1403/10/02
English
روزبه میرزائی
مرتبه علمی:
استادیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
پردیس دانشگاه مازندران. گروه مدیریت جهانگردی
تلفن:
01135302747
پست الکترونیکی:
r.mirzaei [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
تحلیل ساختاری مؤلفههای انگیزه، شدت بازدید و تجربه بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری گردشگران در نواحی مقصد با تأکید بر کووید-19 (مطالعه موردی: استان مازندران)
الهام واحدی اشرفی، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (1402)
تحلیل وبومتریک وب سایتها و منابع اطلاعاتی گردشگری، مطالعه موردی اصفها ن
ملیکا ابن یمینی، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (1401)
شهرت مقصد گردشگری و ادراک شناختی و عاطفی بازدیدکنندگان (مطالعه موردی شهر اصفهان)
زینب آقاداداشی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1400)
بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان
مهسا فرجی، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (1399)
Climate change and its potential impacts on sustainable tourism development
Mehrnaz Alizadeh, Roozbeh Mirzaei, Andreas Dittmann (2021)
رابطه ی میان شخصیت مقصد و تمایلات رفتاری گردشگران بین المللی
مهرناز علیزاده، روزبه میرزائی، فیلیپ پیرس (1399)
کیفیت زیبایی شناختی، کیفیت خدمات و تجربه مثبت بر میزان وفاداری گردشگران(مطالعه موردی: مناطق جنگلی سوادکوه)
مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی، رقیه قنبری (1398)
نقش واقعیت مجازی در ایجاد حس حضور، تمایلات رفتاری و بازاریابی مقاصد گردشگری
شیوا چاکررضا، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (1398)
ارزیابی رضایتمندی گردشگران سلامت بر اساس مدل ACSI (مورد مطالعه: منطقه گردشگری سردابه)
رضا اشجع، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (1398)
ارایه مدل توسعه گردشگری موسیقی مقامی در ایران بر مبنای رویکرد گراندد تئوری
یاسمن رفیعی، روزبه میرزائی (1397)
A study on motivation differences among traditional festival visitors based on demographic characteristics, case study: Gol-Ghaltan festival, Iran
Nafiseh Rezaei, Roozbeh Mirzaei, reza Abasi (2017)
بخش بندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزه های بازدیدکنندگان
روزبه میرزائی، نفیسه رضایی (1396)
گردشگری رویداد راهکاری جهت توسعه اقتصادی پایدار در جوامع محلی
روزبه میرزائی (1395)
تحلیل عوامل انگیزشی مؤثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای مبتنی بر جامعه محلی مطالعه موردی: جشنواره گل غلتان، بخش امیرآباد
روزبه میرزائی، نفیسه رضایی (1395)
از انگیزه گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه ایران)
روزبه میرزائی، حکیمه نصیری، ابوالقاسم میرا (1394)
مقاله ارائه شده
(گردشگری غذا و نقش آن در توانمندسازی اقتصادی زنان: مطالعه موردی شهرستان مریوان)
واحده راهپیکر، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (1398)
برندسازی مقصد: نقش معنا در جذب گردشگران شهری
مهسا فرجی، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (1398)
رابطه میان ادراک ساکنین محلی از اثرات گردشگری و حمایت آنها از توسعه گردشگری مطالعه موردی دریاچه ارومیه
سهیلا قاسمی آذر، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1398)
نقش تورهای مجازی آنلاین در شکل گیری تصویر مقصد مجازی
شیوا چاکررضا، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (1398)
تصویر مقصد گردشگری و نقش آن در بازدید گردشگران بینالمللی از آثار میراث جهانی ایران
روزبه میرزائی، ساناز آهنگر احمدی (1398)
بررسی نگرشها و قصد سفر به کشور ترکیه از سوی گردشگران خروجی ایران
سیدعلی حسینی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1398)
بررسی سیمای دریافت شده از مکان و نقش آن در حمایت از توسعهی گردشگری از سوی ساکنان بومی )مطالعه موردی شهرستان نور، بخش چمستان(
روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی، سیدعلی حسینی (1398)
ارزیابی آثار گردشگری موسیقی فولکلور بر توسعه پایدار محلی (مورد مطالعه: موسیقی فولکوریک گرجی، روستای گرجی محله بهشهر)
نازنین تبریزی، روزبه میرزائی، مطهره پدرام (1398)
بررسی اثرات گردشگری از سوی ساکنان بومی: مطالعه ی موردی شهرستان نور، بخش چمستان
روزبه میرزائی، سیدعلی حسینی (1398)
شناسایی منابع اطلاعاتی آنلاین مورداستفادهی گردشگران خروجی ایران در راستای انتخاب مقصد بینالمللی )مطالعه موردی: کشور ترکیه(
سیدعلی حسینی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1398)
بررسی تمایلات رفتاری گردشگران ورودی به ایران
مهرناز علیزاده، روزبه میرزائی (1397)
گردشگری ایران، جهانی شدن و رقابت پذیری در عرصههای بین المللی
