1403/09/21
English
مصطفی محمدی
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده هنر و معماری
نشانی:
تلفن:
011-52324872
پست الکترونیکی:
m.mohammadi [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
گالری تصاویر
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
خواﻧﺶ ﻣﻔﻬﻮم ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻘﺎﺑﻞﻫﺎی دوﮔﺎﻧﻪ
سید محمد میرتقیان، مهدی کروبی، اسماعیل قادری، مصطفی محمدی (1403)
توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر توسعه گردشگری کم شتاب
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، راضیه ربانی (1402)
تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر)
مصطفی محمدی، فروغ نیکزاد، شکوفه اسدی (1402)
ﺷﺒﮑﻪ ﻣﻀﺎﻣﯿﻦ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺑﺮﺳﺎﺧﺖﮔﺮاﯾﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ در ﭼﺎرﭼﻮب ﮔﺮدﺷﮕﺮی
راضیه ربانی، مصطفی محمدی (1402)
بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکه های اجتماعی
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (1401)
ﺗﺄﺛﯿﺮ ادراک از ﮐﻮوﯾﺪ 19 و ارﺿﺎی ﻧﯿﺎز روانﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺑﺎ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﭘﯿﺶﻧﮕﺮی و ﺧﻮشﺑﯿﻨﯽ
مصطفی محمدی، مرتضی خزایی پول، امیر خزایی پول (1401)
بررسی نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری به تاثیرات اقتصادی گردشگری ورزشی ساحلی در مقصد رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1400)
بررسی علل گردشگری خانه های دوم شهری در ایام شیوع کووید-19
مصطفی محمدی (1400)
نقش ادراکات گردشگران در رضایتمندی و وفاداری به مقصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای جواهرده)
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، مریم نقوی (1400)
ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصدگردشگری رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، مهشید ناسوتی (1398)
عوامل اثرگذار بر گسترش گردشگری خانههای دوم مورد: دهستان میانبند در شهرستان نور
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (1398)
نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی، سپیده خاطری (1398)
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1398)
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1397)
بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر)
مصطفی محمدی (1397)
تاثیر محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی و رضایت میهمانان (مطالعه ی موردی: هتل-های پارسیان آزادی رامسر)
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1397)
بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری
شکوفه اسدی، مصطفی محمدی (1397)
نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل های مقصد گردشگری رامسر
مصطفی محمدی (1396)
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری گردشگری خانه های دوم روستایی مطالعه موردی: مجموعه روستای جواهرده رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1396)
بررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان تهران
سید محمود حسینی امیری، مصطفی محمدی، نصرت الله غلامی فرد (1395)
نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1395)
نگرش عرضهکنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر
مصطفی محمدی (1395)
مدلسازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل 4پی )افراد، فرآیند، مکان و محصول(
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1395)
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، صادق صالحی (1395)
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، صادق صالحی (1395)
کارآفرینی راهبردی مقصدهای گردشگری روستایی مطالعه موردی: دهستان جنت رودبار رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (1394)
مقاله ارائه شده
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش درک شده گردشگران در هتل های ساحلی استان مازندران
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی، سید محمد میرتقیان (1401)
بررسی عوامل موثر بر جذب گردشگری مکان های تاریخی و فرهنگی ( مورد مطالعه: کاخ موزه رامسر)
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (1400)
تحلیلی بر رقابت پذیری مقاصد شهری گردشگری (مروری بر تجربیات جهان و ایران)
لیلا حبیبی، مصطفی محمدی (1398)
توسعه منابع انسانی صنعت هتلداری با رویکرد مدیریت استعداد کارکنان
مصطفی محمدی، لیلا حبیبی، سید محمد میرتقیان (1395)
نقش نظام آموزش عالی در توسعه ی گردشگری پایدار
مصطفی محمدی، لیلا حبیبی (1395)
توسعه منابع انسانی صنعت هتلداری با رویکرد مدیریت استعدادکارکنان
مصطفی محمدی، لیلا حبیبی، سید محمد میرتقیان (1395)
طرح پژوهشی خاتمه یافته
سند برنامهریزی راهبردی (1408-1403) دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل
مصطفی محمدی (1403)
سخنرانی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در حوزه رستوران داری
مصطفی محمدی (1400)
گردشگری مازندران پس از کرونا
مصطفی محمدی (1400)
کسب عنوان برتر پژوهشی
برتر دانشگاه 1401
مصطفی محمدی (1401)
برتر
مصطفی محمدی (1398)
برتر 96
مصطفی محمدی (1396)
نشریات
پژوهشهای بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی
مصطفی محمدی (1403)
پایان نامه
بررسی رابطه ساختاری بین توسعه پایدار گردشگری میراث فرهنگی و رضایت گردشگر(مطالعه موردی استان کرمانشاه)
منیژه گل گلاب، مهدی رمضان زاده لسبویی، مصطفی محمدی (1403)
بررسی تاثیر شاخصهای رضایت گردشگران بر احساس تعلق به مقصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه روستای کندلوس)
شباهنگ رضایی، مهدی رمضان زاده لسبویی، مصطفی محمدی (1403)
تحلیل اثربخشی عوامل موثر بر رفتارهای زیست محیطی گردشگران در مقاصد گردشگری مذهبی عراق
علی السلطانی، محمود حسن پور، مصطفی محمدی (1402)
بررسی عوامل موثر بر توسعه گردشگری مذهبی در عراق مطالعه موردی کربلا
الاه خزعلی، محمود حسن پور، مصطفی محمدی (1402)
بررسی عوامل موثر بروفاداری وتبلیغ شفاهی مقصد گردشگردی روستایی
زهرا امیرابادی فراهانی، نازنین تبریزی، مصطفی محمدی (1401)
تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده بر بهزیستی و رفتارهای حمایتی سبز کارکنان هتل (مطالعه موردی : کارکنان هتل های استان مازندران )
ابوطالب راستی، مصطفی محمدی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1401)
فرصت مطالعاتی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در حوزه رستوران داری
مصطفی محمدی (1401)
گالری تصاویر