (1395) نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد، ایران¡ تهران
11
میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، سیده سعیده عالم طلب پشتیری، سید رسول مرتضوی فر (1395) رابطه بین رسانه های جمعی و پذیرش رشته ورزشی جدید پنتبال در میان بانوان با رویکرد بازاریابی ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز، ایران¡ تهران
12
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، وحید کهنسال (1395) پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/25 1:41:32 ق.ظ اولین کنفرانس بین المللی مدیریت,حسابداری,علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی، ایران¡ مازندران
13
میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، سولماز صنوبر (1395) بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند داخلی نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی پارادایم های نوین مدیریتی، ایران¡ تهران
14
ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، مائده نامور (1395) نقش بازاریابی رابطه مند در کارآفرینی چهارمین همایش ملی کارآفرینی و رشد اقتصادی، ایران¡ بابلسر
طرح پژوهشی خاتمه‌یافته
پژوهشی از این نوع برای این شخص ثبت نشده‌است!
پایان‌نامه
1
محمد مهدی احمدیان دیوکتی، حسنعلی آقاجانی، میثم شیرخدایی، امیر منصور طهرانچیان (1397) طراحی مدل سیاستگذاری علم و فناوری مبتنی بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی
2
حسن غلامی قاجاری، معصومه کلاته سیفری، میثم شیرخدایی (1396) طراحی الگوی عوامل اثرگذار برقصد خرید توپ های فوتبال برندهای اصلی و مقلد
3
4
سید رسول مرتضوی فر، فرزام فرزان، میثم شیرخدایی (1394) بررسی نقش عوامل موثر بر انتخاب رنگ پوشاک ورزشی
کتاب
پژوهشی از این نوع برای این شخص ثبت نشده‌است!
ابداع
پژوهشی از این نوع برای این شخص ثبت نشده‌است!
سخنرانی
پژوهشی از این نوع برای این شخص ثبت نشده‌است!

سوابق اجرایی

  • معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم اقتصادی و اداری (1393 - اکنون)
بیشتر

گالری تصاویر

ميثم شيرخدايي