فهیمه شاهینی، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (1397)
انگیزه گردشگران بین المللی از بازدید مقاصد مذهبی در ایران
سپیده سهرابی، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (1396)
عوامل انگیزشی موثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای ویژه شهری
الهه کاظمی، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (1396)
تحلیل اثرات سرمایه فرهنگی ایستا بر بازاریابی گردشگری در سایتهای جهانی میراث یونسکو در ایران )مطالعه موردی: میدان نقش جهان، شهر اصفهان(
فرزانه کشاورزی، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (1396)
مدیریت هم پیوند طبیعتگردی مبتنی بر جوامع محلی با رویکرد محدوده تغییرات قابل قبول مطالعه موردی: منطقه حفاظت شده میانکاله
روزبه میرزائی، فضیلت حبیب اللهی (1396)
میراث روستایی و توسعه ی گردشگری فرهنگی در روستاهای تاریخی مطالعه موردی: روستای باستانی اسک در آمل
محمدحسن زال، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (1396)
تحلیل عوامل تکنولوژی مؤثر بر اتخاذ تجارت الکترونیک در کسب وکارهای گردشگری ایران
معصومه صاحبی دهکایی، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (1395)
بازاریابی گردشگری رویداد به عنوان ابزاری برای تقویت اقتصاد شهرهای کوچک (مطالعه موردی: جشنواره گل غلتان)
روزبه میرزائی، نفیسه رضایی (1395)
نقش گردشگری در توانمندسازی اقتصادی زنان مطالعه موردی: ناحیه ساحلی بابلسر
فرامرز بریمانی، روزبه میرزائی، سیما مومنی آهنگر (1395)
رقابت پذیری مقصد در ایران در حوزه زیرساخت و دسترسی در منابع و عوامل حمایتی از دیدگاه گردشگران خارجی
روزبه میرزائی، محبوبه چراغیان (1395)
کتاب
Tourism in Mazandaran: Development and Characteristics
Roozbeh Mirzaei (2020)
بازاریابی پایدار گردشگری فرهنگی و میراث
محمدحسن زال، روزبه میرزائی (1398)
THE SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS PREDICTING RESIDENTS’ ATTITUDES TOWARDS TOURISM IMPACTS IN MAZANDARAN
Roozbeh Mirzaei (2017)
DEVELOPMENT AND MARKET TRENDS OF TOURISM IN IRAN
Andreas Dittmann, Roozbeh Mirzaei (2017)
مدیریت و طراحی رویدادهای ویژه
روزبه میرزائی، راحله ملکی (1393)
سخنرانی
Both Side of the Borders: Transboundary Protected Areas and Geoparks for Conservation and Peace
Roozbeh Mirzaei (2020)
Ecolodge development in Geoparks: Environmental, Social and Environmental aspects
Roozbeh Mirzaei (2020)
اقامت گاههای بومی، شرایط جهانی و ملی
روزبه میرزائی (1396)
پایان نامه
کولهگردان بینالمللی در ایران، تجربه و انگیزههای سفر
هومن گرمزنژاد، محمدحسن زال، روزبه میرزائی (1402)
گردشگر ی میراث و توسعه اجتماع ی و فرهنگ ی جوامع روستای ی در مازندران؛ مطالعه مورد ی روستا ی کجور
اشکان خزائی پول، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (1402)
بررسی نقش بازاریابی حسی در تصویر ذهنی از مقصد و کیفیت تجربه گردشگران (مطالعه موردی: گردشگری کوهستان سبلان)
نسرین غفاراوغلی عور، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1402)
شناسایی عوامل کششی و رانشی استفاده از طراحی بیوفیلیک در شهرهای گردشگری استان مازندران
حسین سفیدبری، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (1401)
تحلیل رابطه بین تجربه و تمایلات رفتاری گردشگران در زمان کووید-19 (مطالعه موردی: استان مازندران)
الهام واحدی اشرفی، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1401)
تحلیل رابطه میان شاخصههای معماری سنتی ایرانی و توسعه گردشگری میراث با رویکرد Architectural Tourism (مطالعه موردی: کاخ گلستان تهران)
لیلا حیدرپناه، روزبه میرزائی، محمدحسن زال (1401)
تحلیل اثر گذاری بهداشت محیط بر نگرش و حمایت گردشگران (مطالعه موردی: شهر کربلا)
علی یوسف درجال، روزبه میرزائی، مهدی رمضان زاده لسبویی (1401)
بررسی عوامل انگیزشی موثر بر حضور بازدیدکنندگان در رویدادهای گردشگری نمونه مورد مطالعه: جشنواره گلاب گیری کاشان
الهه کاظمی، نازنین تبریزی، روزبه میرزائی (1397)
ارزیابی سطح رضایتمندی گردشگران سلامت (منطقه مورد مطالعه: آب گرم سردابه)
رضا اشجع، روزبه میرزائی، نازنین تبریزی (1396)
تحلیل کارکرد تلفن های هوشمند در برنامه ریزی و شکل گیری تجربه ی سفر در ایران
مینا اقبالی زاده، مهدی رمضان زاده لسبویی، روزبه میرزائی (1395)
تحلیل نقش برند میراث جهانی در جذب گردشگران بین المللی بازدیدکننده از ایران
ساناز آهنگر احمدی، آندریاس دیتمن، روزبه میرزائی (1395)
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در جذب گردشگر
رضا داداشی، روزبه میرزائی، صدیقه لطفی (1395)
نقش گردشگری در توانمندسازی زنان مطالعه موردی: بابلسر
سیما مومنی، نازنین تبریزی، فرامرز بریمانی، روزبه میرزائی (1395)