نام و نام خانوادگی فرشته خلیلی پالندی شغل دانشجو سایر دانشگاههای کشور تحصیلات _ وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپ شده مقاله ارائه شده طرح پژوهشی خاتمه یافته کتاب برگزاری همایش سخنرانی برگزاری پانل تخصصی شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی کرسی نظریهپردازی کسب عنوان برتر پژوهشی ابداع، اختراع یا اکتشاف نشریات فعالیت های علمی اجرایی پایان نامه فرصت مطالعاتی جذب گرنت مشاوره یا مشارکت در کمیته علمی شرکت در برنامههای بازدید از جامعه و صنعت اثر بدیع و ارزنده هنری عنوانمجله 1 مفهوم پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریه ساخت گرایی تحقيقات بازاريابي نوين 2 Examining the Effectiveness of Public Service Advertisement through Hormonal Marketing Approach Journal of International Marketing Modeling 3 روش شناسی تصویربرداری در مطالعات سازمان و مدیریت: مبانی فلسفی، مختصات، اسلوب اجرا و انتقادات وارده روش شناسي علوم انساني 4 تبیین نقش مزاج ها در رفتار خرید آنی مشتریان تحقيقات بازاريابي نوين 5 مرور نظاممند ادبیات: مقایسه تطبیقی مطالعات انگیزه های خرید پژوهش هاي مديريت در ايران 6 پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان مطالعات رفتار مصرف كننده 7 مقایسه میزان ترشح هورمون اکسی توسین متعاقب مشاهده پیام بازرگانی در مردان ورزشکار و غیرورزشکار پژوهش نامه مديريت ورزشي و رفتار حركتي