۱۴۰۳/۱۲/۰۳
صمد ایزدی

صمد ایزدی

مرتبه علمی: دانشیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
تلفن: ۳۵۳۰۲۶۸۲

دروس

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
طرح پژوهشی خاتمه یافته
کتاب
برگزاری همایش
سخنرانی
برگزاری پانل تخصصی
شرکت در کارگاه‌ها یا همایش‌های علمی
کرسی نظریه‌پردازی
کسب عنوان برتر پژوهشی
نشریات
فعالیت های علمی اجرایی
پایان نامه
جذب گرنت
مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی
شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب حسین مولائی علی آباد، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، نادر رازقی (۱۴۰۲)
طراحی و اعتباریابی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی مجید دادمهر، مرتضی کرمی، بهروز مهرام، صمد ایزدی (۱۴۰۱)
ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ سمیرا نجفی خواجه بلاغی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی (۱۴۰۱)
تاملی بر استفاده از کارکردهای رهبری برنامه درسی توسط مدیران مدارس ابتدایی صمد ایزدی، میمنت عابدینی بلترک، مبین حاجیان هیکویی (۱۴۰۱)
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه فرشته حسین تبار مرزبالی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (۱۴۰۱)
بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران صمد ایزدی، یوسف عالی پور، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری (۱۴۰۱)
ارزشیابی هدف آزاد صمد ایزدی (۱۴۰۰)
مدل برنامهدرسی معنوی: یک پژوهش اکتشافی مبتنی بر نظریه داده بنیاد سیده مریم رئیس الاسلام زاده، صمد ایزدی، اصغر شریفی، خدیجه ابوالمعالی (۱۳۹۹)
چالش های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر منا حسن زاده طالشی، سهیلا هاشمی کوچکسرایی، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران یوسف عالی پور، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، حجت صفار حیدری (۱۳۹۹)
بحران کووید ۱۹ یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی سلیمان زند، نازی نجات، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی مصطفی عزیزی شمامی، صمد ایزدی، فیروزه بابائیان (۱۳۹۹)
دستیابی به الگوی آموزشی مؤثر در آموزش معماری سید محسن موسوی، محمودرضا ثقفی، فرهنگ مظفر، صمد ایزدی (۱۳۹۸)
نیازسنجی آموزشی معلمان تربیتبدنی استان مازندران صمد ایزدی، زهرا ثقفیان، مصطفی عزیزی شمامی (۱۳۹۸)
تبین اصول حاکم بر اجرای مطلوب درس پژوهی: مطالعهی موردی استان مازندران امیر پوراحمد، علی اکبر شیخی فینی، حسین زینلی پور، صمد ایزدی (۱۳۹۸)
Qualitative development scenario planning of medical science education in Iran ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی، سیاوش مرادی، نسیم قهرانی (۱۳۹۷)
شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درسپژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران امیر پوراحمد، علی اکبر شیخی فینی، حسین زینلی پور، صمد ایزدی (۱۳۹۷)
استفاده از معماری بومی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری سید محسن موسوی، محمودرضا ثقفی، فرهنگ مظفر، صمد ایزدی (۱۳۹۶)
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزشو یادگیری در رتبه بندی دانشگاهها شعبان حیدری، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۶)
بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی مهدی ربیعی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، محمدرضا آهنچیان (۱۳۹۶)
پیش بینی باورهای خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی از طریق کیفیت تدریس اساتید صمد ایزدی، سید کاظم علوی لنگرودی علوی لنگرودی، حمیده پاک مهر، مجتبی تجری (۱۳۹۴)
مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دو زبانه و تک زبانه دوره ابتدایی الهام حاتمی زاده عربی، صمد ایزدی، سهیلا هاشمی کوچکسرایی (۱۳۹۴)
ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان صمد ایزدی، لیلا جویباری، ناصر بهنام پور، احمد تقوی، فریبا بیکی (۱۳۹۳)
تدریس گروهی: موانع و چالش های بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران سهیلا هاشمی کوچکسرایی، صمد ایزدی، زینب رضایی قادی (۱۳۹۲)
تجزیه‌وتحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش سلامت صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران، کوروش فتحی، میمنت عابدینی بلترک (۱۳۸۹)
تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش جهانی ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی، فرزانه رضایی (۱۳۸۸)
توسعه شایستگی های اشتغال پذیری دیجیتال در برنامه درسی فاطمه زهرا قنبری کمیشانی، صمد ایزدی، مصطفی عزیزی شمامی (۱۴۰۳)
چگونگی توسعه مهارت های سبز در برنامه درسی صنایع صمد ایزدی، کبری غلامعلی تبارفیروزجائی، فاطمه عسکری فیروزجایی (۱۴۰۳)
نقش معلم در تدریس مراقبتی: فرصتی برای شنیدن صدای دانش آموزان به حاشیه رانده شده صمد ایزدی، کبری غلامعلی تبارفیروزجائی، سید عاطفه موسی زاده موسوی (۱۴۰۳)
شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر تدریس اثربخش معلمان صمد ایزدی، کمیل زلیکانی تلاوکی (۱۴۰۳)
حل معضل تغییرات اقلیم از طریق ارائه برنامه درسی سبز در سیستم آموزشی عاطفه فرهمند، میمنت عابدینی بلترک، صمد ایزدی (۱۴۰۳)
همکاری های پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی حسین مولایی، صمد ایزدی، نادر رازقی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۳)
همکاری‌های علمی بین‌المللی در نظام آموزش عالی حسین مولایی، صمد ایزدی، نادر رازقی، ابراهیم صالحی عمران (۱۴۰۲)
مطالعه ای بر اثرات مثبت و منفی کرونا بر نظام های آموزشی صمد ایزدی، سیده فاطمه میرموسوی (۱۴۰۱)
نقش باورهای معرفت شناختی با خودکارآمدی معلمان آموزش ویژه در اجرای برنامه درسی فرشته حسین تبار مرزبالی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
بررسی نقش مدیران گروههای آموزشی در رهبری برنامه درسی زهرا صالحی، صمد ایزدی، مصطفی عزیزی شمامی (۱۳۹۸)
مطالعه تطبیقی آموزش پیش از دبستان در چند کشور جهان صمد ایزدی، سیده مریم رییس الاسلام زاده (۱۳۹۷)
تبیین طرح اقدام پژوهی به عنوان یک عمل فکورانه و مقایسه آن با نظریه جوزف شوآب صمد ایزدی، مریم احمدی جویباری، نصرالله ترابی، ساره فردافشاری (۱۳۹۶)
مطالعه تطبیقی نقش سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی کشورهای در حال توسعه در آموزش محیط زیست منا حسن زاده طالشی، صمد ایزدی، محسن احمدپور، کامران نصیراحمدی (۱۳۹۶)
بررسی موانع و چالش های ارائه آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی استان مازندران صمد ایزدی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی (۱۳۹۹)
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علیرضا بادله، صمد ایزدی، وحیده سلیمانی راد (۱۳۹۹)
پانزدهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه ریزی درسی ایران غلامرضا پیروز، صمد ایزدی، مهدی خبازی کناری (۱۳۹۷)
عضو کمیته علمی منصور غلامی، صمد ایزدی (۱۳۹۶)
نقش حکمرانی مطلوب و اهمیت سیاستگذاری هدفمند در توسعه علم و فناوری صمد ایزدی (۱۴۰۰) دانشكده علوم انساني و اجتماعي
کلاس درس معکوس در آموزش عالی با تاکید بر شرایط کرونایی صمد ایزدی (۱۳۹۹) دانشكده علوم انساني و اجتماعي
کارکردها و انتظارات متقابل برنامه درسی و شهر صمد ایزدی (۱۳۹۸) دانشگاه علامه طباطبايي
وضعیت آموزش ریاضی، علوم و خواندن دانش آموزان ایرانی بر اساس مطالعات جهانی صمد ایزدی (۱۳۹۷) دانشكده علوم پايه- دانشگاه مازندران
نقد اسناد ملی آموزش و پرورش ایران صمد ایزدی (۱۳۹۷) دانشكده علوم انساني و اجتماعي دانشگاه مازندران
مقایسه اسناد برنامه درسی ایران و کره جنوبی صمد ایزدی (۱۳۹۵) دانشكده علوم انساني و اجتماعي
کاربرد هوش مصنوعی در نگارش و چاپ مقالات صمد ایزدی (۱۴۰۳) دانشگاه شیراز
مدرس کارگاه آموزشی صمد ایزدی (۱۴۰۲) دانشگاه فن آوریهای نوین آمل
