1403/10/06
English
فرشته خلیلی پالندی
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
umz
تلفن:
011-35303939
پست الکترونیکی:
khalilipalandi [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی (1400)
مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید
فرشته خلیلی پالندی، اسداله کردنائیج، سید حمید خداداد حسینی، میثم شیرخدایی (1400)
تبیین نقش مزاج ها در رفتار خرید آنی مشتریان
میثم شیرخدایی، فرشته خلیلی پالندی (1399)
Examining the Effectiveness of Public Service Advertisement through Hormonal Marketing Approach
Meysam shirkhodaie, Fereshteh Khalili Palandi (2020)
روش شناسی تصویربرداری در مطالعات سازمان و مدیریت: مبانی فلسفی، مختصات، اسلوب اجرا و انتقادات وارده
میثم شیرخدایی، حسن دانایی فرد، فرشته خلیلی پالندی، ندا طهماسبی روشن (1398)
پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان
میثم شیرخدایی، اسدالله کردنائیج، فرشته خلیلی پالندی (1398)
مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار
فرشته خلیلی پالندی، میثم شیرخدایی، فرزام فرزان، رزیتا فتحی (1396)
مقاله ارائه شده
تحلیل نقش عوامل نهادی بر فرصت کارآفرینی و رشد اقتصادی(کاربرد الگوی معادلات همزمان داده های تابلویی)
یوسف عیسی زاده روشن، فرشته خلیلی پالندی، ندا طهماسبی روشن (1395)