ابراهیم صالحی عمران

صفحه نخست /ابراهیم صالحی عمران
ابراهیم صالحی عمران
نام و نام خانوادگی ابراهیم صالحی عمران
شغل عضو هیئت‌علمی دانشگاه مازندران
تحصیلات دکترای تخصصی / برنامه ریزی آموزشی
وبسایت مشاهده
پست الکترونیک
 عنوانمجله
1 شناسایی پیامدهای توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی با رویکرد کیفی فراترکیب مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
2 بررسی وضعیت موجود و مطلوب برنامه درسیِ آموزش برای توسعه پایدار در دوره ابتدایی از منظر معلمان و تحلیل محتوای آن در کتاب های درسی پژوهش های تربیتی
3 توسعه‌ی اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان دانشگاهی: تجربه‌های بین‌المللی و ارائه‌ی الگو فصلنامه علمی کارافن
4 تحلیل و رتبه‌ بندی تأمین منابع مالی غیردولتی از دیدگاه اعضا هیئت‌علمی دانشگاه مازندران مجله آموزش عالی ایران
5 شناسایی مولفه های دانشگاه سبز در بستر پارادایم دانشگاه نسل پنجم دو فصلنامه مطالعات برنامه ریزی آموزشی
6 بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی در کتاب‌های درسی دوره راهنمایی مطالعات ملی
7 اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی
8 جهت‌دهی به آینده: پیوند توسعه منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی سازمان دو فصلنامه علمی مدیریت منابع انسانی پایدار
9 پداگوژی دانشگاهی: پدیدهای مغفول در نظام آموزش عالی ایران مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی
10 ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی فناوري آموزش
11 بررسی وضعیت موجود و مطلوب آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
12 آمایش آموزش عالی در ایران: ملاحظات مطالعات برنامه ريزي آموزشي
13 تأملی انتقادی بر سیاست ها و سازوکارهای آموزش های فنی و حرفه ای در تناسب با موازین دانشگاه کارآفرین (مطالعه موردی: دانشگاه فنی وحرفه ای) مطالعات برنامه ريزي آموزشي
14 شناسایی شاخص های دانشگاه کارآفرین و ارائۀ الگویی برای دانشگاههای دولتی مديريت در دانشگاه اسلامي
15 تعیین میزان تنوع مأموریتها در نظام آموزش عالی ایران مديريت در دانشگاه اسلامي
16 شناسایی موانع توسعه اکوسیستم دانشگاه کارآفرین آموزش علوم دريايي
17 نقش سواد برنامه ریزی درسی در عملکرد شغلی معلمان با میانجیگری جهت گیری تدریس تدريس پژوهي
18 ﻧﻘﺶآﻓﺮﯾﻨﺎن ﺳﯿﺎﺳﺖﮔﺬاری ﺑﯿ ﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ ﺷﺪن آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ در ﻧﻈﺎم ﻋﻠﻢ و ﻓﻦآوری اﯾﺮان )ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎ، ﻧﻬﺎدﻫﺎ جامعه شناسي نهادهاي اجتماعي
19 تحلیل پراکندگی رشته ها و شرایط پذیرش پذیرفته شدگان دوره دکتری آموزش عالی در ایران آموزش عالي ايران
20 بحران کووید 19 یک فرصت برای تحول آموزش پزشکی مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي يزد
21 ارزیابی وضعیت مهارت های اشتغال پذیری و روحیه کارآفرینی دانش آموزان رشته های نظری علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی- فیزیک از دیدگاه دانش آموزان و معلمان: یک پژوهش ترکیبی مطالعات برنامه ريزي آموزشي
22 مدل سازی ساختاری تفسیری مؤلفه های سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در سیستم آموزش عالی کشور آموزش عالي ايران
23 عارضه یابی فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان فنی و حرفه ای ( مورد مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران) پژوهشنامه مديريت اجرايي
24 طراحی مدل چابکی فرهنگی اعضاء هیئت علمی دانشگاه های ایران آموزش عالي ايران
25 طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاه های ایران آموزش عالي ايران
26 انواع مهارت در آموزش های علمی کاربردی دانشنامه آموزش هاي علمي كاربردي
27 شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته دانش آموزان رشته فنی و حرفه ای از دیدگاه ذی نفعان مهارت آموزي
28 جایگاه گردشگری در کتاب های درسی دوره ابتدایی مطالعات اجتماعي گردشگري
29 مدل شایستگی های حرفه ای دانشجویان کشاورزی از دیدگاه خبرگان پژوهش مديريت آموزش كشاورزي
30 طراحی الگوی توسعه شایستگی ها برای رشته مهندسی عمران با توجه به نیازهای بازار کار آموزش مهندسي ايران
31 نیازهای آموزش محیط زیست دانشجویان کارشناسی رشته های مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع آموزش محيط زيست و توسعه پايدار
32 تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تحصیلی دانشگاه مازندران مطالعات برنامه ريزي آموزشي
33 رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران پژوهش هاي رهبري و مديريت آموزشي
34 بازار و منافع گسترده آموزش عالی در ابعاد فردی و اجتماعی در نظام آموزشی ایران توسعه اجتماعي
35 تأثیر نرم افزار محتواساز بر یادگیری و یادداری فن آوري اطلاعات و ارتباطات در علوم تربيتي
36 شناسایی و اولویت بندی موانع و چالش های اجرای خط مشی های آموزش عالی در ایران جامعه شناسي نهادهاي اجتماعي
37 آزادی علمی در نظام آموزش عالی ایران جامعه شناسي نهادهاي اجتماعي
38 تحلیل محتوای کتاب های درسی فنی و حرفه ای از لحاظ میزان توجه به شایستگی های حرفه ای در ایران در سال1398 كارافن
