۱۴۰۴/۰۱/۲۳
ابوالحسن حسینی

ابوالحسن حسینی

مرتبه علمی: دانشیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: ۰۱۱۳۵۳۰۲۵۷۲

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی ، شهید بهشتی ، ایران (۱۳۸۴ - ۱۳۸۹)
    عنوان رساله: طراحی مدل مدیریت استعداد برای سازمانهای دولتی
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
طرح پژوهشی خاتمه یافته
کتاب
برگزاری همایش
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
کرسی نظریه‌پردازی
نشریات
پایان نامه
Modeling of Marketing Dynamic Capabilities to Increase the Competitive Advantage to the Oil Corporation in Iraq Dhulfiqar Ibadi Neemah Almayyahi, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, morteza movaghar (2024)
Gender, emotional support and innovative behavior: psychological capital as a mediator Aboalhasan Hosseini, Fatemeh Ghasempour Ganji, Leo Dana (2024)
IDENTIFYING THE DEVELOPMENT TRENDS OF TOURISM MARKETING BASED ON MEDIA TECHNOLOGY IN KARBALA TOURISM OFFICES AHMED ALABEDI, Aboalhasan Hosseini, Meysam shirkhodaie, Bahareh Abedin (2024)
THE ROLE OF ONLINE MARKETING IN IMPROVING THE PERFORMANCE OF SMES IN IRAQ DHAFER ALAMRANI, Aboalhasan Hosseini, morteza movaghar, mahmood yahyazadehfar (2024)
شکاف بین نسلی رفتار خرید تکانشی در بستر تجارت اجتماعی ابوالحسن حسینی، زهرا کاظمی سراسکانرود (۱۴۰۲)
چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب ابوالحسن حسینی، زهرا غفوری، حامد محمدی (۱۴۰۲)
فرصت‌های کارآفرینانه گردشگری ورزشی براساس اقلیم جغرافیایی ایران تقی عاشوری، مرتضی دوستی، سید محمدحسین رضوی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۲)
Investigating the Effect of High-Performance Work Systems (HPWS) on Organizational Performance zeinab keramatiyazdi, Mohsen Alizadeh sani, Aboalhasan Hosseini (2023)
بازی وارسازی و نقش آن در تمایل به خرید مشتریان در صنعت بیمه مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، مژگان باقری حجت (۱۴۰۲)
مدل پرتفولیو اعضای هیأت علمی دانشگاه با رویکرد شبکه های عصبی - فازی مهدی خسروی، ابوالحسن حسینی، جمال قاسمی (۱۴۰۱)
Modeling Solutions for the Development of Sports Entrepreneurship Opportunities at the Middle Level taghi ashori, Morteza Dousti, sayed mohammad hossein razavi, Aboalhasan Hosseini (2022)
راهکارهای توسعه فرصت های کارآفرینی ورزشی در سطح کلان تقی عاشوری، مرتضی دوستی، سید محمدحسین رضوی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۰)
ارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستاده های سازمانی : پژوهش فراتحلیل زینب کرامتی یزدی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۰)
طراحی سیستم استنتاج فازی به منظور شناسایی اعضای هیات علمی با استعداد مهدی خسروی، ابوالحسن حسینی، جمال قاسمی (۱۳۹۹)
عوامل موثر بر مدل کسب و کارهای الکترونیکی در صنعت گردشگری زینت شریعتی، حسنعلی آقاجانی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۹)
تاب آوری سازمانی از منظر کارکنان بااستعداد و مدیران سازمان ابوالحسن حسینی، فاطمه جعفری بازیار (۱۳۹۸)
شناسایی فرصتهای کارافرینانه در صنعت ورزش با رویکرد ورزش قهرمانی تقی عاشوری، مرتضی دوستی، سید محمدحسین رضوی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۸)
تأثیر سرپرستی اجحاف آمیز بر تمایل به ترک شغل: با میانجی گری رفتار آوایی و خودکارآمدی ابوالحسن حسینی، محسن علیزاده ثانی، زینب درویشی کلاهگری (۱۳۹۷)
ﺗﺎﺛﯿﺮ اﻣﮑﺎﻧﺎت رﻓﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ رواﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ ﻣﺜﺒﺖ محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی، امیر تبسمی (۱۳۹۷)
تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ ﻫﺎی کارآفرینی ورزش در ایران تقی عاشوری، مرتضی دوستی، سید محمدحسین رضوی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۶)
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، احمد عباسی (۱۳۹۶)
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، سعید سعیدی (۱۳۹۵)
ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻧﻘﺶ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮﺑﺮ اﻋﺘﻤﺎد اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ در وبﺳﺎﯾﺖﻫﺎی ﮔﺮدﺷﮕﺮی سیده زینب ابراهیم زاده گنجی، میثم شیرخدایی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۵)
