۱۴۰۴/۰۱/۱۳
English
روزبه میرزائی
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
پردیس دانشگاه مازندران. گروه مدیریت جهانگردی
تلفن:
۰۱۱۳۵۳۰۲۷۴۷
پست الکترونیکی:
r.mirzaei [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
کتاب
سخنرانی
پایان نامه
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
آرش زینتی، محمود حسن پور، روزبه میرزائی (۱۴۰۳)
تحلیل ساختاری مؤلفههای انگیزه، شدت بازدید و تجربه بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری گردشگران در نواحی مقصد با تأکید بر کووید-۱۹ (مطالعه موردی: استان مازندران)
الهام واحدی اشرفی، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (۱۴۰۲)
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفها ن
ملیکا ابن یمینی، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (۱۴۰۱)
شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان (مطالعه موردی شهر اصفهان)
زینب آقاداداشی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۰)
بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان
مهسا فرجی، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (۱۳۹۹)
Climate change and its potential impacts on sustainable tourism development
Mehrnaz Alizadeh, Roozbeh Mirzaei, Andreas Dittmann (2021)
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی
مهرناز علیزاده، روزبه میرزائی، فیلیپ پیرس (۱۳۹۹)
کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه)
مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی، رقیه قنبری (۱۳۹۸)
نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری
شیوا چاکررضا، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (۱۳۹۸)
ارزیابی رضایتمندی گردشگران سلامت بر اساس مدل ACSI (مورد مطالعه: منطقه گردشگری سردابه)
رضا اشجع، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (۱۳۹۸)
ارایه مدل توسعه گردشگری موسیقی مقامی در ایران بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
یاسمن رفیعی، روزبه میرزائی (۱۳۹۷)
A study on motivation differences among traditional festival visitors based on demographic characteristics, case study: Gol-Ghaltan festival, Iran
Nafiseh Rezaei, Roozbeh Mirzaei, reza Abasi (2017)
بخش بندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزه های بازدیدکنندگان
روزبه میرزائی، نفیسه رضایی (۱۳۹۶)
گردشگری رویداد راهکاری جهت توسعه اقتصادی پایدار در جوامع محلی
روزبه میرزائی (۱۳۹۵)
تحلیل عوامل انگیزشی مؤثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای مبتنی بر جامعه محلی مطالعه موردی: جشنواره گل غلتان، بخش امیرآباد
روزبه میرزائی، نفیسه رضایی (۱۳۹۵)
از انگیزه گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه ایران)
روزبه میرزائی، حکیمه نصیری، ابوالقاسم میرا (۱۳۹۴)
(گردشگری غذا و نقش آن در توانمندسازی اقتصادی زنان: مطالعه موردی شهرستان مریوان)
واحده راهپیکر، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (۱۳۹۸)
برندسازی مقصد: نقش معنا در جذب گردشگران شهری
مهسا فرجی، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (۱۳۹۸)
رابطه میان ادراک ساکنین محلی از اثرات گردشگری و حمایت آنها از توسعه گردشگری مطالعه موردی دریاچه ارومیه
سهیلا قاسمی آذر، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۳۹۸)
نقش تورهای مجازی آنلاین در شکل گیری تصویر مقصد مجازی
شیوا چاکررضا، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (۱۳۹۸)
تصویر مقصد گردشگری و نقش آن در بازدید گردشگران بینالمللی از آثار میراث جهانی ایران
روزبه میرزائی، ساناز آهنگر احمدی (۱۳۹۸)
بررسی نگرشها و قصد سفر به کشور ترکیه از سوی گردشگران خروجی ایران
سیدعلی حسینی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۳۹۸)
بررسی سیمای دریافت شده از مکان و نقش آن در حمایت از توسعهی گردشگری از سوی ساکنان بومی )مطالعه موردی شهرستان نور، بخش چمستان(
روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی، سیدعلی حسینی (۱۳۹۸)
ارزیابی آثار گردشگری موسیقی فولکلور بر توسعه پایدار محلی (مورد مطالعه: موسیقی فولکوریک گرجی، روستای گرجی محله بهشهر)
نازنین تبریزی، روزبه میرزائی، مطهره پدرام (۱۳۹۸)
بررسی اثرات گردشگری از سوی ساکنان بومی: مطالعه ی موردی شهرستان نور، بخش چمستان
روزبه میرزائی، سیدعلی حسینی (۱۳۹۸)
شناسایی منابع اطلاعاتی آنلاین مورداستفادهی گردشگران خروجی ایران در راستای انتخاب مقصد بینالمللی )مطالعه موردی: کشور ترکیه(
سیدعلی حسینی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۳۹۸)
بررسی تمایلات رفتاری گردشگران ورودی به ایران
مهرناز علیزاده، روزبه میرزائی (۱۳۹۷)
گردشگری ایران، جهانی شدن و رقابت پذیری در عرصههای بین المللی
فهیمه شاهینی، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (۱۳۹۷)
