1402/12/29
English
مرتضی موقر
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن:
01135302532
پست الکترونیکی:
m.movaghar [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
علایق پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
بازاریابی تأثیرگذار: شناسایی و تبیین تأثیرهای روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی بر مصرفکنندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران)
مرتضی موقر، مینو صاحب الداری (1402)
شناسایی مولفههای تعیینکننده ارزشآفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون
مرتضی موقر، زهرا کاظمی سراسکانرود (1402)
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه
مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، مژگان باقری حجت (1402)
INVESTIGATING THE IMPACT OF JUSTICE AND TRUST ON THE RESILIENCE OF HUMAN RESOURCES AND THE MAINTENANCE AND SUSTAINABILITY OF HUMAN RESOURCES (CASE STUDY: EMPLOYEES OF THE GENERAL WATER DEPARTMENT OF MOTHNI PROVINCE, IRAQ)
Nabil Al-Ziyadi Nabil Al-Ziyadi, morteza movaghar, Mohsen Alizadeh sani (2022)
Investigating Effective Organizational Leadership’s Indicators in Covid19 Crisis Management
zohreh Amooee, morteza movaghar, Bahareh Abedin (2022)
Knowledge-Oriented Leadership and Sales Performance: The Mediating Effects of Market Orientation, Innovative Organizational Culture, and Innovation Implementation
morteza movaghar, Mahyar Barari, Mohammad Safari (2021)
بررسی تأثیر رهبری تحول گرا بر رفتار نوآورانه با تأکید بر نقش میانجی رفتار پیشاهنگی
مریم دهقان، مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی (1400)
شناسایی و اولویت بندی شاخص های موفقیت در مذاکره تجاری با روسها
مرتضی موقر، محسن علیزاده، عباس پنبه کار (1398)
تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا سازی
طاهره اخلاقی، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (1397)
تحلیل رابطه فضای کاری اخلاقی و عملکرد کارکنان فروش
آتنا بلبل امیری، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی (1396)
نقش رویکرد کارآفرینانه و ظرفیت جذب دانش در عملکرد شرکتهای صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی
خاطره پورآهنگریان، مرتضی موقر، میثم شیرخدایی (1395)
مقاله ارائه شده
رابطه بین رهبری تحولآفرین و نوآوری سازمانی در سازمانهای دولتی ایران
مرتضی موقر، رضا رحمانی، محسن علیزاده ثانی (1401)
مروری بر شایستگیها و قابلیتهای کلیدی منابع انسانی در سازمانهای دولتی
سمیرا عالی، مرتضی موقر (1400)
رهبری کسب و کار در بحران، مروری بر ادبیات
زهره عموئی، مرتضی موقر، بهاره عابدین (1400)
آموزش الکترونیک و نقش آن بر عملکرد اعضای هیئت علمی در دوره پاندمی کرونا
مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، رضا میرعرب رضی، علی کریمی کلوخی (1400)
تبیین شاخص های موفقیت در وب سایت های گردشگری
فریده رحمانی، مرتضی موقر (1400)
تاثیر ادراک از رهبری تحول آفرین برتیم ها
فریبا غلامی اول، مرتضی موقر (1400)
تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده و نفوذ اجتماعی بر قصد خرید برندهای خارجی لوازم آرایشی و بهداشتی با میانجی گری ارزش اجتماعی
شاهین کریمیان، مرتضی موقر (1399)
تاثیر رویکرد کارآفرینانه مدیران بر رفتار نوآورانه کارکتان(مورد مطالعه: اعضای هیات علمی دانشگاههای استان مازندران)
مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، فروغ محمدی (1399)
تحلیل کیفیت ارتباط فرد-سازمان و رفتار نوآورانه ی کارکنان
مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، مریم دهقان (1398)
بررسی نقش رهبری امنیت مدار در رفتارهای اخلاقی کارکنان
مرتضی موقر، محسن علیزاده، زینب اندواری (1398)
بررسی تاثیر رهبری تحول گرا بر رفتار نوآورانه با میانجیگری کیفیت ارتباط فرد–سازمان
مریم دهقان، مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی (1398)
شناسایی و تبیین عوامل فرهنگی در مذاکره تجاری با روس ها
مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی، عباس پنبه کار (1397)
نوع شناسی عوامل موثر بر تمایل جوانان به کسب و کار روستایی
مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، سید محمد حسینی ایمنی (1397)
بررسی معیارهای رهبری اخلاقی از منظر امام صادق علیه السلام
هانیه شعبانی، مرتضی موقر، محسن علیزاده ثانی (1396)
تاثیر تعهد حرفه ای بر تعهد سازمانی
سیده مقدسه موسی زاده موسوی، محسن علیزاده، مرتضی موقر (1396)
مطالعه تطبیقی برون سپاری فعالیتها در سازمانهای دولتی
مرتضی موقر، محمد رضا طبیبی، فاطمه ایزدی (1396)
پایان نامه
طراحی مدل برندسازی برای مدارس انتفاعی در شهر بغداد
Salam Abduljaleel Alramdhan, morteza movaghar, Mohammad Safari, Meysam shirkhodaie (2024)
بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام: بررسی پیشایندها و پیامدهای رهبری افکار در صنعت پوشاک
فهیمه وجدانی کناری، میثم شیرخدایی، مرتضی موقر (1402)
اعتبار یابی و دسته بندی شایستگی های رهبری مدیران دانشگاهی و حوزوی با توجه به آموزه های حضرت امام جعفر صادق
امیر فیروزی نظام آبادی، محمد صفری، مرتضی موقر (1402)
تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر رضایت مشتری در بخش مخابرات: مطالعه میدانی بر روی asiacell و zainIraq در عراق
علی سلام خلف، محمد صفری، مرتضی موقر (1401)
شناسایی و تبیین نقش رهبری تحول گرا در اجرای موفق استراتژی های کسب و کار
معصومه رضایی، محمد صفری، مرتضی موقر (1401)
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های ورود به بازار گیاهان دارویی اروپا
سیده زهرا ابراهیم پور موزیرجی، محمد صفری، مرتضی موقر (1398)
علایق پژوهشی
مدیریت رفتار سازمانی ومنابع انسانی- ،بازاریابی و رفتار مصرف کننده، رهبری، کارآفرینی
بیشتر