۱۴۰۴/۰۱/۲۶
English
محمد رضا طبیبی
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن:
۲۵۷۴
پست الکترونیکی:
mreza.tabibi [at] gmail.com
صفحه نخست
تحصیلات
فعالیتهای پژوهشی
تحصیلات
دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک ، علامه طباطبایی ، ایران
(۱۳۸۴ - ۱۳۸۸)
عنوان رساله: مدیریت استراتژیک زنجیره تامین محصولات کشاورزی
بیشتر
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
سخنرانی
پایان نامه
تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمانی با نقش مدیریت منابع انسانی راهبردی و تصویر برند (مورد مطالعه: هتلهای استان مازندران)
ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، پریسا علی نتاج (۱۳۹۷)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران
عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران
عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
بررسی تأثیر همراستایی استراتژیهای بازاریابی و عملکرد زنجیره تامین بر عملکرد سازمانی در شرکتهای صنعتی تولید مبلمان اداری استان تهران
ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، سیدعلی حسینی (۱۳۹۵)
بررسی تأثیر هم راستایی راهبردهای بازاریابی و عملکرد زنجیره تأمین بر عملکرد سازمانی در شرکت های صنعتی تولید مبلمان اداری استان تهران
ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، علی حسینی (۱۳۹۵)
بررسی تأثیر قیمت گذاری با اعداد انتهایی غیر روند بر روی پردازش اطّلاعات قیمتی مصرف کنندگان
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، امید رحیمی مقدم (۱۳۹۵)
ارزیابی شاخص های حکمرانی خوب شهری در شهرهای مقصد گردشگری به روش IPA
محمد رضا طبیبی، ابوالحسن حسینی، تیمور رضایی (۱۳۹۴)
اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، نسیم صیداحمدی (۱۳۹۴)
بررسی رابطه بین استراتژیها، توانمندسازها و قابلیتهای فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان
مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، وحید نورنژاد (۱۳۹۴)
چالش ها،موانع و راهکارهای پیشنهادی برای توسعه صنایع نساجی و چرم در ایران
علی صالحی راد، محمد رضا طبیبی، محسن عسگری، فاطمه جابری (۱۳۹۳)
ارائه رویکرد ترکیبی DEMATEL-ANP ف ازی جهت اولویتبندی معیارهای ارزیابی عملکرد تأمینکننده سبز: شرکت دیزل سنگین ایران
عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمد رضا طبیبی، فاطمه حاجی آبادی (۱۳۹۲)
ارزیابی و رتبهبندی تأمینکنندگان شرکت دیزل سنگین ایران (دسا) در مدیریت زنجیرهتأمین سبز با استفاده از تکنیکهای MADM فازی
عبد الحمید صفایی قادیکلایی، محمد رضا طبیبی، فاطمه حاجی آبادی (۱۳۹۲)
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات غیر نفتی ایران و اولویتبندی بازارهای هدف صادراتی این محصولات؛ کاربرد مدل جاذبه (مطالعهی موردی: صنعت پوست و چرم ایران)
شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (۱۳۹۹)
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه)
شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (۱۳۹۹)
شاخص های کلیدی داشبورد منابع انسانی در سازمان های اموزشی و پژوهشی
محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی، روح الله نظری (۱۳۹۷)
HRM dashboard development: a comparative study of university of Mazandaran
mohammadreza tabibi, elnaz Moayer (2018)
مطالعه تطبیقی برون سپاری فعالیتها در سازمانهای دولتی
مرتضی موقر، محمد رضا طبیبی، فاطمه ایزدی (۱۳۹۶)
بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی مصرف کننده بر قصد خرید برنج های ایرانی و خارجی
غنچه شیخ زاده، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
شناسایی و اولویت بندی معیارهای عملکرد مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای فازی
محمد رضا طبیبی، پگاه آقایی کمازانی (۱۳۹۵)
بررسی مذاکره در اسلام
محمد رضا طبیبی، تهمینه سادات ریوندی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۱:۴۱:۳۲ ق.ظ
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، وحید کهنسال (۱۳۹۵)
رابطه بین ساختار مالکیت و عملکرد مالی شرکت ها
محمد رضا طبیبی، سمیه خسروی، هاجر خسروی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰:۴۹:۵۹ ق.ظ
محمد رضا طبیبی، امید رحیمی مقدم (۱۳۹۵)
عوامل موفقیت در مذاکرات تجاری در سطح بین المللی
زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۰:۵۰:۳۴ ب.ظ
محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی، رقیه محمدنژاد (۱۳۹۵)
اهمیت هوش تجاری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار
محمد رضا طبیبی، مائده فرجی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۱:۳۵:۴۸ ب.ظ
زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند داخلی
میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، سولماز صنوبر (۱۳۹۵)
سبک های مذاکراتی صاحبان صنایع نفتی روسیه
محمد رضا طبیبی، مژگان قادری (۱۳۹۵)
ارزیابی تطبیقی شاخص های عملکرد تجاری صنایع نساجی و چرم
محمد رضا طبیبی، علی صالحی راد، محسن عسکری، فاطمه جباری (۱۳۹۵)
مطالعه تطبیقی رابطه بین عملکرد زنجیره تامین با عملکرد سازمانی
ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، علی حسینی (۱۳۹۴)
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف صادراتی صنعت کاشی و سرامیک ایران بر اساس روش تحلیل شبکه ای فازی
مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، فاطمه خزایی (۱۳۹۴)
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف بین المللی
مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، فاطمه خزایی (۱۳۹۴)
تغییر برند,چرا و چونه؟
مائده فرجی، محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۴)
داشبوردهای مدیریتی از ایده تا اجرا
محمد رضا طبیبی (۱۳۹۶)
آشنایی با ابزار trade mapدر مدیریت صادرات ,واردات
محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
فرصت های کسب و کار با کشور های همسایه دریای خزر
محمد رضا طبیبی (۱۳۹۴)
تحول سازمانی,نگاهی نوین
محمد رضا طبیبی (۱۳۹۴)
بررسی تعهدات ایمنی و رهبری تحول آفرین درک شده مدیران بر عملکرد ایمن کارکنان
مصطفی حسینی پور سر یزدی، محمد رضا طبیبی، مرتضی موقر (۱۳۹۶)
اولویت بندی فعالیتهای قابل برون سپاری در سازمان زندانهای کشور
فاطمه ایزدی، محمد رضا طبیبی، مرتضی موقر (۱۳۹۶)
شناسایی و الویت بندی مولفه های کنترل استراتژیک در شرکت های هلدینگ با استفاده از روش FANP
آتنا سادات بیکائی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
بررسی تاثیر شدت رقابت بر عملکرد سازمان,با دو متغیر میانجی استراتژی تصویر برند و مدیریت منابع انسانی استراتژیک
پریسا علی نتاج، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
شناسایی و الویت بندی عوامل موفقیت در مذاکرات تجاری بین المللی با بازرگانان ایرانی
زهرا تیموری، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
بررسی تاثیر جست و جوی قیمت داخلی و خارجی در خرید صنعتی
مرجان مروت پسند، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
اولویت بندی عوامل امیخته بازاریابی در رقابت پذیری کار افرینان برتر استان مازندران
محبوبه شاهی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۴)