انگیزه گردشگران بین المللی از بازدید مقاصد مذهبی در ایران
سپیده سهرابی، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (۱۳۹۶)
عوامل انگیزشی موثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای ویژه شهری
الهه کاظمی، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (۱۳۹۶)
تحلیل اثرات سرمایه فرهنگی ایستا بر بازاریابی گردشگری در سایتهای جهانی میراث یونسکو در ایران )مطالعه موردی: میدان نقش جهان، شهر اصفهان(
فرزانه کشاورزی، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (۱۳۹۶)
مدیریت هم پیوند طبیعتگردی مبتنی بر جوامع محلی با رویکرد محدوده تغییرات قابل قبول مطالعه موردی: منطقه حفاظت شده میانکاله
روزبه میرزائی، فضیلت حبیب اللهی (۱۳۹۶)
میراث روستایی و توسعه ی گردشگری فرهنگی در روستاهای تاریخی مطالعه موردی: روستای باستانی اسک در آمل
محمدحسن زال، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (۱۳۹۶)
تحلیل عوامل تکنولوژی مؤثر بر اتخاذ تجارت الکترونیک در کسب وکارهای گردشگری ایران
معصومه صاحبی دهکایی، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (۱۳۹۵)
بازاریابی گردشگری رویداد به عنوان ابزاری برای تقویت اقتصاد شهرهای کوچک (مطالعه موردی: جشنواره گل غلتان)
روزبه میرزائی، نفیسه رضایی (۱۳۹۵)
نقش گردشگری در توانمندسازی اقتصادی زنان مطالعه موردی: ناحیه ساحلی بابلسر
فرامرز بریمانی، روزبه میرزائی، سیما مومنی آهنگر (۱۳۹۵)
رقابت پذیری مقصد در ایران در حوزه زیرساخت و دسترسی در منابع و عوامل حمایتی از دیدگاه گردشگران خارجی
روزبه میرزائی، محبوبه چراغیان (۱۳۹۵)
Tourism in Mazandaran: Development and Characteristics
Roozbeh Mirzaei (2020)
بازاریابی پایدار گردشگری فرهنگی و میراث
محمدحسن زال، روزبه میرزائی (۱۳۹۸)
THE SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS PREDICTING RESIDENTS’ ATTITUDES TOWARDS TOURISM IMPACTS IN MAZANDARAN
Roozbeh Mirzaei (2017)
DEVELOPMENT AND MARKET TRENDS OF TOURISM IN IRAN
Andreas Dittmann, Roozbeh Mirzaei (2017)
مدیریت و طراحی رویدادهای ویژه
روزبه میرزائی، راحله ملکی (۱۳۹۳)
Both Side of the Borders: Transboundary Protected Areas and Geoparks for Conservation and Peace
Roozbeh Mirzaei (2020) University of Giessen
Ecolodge development in Geoparks: Environmental, Social and Environmental aspects
Roozbeh Mirzaei (2020) دانشگاه گيسن آلمان
اقامت گاههای بومی، شرایط جهانی و ملی
روزبه میرزائی (۱۳۹۶) دانشگاه مازندران
کولهگردان بینالمللی در ایران، تجربه و انگیزههای سفر
هومن گرمزنژاد، محمدحسن زال، روزبه میرزائی (۱۴۰۲)
گردشگر ی میراث و توسعه اجتماع ی و فرهنگ ی جوامع روستای ی در مازندران؛ مطالعه مورد ی روستا ی کجور
اشکان خزائی پول، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (۱۴۰۲)
بررسی نقش بازاریابی حسی در تصویر ذهنی از مقصد و کیفیت تجربه گردشگران (مطالعه موردی: گردشگری کوهستان سبلان)
نسرین غفاراوغلی عور، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۲)
پدیدارشناسی سبزگرایی در هتلهای استان همدان
آرش زینتی، روزبه میرزائی، محمود حسن پور (۱۴۰۲)
شناسایی عوامل کششی و رانشی استفاده از طراحی بیوفیلیک در شهرهای گردشگری استان مازندران
حسین سفیدبری، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (۱۴۰۱)
تحلیل رابطه بین تجربه و تمایلات رفتاری گردشگران در زمان کووید-۱۹ (مطالعه موردی: استان مازندران)
الهام واحدی اشرفی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۱)
تحلیل رابطه میان شاخصههای معماری سنتی ایرانی و توسعه گردشگری میراث با رویکرد Architectural Tourism (مطالعه موردی: کاخ گلستان تهران)
لیلا حیدرپناه، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (۱۴۰۱)
تحلیل اثر گذاری بهداشت محیط بر نگرش و حمایت گردشگران (مطالعه موردی: شهر کربلا)
علی یوسف درجال، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۱)
بررسی عوامل انگیزشی موثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای گردشگری نمونه مورد مطالعه: جشنواره گلاب گیری کاشان
الهه کاظمی، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (۱۳۹۷)
ارزیابی سطح رضایتمندی گردشگران سلامت (منطقه مورد مطالعه: آب گرم سردابه)
رضا اشجع، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (۱۳۹۶)
تحلیل کارکرد تلفن های هوشمند در برنامه ریزی و شکل گیری تجربه ی سفر در ایران
مینا اقبالی زاده، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (۱۳۹۵)
تحلیل نقش برند میراث جهانی در جذب گردشگران بین المللی بازدیدکننده از ایران
ساناز آهنگر احمدی، آندریاس دیتمن، روزبه میرزائی (۱۳۹۵)
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب گردشگر
رضا داداشی، روزبه میرزائی، صدیقه لطفی (۱۳۹۵)
نقش گردشگری در توانمندسازی زنان مطالعه موردی: بابلسر
سیما مومنی، نازنین تبریزی، فرامرز بریمانی، روزبه میرزائی (۱۳۹۵)