|
|
|
|
|
امکان سنجی برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی
نرجس کلبادی نژاد، میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران
(1402)
|
|
|
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی
میمنت عابدینی بلترک، ابراهیم صالحی عمران، نرجس کلبادی نژاد
(1401)
|
|
|
|
|
|
|
واکاوی مؤلفه های هویت یابی در نظریه انسان به منزله عامل
فاطمه رهبری، حکیمه السادات شریف زاده خاوری، میمنت عابدینی بلترک
(1400)
|
جایگاه گردشگری در کتاب های درسی دوره ابتدایی
ابراهیم صالحی عمران، میمنت عابدینی بلترک، سیده راضیه مهدی پور میر
(1400)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش پزشکی: مطالعه مروری
میمنت عابدینی بلترک، احمدرضا نصر اصفهانی، مهدی محمدی، ابراهیم صالحی عمران
(1398)
|
|
ارتقای سلامت در جامعه از طریق آموزش سلامت اجتماعی در کتب درسی
میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، سید محمد ترابی پور
(1398)
|
|
|
|
|
تأثیر نظریه انتقادی بر نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی
سیروس منصوری، محمد حسن کریمی، مجید کوثری، میمنت عابدینی بلترک
(1397)
|
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش گردشگری
سیده راضیه مهدی پور میر، ابراهیم صالحی عمران، صادق صالحی، میمنت عابدینی بلترک
(1397)
|
|
|
|
|
|
|
Investigation of Preferential Factors of Users of Online Learning Systems for Ease of Learning
Raziyeh Yousof Boroujerdi, Mostafa Azizi Shamami, Ali Asghar Hayat, Meimanat Abedini baltork
(2018)
|
|
|
تحلیل محتوای مؤلفه های دینی در مجلات کودک و نوجوان
محمدرضا سلیمانی، میمنت عابدینی بلترک، حسین فقیهی، فروزان عشوری
(1395)
|
|
فناوری آموزشی و چالش های فرا روی آن
میمنت عابدینی بلترک، سمیه یونسی
(1395)
|
برنامه درسی و فاوا
میمنت عابدینی بلترک، سمیه یونسی
(1395)
|
بررسی تطبیقی رویکردهای پژوهش در مجلات علوم پزشکی
میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، ستار باقری، مهین اسدنیا، مهدی میرزااقایی
(1395)
|
Application of constructivist curricula in higher education in Iran
Meimanat Abedini baltork, Ahmadreza Nasresfahani, mehdi mohammadi, Ebrahim Salehi Omran
(2015)
|
|
|
رویکردهای تدریس مبتنی بر سازنده گرایی؛ شیوه مناسب آموزش در علوم پزشکی
میمنت عابدینی بلترک، سیروس منصوری، مهین اسدنیا، مهدی میرزااقایی
(1394)
|
|
|
|
|
|
|
|