برگزاری کارگاه آموزشی صمد ایزدی (۱۴۰۲) دانشگاه فن آوریهای نوین آمل
آینده آموزش درپساکرونا صمد ایزدی (۱۴۰۰)
پتک فلسفه و دیوارهای بلند کلاس صمد ایزدی (۱۴۰۰) دانشگاه مازندران
نقش و کاربرد فلسفه ورزی در سیاستگذاری آموزشی صمد ایزدی (۱۴۰۰) دانشگاه مازندران
سنجش و ارزشیابی آموزشی صمد ایزدی (۱۴۰۰)
آشنایی با روش های تدریس صمد ایزدی (۱۳۹۹)
دوره دانش افزایی و توانمندسازی آزمون سازی در مودل صمد ایزدی (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران
آزمون سازی در مودل صمد ایزدی (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران
کارگاه آموزشی صمد ایزدی (۱۳۹۹) دانشگاه مازندران به صورت وبينار
کارگاه آموزشی تالیف کتب دانشگاهی صمد ایزدی (۱۳۹۸) دانشگاه مازندران
تالیف کتب درسی دانشگاهی صمد ایزدی (۱۳۹۸) دانشگاه مازندران
روش و مدیریت تحقیق صمد ایزدی (۱۳۹۷) دانشگاه علوم و فنون مازندران
مهارتهای ارتباطی صمد ایزدی (۱۳۹۴) دانشگاه مازندران
مجله تدریس پژوهی جمال سلیمی، صمد ایزدی (۱۳۹۷)
مجله مطالعات برنامه ریزی آموزشی محسن حاجی تبار فیروزجایی، ابراهیم صالحی عمران، مهرداد مدهوشی، صمد ایزدی، نعمت اله عزیزی، محمود شارع پور، یداله مهرعلیزاده، مسعود روحانی (۱۳۹۵)
شناسایی عناصر برنامه درسی زیبایی شناختی بر مبنای دیدگاه ماکسین گرین محبوبه اکبری سرحمامی، صمد ایزدی، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۳)
شناسایی و اعتبارسنجی ویژگی های عناصر برنامه درسی سبز در سیستم آموزش و پرورش عاطفه فرهمند، صمد ایزدی، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۳)
تأثیر رویکرد کلاس درس معکوس بر یادگیری و علاقه به درس هنر دانش آموزان مینا رمضان نژاد، صمد ایزدی، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۲)
تأثیر آموزش با رویکرد تربیت هنری بر سرزندگی تحصیلی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان گلناز قربانی زاده، صمد ایزدی، میمنت عابدینی بلترک (۱۴۰۲)
بررسی نقش وضعیت اقتصادی خانوار برگریز از یادگیری با میانجی‌گری مشارکت والدین در دوران کرونا امیر حسین شفیع پور، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (۱۴۰۱)
آسیب شناسی برنامه درسی هنر دوره ابتدایی با رویکرد سازنده گرایی رویا سلیمانی، صمد ایزدی، مصطفی عزیزی شمامی (۱۴۰۱)
بررسی وضعیت موجود آزادی علمی در نظام آموزش عالی و ارائه الگوی مطلوب یوسف عالی پور، حجت صفار حیدری، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
تأثیر مشارکت در شبکه های مجازی بر ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان ابتدایی منا اسدی، میمنت عابدینی بلترک، صمد ایزدی (۱۳۹۹)
رابطه ادراک از محیط کلاس و ارزشیابی با خودکارآمدی ریاضی و نگرش نسبت به ریاضی دوره متوسطه دوم فاطمه زهرا توکلی، صمد ایزدی، محسن حاجی تبار فیروزجایی (۱۳۹۸)
ارائه مدل استاندارد صلاحیت حرفه ای معلمان مقطع متوسطه کلثوم غلامی، حجت صفار حیدری، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
آینده نگاری توسعه کمی و کیفی علوم پزشکی در ایران نسیم قهرانی، سیاوش مرادی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۸)
بررسی سطح سواد سازمان های غیردولتی محیط زیستی و رابطه ی آن با رشته و سطح تحصیلی منا حسن زاده طالشی، میمنت عابدینی بلترک، صمد ایزدی (۱۳۹۸)
ارزیابی کیفیت درونی و بیرونی آموزش هتلداری بر اساس عناصر کلاین مریم احمدی جویباری، رضا میرعرب رضی، صمد ایزدی (۱۳۹۶)
تحلیل شیوه ها و الزامات تأمین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاه های دولتی مهدی ربیعی، محمدرضا آهنچیان، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۵)
فرهنگ آموزش در مدارس عادی و خاص دخترانه دوره اول متوسطه شهرستان نوشهر ام لیلا نصرآبادی، ابراهیم صالحی عمران، صمد ایزدی (۱۳۹۵)
عوامل مؤثر در ایجاد شکاف دیجیتالی بین معلمان و دانش آموزان دختر دوره متوسطه عاطفه عبدی، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران (۱۳۹۵)