صمد ایزدی

صفحه نخست /صمد ایزدی
صمد ایزدی
نام و نام خانوادگی صمد ایزدی
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / برنامه ریزی درسی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
2 طراحی و اعتباریابی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی پژوهش در برنامه ریزی درسی
3 تاثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس و ادراک از ارزشیابی بر نگرش به ریاضی با میانجی گیری خودکارآمدی مطالعات برنامه درسی
4 بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
5 نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه پژوهش هاي برنامه درسي
6 ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ جامعه شناسي نهادهاي اجتماعي
7 تاملی بر استفاده از کارکردهای رهبری برنامه درسی توسط مدیران مدارس ابتدایی رهيافتي نو در مديريت آموزشي
8 بحران کووید 19 یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد
9 ارزشیابی هدف آزاد دانشنامه ايراني برنامه درسي
10 تاثیـر اجرای رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیـری، احساس تعلق، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در مقایسه با رویکرد سنتی در بین دانش آموزان پایه ششم دوره ابتدایی تدريس پژوهي
11 چالش های توسعه مدارس هوشمند از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس هوشمند شهرستان بابلسر پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي
12 تعیین کیفیت درونی و بیرونی برنامه درسی آموزش هتلداری براساس عناصر نه گانه فرانسیس کلاین برنامه ريزي و توسعه گردشگري
13 مدل برنامهدرسی معنوی: یک پژوهش اکتشافی مبتنی بر نظریه داده بنیاد آموزش علوم دريايي
14 مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق پژوهش در برنامه ريزي درسي
15 آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران جامعه شناسي نهادهاي اجتماعي
16 بررسی اثرات نقش آموزش خانواده، مدرسه و جامعه بر پیشرفت تحصیلی آموزش علوم دريايي
17 نیازسنجی آموزشی معلمان تربیتبدنی استان مازندران پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي
18 نظام آموزشی و برنامه درسی کره جنوبی دانشنامه ايراني برنامه درسي
19 تدوین و تولید برنامه درسی در الگوی زابار دانشنامه ايراني برنامه درسي
20 بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی رهيافتي نو در مديريت آموزشي
21 دستیابی به الگوی آموزشی مؤثر در آموزش معماری معماري و شهرسازي آرمان شهر
22 Qualitative development scenario planning of medical science education in Iran research and development in medical education
23 شناسایی ابعاد و مؤلفههای کاربرد درس پژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی عادی استان مازندران بهمنظور ارائه یک مدل مفهومی علوم تربيتي (علوم تربيتي و روانشناسي سابق) دانشگاه شهيد چمران اهواز
24 تبین اصول حاکم بر اجرای مطلوب درس پژوهی: مطالعهی موردی استان مازندران فناوري آموزش
25 تحلیل محیط درونی و بیرونی حوزه آموزش دانشگاه مازندران بر اساس برنامه ریزی راهبردی مطالعات برنامه ريزي آموزشي
26 بررسی ارتباط کارآمدی مدیران هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش با رهبری تحولگرا از دیدگاه هنرآموزان رهيافتي نو در مديريت آموزشي
27 شناسایی عوامل مؤثر بر کاربرد درسپژوهی درس ریاضی در مدارس ابتدایی استان مازندران تدريس پژوهي
28 رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه ای معلمان دوره اول متوسطه تدريس پژوهي
29 مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده پژوهش هاي برنامه درسي
30 بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی مطالعات اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي
31 شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزشو یادگیری در رتبه بندی دانشگاهها پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي
32 بررسی نقش یادگیریهای غیر رسمی در پرورش شایستگیهای کلیدی در محیطهای آموزش عالی و شغلی پژوهش در برنامه ريزي درسي
33 تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با تاکید بر محتوای کتاب های درسی و شیوه تدریس معلمان پژوهش هاي نوين روانشناختي
34 مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دو زبانه و تک زبانه دوره ابتدایی پژوهش در برنامه ريزي درسي
35 بررسی راههای توانمندسازی کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش مازندران و ارائه الگوی مناسب رهيافتي نو در مديريت آموزشي
36 پیش بینی باورهای خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی از طریق کیفیت تدریس اساتید مطالعات برنامه درسي
37 بررسی وضعیت حمایت اجتماعی و کیفیت زندگی سالمندان مراجعه کننده به مراکز توانبخشی با توجه به متغیرهای جمعیت شناختی مجله دانشگاه علوم پزشكي مازندران
38 تدریس گروهی: موانع و چالش های بکارگیری آن در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاه مازندران تدريس پژوهي
39 طرح تأسیس مجتمع های آموزشی و پرورشی از نظر تا واقعیت های فرایند اجرا (تأملی بر دیدگاه معلمان و مدیران به عنوان مخاطبین اصلی در مرحله اجرا) مطالعات برنامه ريزي آموزشي
40 ارتباط انگیزه تحصیلی و برخی عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان راهبردهاي توسعه در آموزش پزشكي
41 استفاده از معماری بومی در طراحی تمرینهای دروس مقدمات طراحی معماری مرمت و معماري ايران