39 تحلیل جایگاه مهارت آموزی در سند نقشه جامع علمی کشور آموزش عالي ايران
40 Qualitative development scenario planning of medical science education in Iran research and development in medical education
41 تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه ششم ابتدایی بر مبنای مؤلفه های آموزش گردشگری برنامه ريزي و توسعه گردشگري
42 طراحی الگویی به منظور بازسازی سیستم دانشگاهی در علومتربیتی، با تاکید بر رویکرد اشتغال زایی مشاوره شغلي و سازماني
43 شناسایی نیازهای دانشجویان کشاورزی در زمینه شایستگی های حرفه ای براساس مدل بوریج و رابطه آن با ساختار اجتماعی آموزش فناوري آموزش
44 طراحی الگوی مشاوره حرفه ای در دانشگاه های ایران آموزش عالي ايران
45 مفهوم پردازی مدل بومی خط مشی گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران پژوهشنامه مديريت اجرايي
46 مطالعه عوامل مؤثر و زمینه ساز اجرای خط مشیهای آموزش عالی در ایران آموزش عالي ايران
47 تعیین مؤلفه های اشتغال پذیری دانشآموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی دو فصلنامه نظريه و عمل در برنامه درسي
48 ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران آموزش عالي ايران
49 واکاوی موانع پیش روی رویکرد مشاوره حرفه ایی در دانشگاه های ایران مطالعات برنامه ريزي آموزشي
50 PRESENTING SUSTAINABLE HRM MODEL BASED ON BALANCED SCORECARD IN KNOWLEDGEBASED ICT COMPANIES (THE CASE OF IRAN) Economics and Sociology
51 تحلیل محتوای کیفی کتاب های درسی دوره ی ابتدایی بر مبنای مؤلفه های میراث فرهنگی مطالعات توسعه اجتماعي فرهنگي
52 برسی رابطه بین شادکامی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان در فضاهای آموزشی استان مازندران با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی مطالعات برنامه ريزي آموزشي
53 رابطه بین اعتیاد به اینترنت و افسردگی در بین دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهرستان کردکوی با تأکید بر نوع شبکههای مجازی journal of education and community health
54 ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران آموزش عالي ايران
55 بررسی ویژگی های سیستم مدیریت در مدارس متوسطه ایران از دیدگاه مدیران و دبیران مديريت و برنامه ريزي در نظام هاي آموزشي
56 ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین در ایران آموزش مهندسي ايران
57 تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره ابتدایی بر اساس میزان توجه به مؤلفههای انرژی نو تعليم و تربيت
58 بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاههای دولتی مطالعات اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي
59 رابطه بین شایستگی های کانونی و حرفه ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی پژوهش هاي ترويج و آموزش كشاورزي
60 شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزشو یادگیری در رتبه بندی دانشگاهها پژوهش در يادگيري آموزشگاهي و مجازي
61 بررسی میزان به کارگیری عناصر برنامهدرسی سازندهگرا در آموزش عالی: یک مطالعه ترکیبی ) مورد مطالعه: دانشگاه شیراز( مطالعات برنامه درسي
62 بررسی جایگاه مولفه های اصلی آموزش محیط زیست درکتاب های درسی دوره ششم ابتدایی آموزش محيط زيست و توسعه پايدار
63 تبیین عوامل بازدارنده و ارتقاء دهنده کیفیت در آموزش عالی فنی-مهندسی (مورد: دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاه های دولتی شهر تهران ) علوم تربيتي دانشگاه شهيد چمران اهواز
64 تبیین دوره دکتری پژوهش محور در چشم انداز سناریوهای بین المللی سازی علم و فناوری پژوهش و برنامه ريزي در آموزش عالي
65 POSITION OF CULTURAL AGILITY IN NATIONAL AND SUPPORTING DOCUMENTS OF IRAN HIGHER EDUCATION SYSTEM Academic Reviews in Educational, Physical sciences and Psychology
66 ارتقاء کیفیت آموزش منابع انسانی آموزش عالی با تأکید بر تولید و ساخت سرمایه اجتماعی آموزش و توسعه منابع انساني
67 دانشگاه در فرایند توسعه پایدار از اقتصاد مقاومتی راهبرد
68 بررسی نقش یادگیریهای غیر رسمی در پرورش شایستگیهای کلیدی در محیطهای آموزش عالی و شغلی پژوهش در برنامه ريزي درسي
69 تحلیل جامعهشناختی عوامل مؤثّر بر میسان مشارکت مردم در ساخت فضاهای آموزشی مطالعات توسعه اجتماعي فرهنگي
70 تحلیل میزان توجه به مولفه ها ی شهداء و ایثارگران دفاع مقدس در محتوای کتب درسی دوره ابتدایی روانشناسي باليني و شخصيت
71 آموزش عالی, رویکرد پست مدرنیسم و توسعه خوشههای صنعتی آموزش عالي ايران
72 آموزش شایستگی های کانونی در برنامه درسی به عنوان رویکرد جدید برای ایحاد ارتباط در مطالعات میان رشته ای مطالعات برنامه درسي
73 تحلیل معنویت حرفه ای، به عنوان یک بعد اخلاقی، برپایۀ مؤلفه های معنویت سازمانی اخلاق در علوم و فناوري
74 بررسی میزان کاربست عناصر برنامه درسی سازنده گرا در آموزش عالی ( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
75 Application of constructivist curricula in higher education in Iran merit research journal of education and review