۱۴۰۴/۰۱/۲۳
English
محمود حسن پور
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
تلفن:
۹۱۲۶۱۵۶۳۴۲
پست الکترونیکی:
m.hasanpour [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
تحصیلات
عناوین دروس
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
تحصیلات
دکترای تخصصی مدیریت گردشگری ، علامه طباطبایی ، ایران
(۱۳۹۳ - ۱۳۹۸)
عنوان رساله: اﻟﮕﻮی ﻧﻬﺎدی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ در ﻓﻀﺎی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر واﺣﺪﻫﺎی اﻗﺘﺼﺎدی ﮐﻮﭼﮏ و ﻣﺘﻮﺳﻂ ﮔﺮدﺷﮕﺮی ایران
بیشتر
دروس
کارشناسی
کارشناسی ارشد
کار آفرینی درگردشگری
مدیریت وبرنامه ریزی سفر
اقتصاد گردشگری
مدیریت کیفیت جامع
محیط ملی و بین المللی تجارت گردشگری
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
کتاب
سخنرانی
شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی
پایان نامه
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
آرش زینتی، محمود حسن پور، روزبه میرزائی (۱۴۰۳)
Intergenerational Mobility VS Heritage Tourism in Hawraman
Arman Danaeifar, Mahmoud Hassanpour, Mohammad Hasan Zaal (2023)
تحلیل عوامل موثر رقابت پذیری بر رشد و توسعه گردشگری در نواحی مقصد روستایی (موردمطالعه: دهستان دوهزار در شهرستان تنکابن)
سوده فاضلی ثانی، مهدی رمضان زاده لسبویی، محمود حسن پور (۱۴۰۱)
Factors in the formation of visitor’s environmentally responsible behavior (ERB) in damavand mountain, Iran
Sadaf Rabiee Mary, Mohammad Hasan Zaal, Mahmoud Hassanpour (2022)
A model of travel behaviour after COVID-19 pandemic: TripAdvisor reviews
Sadaf Rabiee Mary, Mahmoud Hassanpour (2022)
توسعه ی الگوی مدیریت بحران در صنعت گردشگری مورد مطالعه: بحران همه گیری ویروس کووید-۱۹
محمود ضیائی، محمود حسن پور، سمیه پارسا شکیب (۱۴۰۰)
الگوی مدیریت بحران برای بخش عرضه گردشگری ایران؛ نمونه موردی: بحران شیوع ویروس کووید- ۱۹
محمود حسن پور، طاهره شاهی، داود ارژنگ مهر (۱۳۹۹)
تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران
محمد رضا فرزین، محمود حسن پور، سید مجتبی محمود زاده، علی عرب مازار یزدی (۱۳۹۹)
تحلیلی نهادی بر هزینه مبادله بازار و کسب و کارهای کوچک و متوسط گردشگری ایران
محمد رضا فرزین، محمود حسن پور، علی عرب مازار یزدی، سید مجتبی محمود زاده (۱۳۹۸)
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر رفتار گردشگران (مورد مطالعه: نواحی ساحلی غرب مازندران)
محمود حسن پور، سپیده آمی احمدی (۱۴۰۳)
برنامه ریزی گردشگری: رویکرد یکپارچه و پایدار به برنامه ریزی و توسعه گردشگری
محمود حسن پور، سعید داغستانی (۱۳۹۸)
گردشگری در جهان اسلام
مهدی رمضان زاده لسبویی، محمود حسن پور، نازنین تبریزی (۱۳۹۳)
Post-Covid19 and changes in the tourism
Mahmoud Hassanpour (2021)
سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه گذاری سبز
محمود حسن پور (۱۴۰۳) اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
چالش های کارآفرینی در صنعت گردشگری ایران
محمود حسن پور (۱۴۰۰)
آشنایی با فضای کسب و کارهای استارت آپی گردشگری
محمود حسن پور (۱۴۰۰)
فرایند راه اندازی کسب و کار نو در گردشگری
محمود حسن پور (۱۴۰۰)
چالش های کارآفرینی در صنعت گردشگری
محمود حسن پور (۱۴۰۰)
بازاریابی در گردشگری با تاکید بر تبلیغات
محمود حسن پور (۱۴۰۰)
بازاریابی تحت وب: ابزارها و روش ها- پیشرفته
محمود حسن پور (۱۳۹۸) دانشگاه مازندران
بازاریابی تحت وب: ابزارها و روش ها
محمود حسن پور (۱۳۹۸) دانشگاه مازندران
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر قصد سفر با تاکید بر اینفلوئنسرهای سفر در اینستاگرام
ملیکا مشکی قادیکلایی، محمود حسن پور، نازنین تبریزی (۱۴۰۲)
تأثیر جاذبه ها بر نیات رفتاری گردشگران در انتخاب مقصد (مطالعه موردی: خوریات بندر ماهشهر)
منا بندری، محمود حسن پور، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۲)
بررسی عوامل موثر بر توسعه گردشگری مذهبی در عراق مطالعه موردی کربلا
الاه خزعلی، محمود حسن پور، مصطفی محمدی (۱۴۰۲)
تحلیل اثربخشی عوامل موثر بر رفتارهای زیست محیطی گردشگران در مقاصد گردشگری مذهبی عراق
علی السلطانی، محمود حسن پور، مصطفی محمدی (۱۴۰۲)
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
آرش زینتی، روزبه میرزائی، محمود حسن پور (۱۴۰۲)
گردشگری میراث فرهنگی و نقش آن در تحولات اجتماعی – فرهنگی جامعه محلی در منطقه اورامان
آرمان دانایی فر، محمود حسن پور، محمدحسن زال (۱۴۰۱)
چالشهای بازاریابی دیجیتال در شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری کوچک ایران: مطالعه کیفی
شهرزاد حرثی روزبهانی، محمود حسن پور، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۱)
بهبود رقابتپذیری نواحی روستایی از نظر رشد و توسعه گردشگری (مطالعه موردی: دهستان دوهزار در شهرستان تنکابن)
سوده فاضلی ثانی، محمود حسن پور، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۰)