۱۴۰۴/۰۱/۲۶
محمد رضا طبیبی

محمد رضا طبیبی

مرتبه علمی: استادیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: ۲۵۷۴

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک ، علامه طباطبایی ، ایران (۱۳۸۴ - ۱۳۸۸)
    عنوان رساله: مدیریت استراتژیک زنجیره تامین محصولات کشاورزی
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
سخنرانی
پایان نامه
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
ارزیابی شاخص های حکمرانی خوب شهری در شهرهای مقصد گردشگری به روش IPA محمد رضا طبیبی، ابوالحسن حسینی، تیمور رضایی (۱۳۹۴)
اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، نسیم صیداحمدی (۱۳۹۴)
چالش ها،موانع و راهکارهای پیشنهادی برای توسعه صنایع نساجی و چرم در ایران علی صالحی راد، محمد رضا طبیبی، محسن عسگری، فاطمه جابری (۱۳۹۳)
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه) شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (۱۳۹۹)
شاخص های کلیدی داشبورد منابع انسانی در سازمان های اموزشی و پژوهشی محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی، روح الله نظری (۱۳۹۷)
مطالعه تطبیقی برون سپاری فعالیتها در سازمانهای دولتی مرتضی موقر، محمد رضا طبیبی، فاطمه ایزدی (۱۳۹۶)
بررسی مذاکره در اسلام محمد رضا طبیبی، تهمینه سادات ریوندی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ ۱:۴۱:۳۲ ق.ظ محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، وحید کهنسال (۱۳۹۵)
رابطه بین ساختار مالکیت و عملکرد مالی شرکت ها محمد رضا طبیبی، سمیه خسروی، هاجر خسروی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۰:۴۹:۵۹ ق.ظ محمد رضا طبیبی، امید رحیمی مقدم (۱۳۹۵)
عوامل موفقیت در مذاکرات تجاری در سطح بین المللی زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۰:۵۰:۳۴ ب.ظ محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی، رقیه محمدنژاد (۱۳۹۵)
اهمیت هوش تجاری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار محمد رضا طبیبی، مائده فرجی (۱۳۹۵)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ ۱۱:۳۵:۴۸ ب.ظ زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند داخلی میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، سولماز صنوبر (۱۳۹۵)
سبک های مذاکراتی صاحبان صنایع نفتی روسیه محمد رضا طبیبی، مژگان قادری (۱۳۹۵)
ارزیابی تطبیقی شاخص های عملکرد تجاری صنایع نساجی و چرم محمد رضا طبیبی، علی صالحی راد، محسن عسکری، فاطمه جباری (۱۳۹۵)
مطالعه تطبیقی رابطه بین عملکرد زنجیره تامین با عملکرد سازمانی ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، علی حسینی (۱۳۹۴)
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف بین المللی مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، فاطمه خزایی (۱۳۹۴)
تغییر برند,چرا و چونه؟ مائده فرجی، محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی (۱۳۹۴)
بررسی تعهدات ایمنی و رهبری تحول آفرین درک شده مدیران بر عملکرد ایمن کارکنان مصطفی حسینی پور سر یزدی، محمد رضا طبیبی، مرتضی موقر (۱۳۹۶)
اولویت بندی فعالیت‌های قابل برون سپاری در سازمان زندان‌های کشور فاطمه ایزدی، محمد رضا طبیبی، مرتضی موقر (۱۳۹۶)
بررسی تاثیر جست و جوی قیمت داخلی و خارجی در خرید صنعتی مرجان مروت پسند، محمد رضا طبیبی (۱۳۹۵)