ارزیابی شاخص های حکمرانی خوب شهری در شهرهای مقصد گردشگری به روش IPA محمد رضا طبیبی، ابوالحسن حسینی، تیمور رضایی (۱۳۹۴)
تأثیر ارزیابی عملکرد بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی شیرین خطیری، ابوالحسن حسینی، محمد صفری (۱۴۰۱)
آموزش الکترونیک و نقش آن بر عملکرد اعضای هیئت علمی در دوره پاندمی کرونا مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، رضا میرعرب رضی، علی کریمی کلوخی (۱۴۰۰)
شناسایی مهمترین عوامل موثر بر جوانسازی برند راضیه بابائی، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (۱۴۰۰)
تحلیل کیفیت ارتباط فرد-سازمان و رفتار نوآورانه ی کارکنان مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، مریم دهقان (۱۳۹۸)
بررسی تاثیر اینترنت اشیاء بر کارکرد های مدیریت منابع انسانی زینب کرامتی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۸)
نوع شناسی عوامل موثر بر تمایل جوانان به کسب و کار روستایی مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی، سید محمد حسینی ایمنی (۱۳۹۷)
ﻧﻘﺶ اﺑﻌﺎد ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎن ماهم ادیبیان، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۶)
توسعه ظرفیت تاب آوری سازمان از طریق فعالیتهای مدیریت استعداد استراتژیک فاطمه جعفری بازیار، ابوالحسن حسینی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۶)
نقش نگرانی زیست محیطی بر مصرف محصول سبز بهاره پاشا زانوسی، ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی (۱۳۹۵)
نوع شناسی خدمات رفاهی کارکنان امیر تبسمی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۵)
بررسی اقدامات مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر تحقق کارآفرینی ابوالحسن حسینی، محمد ولی پور خطیر، رقیه حیدرزاده (۱۳۹۵)
نقش بازاریابی رابطه مند در کارآفرینی ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، مائده نامور (۱۳۹۵)
مطالعه تطبیقی رابطه بین عملکرد زنجیره تامین با عملکرد سازمانی ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، علی حسینی (۱۳۹۴)
مدیریت منابع انسانی پیشرفته( مباحث نوین) ابوالحسن حسینی، عباسعلی حاجی کریمی (۱۳۹۷)
مدیریت منابع انسانی از تئوری تا عمل عباسعلی حاجی کریمی، ابوالحسن حسینی (۱۳۹۵)
مدیریت استعداد در سازمان ابوالحسن حسینی، عباسعلی حاجی کریمی (۱۳۹۴)
دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ابوالحسن حسینی (۱۴۰۲) صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری
اخلاق حرفه ای تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی ومسئولیت آنها در قبال گروه های آسیب پذیر مرتضی موقر، میثم شیرخدایی، فاطمه اشرفی، محسن علیزاده ثانی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۲)
الگوی به اشتراک گذاری دانش با رویکرد مدیریت تنوع و برابری در صنعت گردشگری ابوالحسن حسینی، حسنعلی آقاجانی، فاطمه قاسمپور، محسن علیزاده ثانی، مرتضی موقر (۱۴۰۲)
طراحی الگوی فرایندی آینده نگاری منابع انسانی در صنعت نفت با رویکرد ترکیبی تحلیل ساختار فازی و تحلیل رفتار بازیگران کلیدی محمد ولی پور خطیر، ابوالحسن حسینی، عیسی نیازی، حسنعلی آقاجانی، حمیدرضا فلاح لاجیمی (۱۴۰۱)
مدیریت منابع انسانی پایدار ابوالحسن حسینی، حسین بزرگیان (۱۳۹۹)
شناسایی و رتبه بندی مهمترین مولفه های مهارتهای نرم استارت آپها فاطمه عباسی اصفهانی، مرتضی موقر، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۳)
بررسی اثر بازی وارسازی بر پذیرش مربیگری الکترونیکی دانشجویان(مورد مطالعه دانشگاه مازندران) سیده فاطمه میرشعبانی احمدی، ابوالحسن حسینی، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۳)
Identifying The Development Trends of Tourism Marketing Based on Media Technology in Karbala Tourism Offices AHMED ALABEDI, Bahareh Abedin, Meysam shirkhodaie, Aboalhasan Hosseini (2024)
طراحی الگوی تعالی نظام دانشگاهی در دانشگاههای دولتی ایران جعفر فتحی، ابوالحسن حسینی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳)
واکاوی مفهوم برند سازی انسان‌گرایانه مبتنی بر روش تحلیل محتوای کیفی حسین برازنده، محمد صفری، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۲)
تببین عوامل موثر بر ارزش ادراک شده مشتری در صنعت خرده فروشی آرمین دهقان، ابوالحسن حسینی، بهاره عابدین (۱۴۰۲)
شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل موثر بر توسعه مشاغل خانوادگی طیبه کشاورز، حسنعلی آقاجانی، ابوالحسن حسینی (۱۴۰۱)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای گلخانه‌ای (مورد مطالعه استان مازندران) فرزاد مرادی، حمیدرضا فلاح لاجیمی، ابوالحسن حسینی، مرتضی موقر (۱۳۹۸)