1 |
|
2 |
شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن
(1399)
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه)
دومین کنفرانس بین المللی نوآوری مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ایران¡ تهران
|
3 |
محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی، روح الله نظری
(1397)
شاخص های کلیدی داشبورد منابع انسانی در سازمان های اموزشی و پژوهشی
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار، ایران¡ تبریز
|
4 |
mohammadreza tabibi, elnaz Moayer
(2018)
HRM dashboard development: a comparative study of university of Mazandaran
international conference management economics social science, Australia, Sydney
|
5 |
مرتضی موقر، محمد رضا طبیبی، فاطمه ایزدی
(1396)
مطالعه تطبیقی برون سپاری فعالیتها در سازمانهای دولتی
کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفته، ایران¡ مشهد
|
6 |
غنچه شیخ زاده، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی
(1395)
بررسی تاثیر نگرانی های زیست محیطی مصرف کننده بر قصد خرید برنج های ایرانی و خارجی
سومین کنفرانس ملی عاوم و مدیریت محیط زیست، ایران¡ اردبیل
|
7 |
محمد رضا طبیبی، پگاه آقایی کمازانی
(1395)
شناسایی و اولویت بندی معیارهای عملکرد مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای فازی
دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت,حسابداری و اقتصاد، ایران¡ تهران
|
8 |
محمد رضا طبیبی، تهمینه سادات ریوندی
(1395)
بررسی مذاکره در اسلام
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت,نوآوری,کارآفرینی، ایران¡ تهران
|
9 |
محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، وحید کهنسال
(1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/25 1:41:32 ق.ظ
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت,حسابداری,علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی، ایران¡ مازندران
|
10 |
محمد رضا طبیبی، سمیه خسروی، هاجر خسروی
(1395)
رابطه بین ساختار مالکیت و عملکرد مالی شرکت ها
کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، ایران¡ تهران
|
11 |
محمد رضا طبیبی، امید رحیمی مقدم
(1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/23 0:49:59 ق.ظ
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری,اقتصاد و مدیریت مالی، ایران¡ تهران
|
12 |
محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی، رقیه محمدنژاد
(1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/22 10:50:34 ب.ظ
نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی پارادایم های نوین مدیریتی، ایران¡ تهران
|
13 |
محمد رضا طبیبی، مائده فرجی
(1395)
اهمیت هوش تجاری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار
نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی پارادایم های نوین مدیریتی، ایران¡ تهران
|
14 |
زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی
(1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/22 11:35:48 ب.ظ
نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی پارادایم های نوین مدیریتی، ایران¡ تهران
|
15 |
زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی
(1395)
عوامل موفقیت در مذاکرات تجاری در سطح بین المللی
نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی پارادایم های نوین مدیریتی، ایران¡ تهران
|
16 |
میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، سولماز صنوبر
(1395)
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند داخلی
نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی پارادایم های نوین مدیریتی، ایران¡ تهران
|
17 |
محمد رضا طبیبی، مژگان قادری
(1395)
سبک های مذاکراتی صاحبان صنایع نفتی روسیه
سومین کنفرانس بین المللی نفت,گاز,پالایش و پتروشیمی، ایران¡ تهران
|
18 |
محمد رضا طبیبی، علی صالحی راد، محسن عسکری، فاطمه جباری
(1395)
ارزیابی تطبیقی شاخص های عملکرد تجاری صنایع نساجی و چرم
دهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران، ایران¡ اصفهان
|
19 |
ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، علی حسینی
(1394)
مطالعه تطبیقی رابطه بین عملکرد زنجیره تامین با عملکرد سازمانی
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکار ها، ایران¡ شیراز
|
20 |
مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، فاطمه خزایی
(1394)
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف بین المللی
اولین کنفرانس بین المللی حسابداری,مدیریت و نوآوری در کسب و کار، ایران¡ گیلان
|
21 |
مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، فاطمه خزایی
(1394)
اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف صادراتی صنعت کاشی و سرامیک ایران بر اساس روش تحلیل شبکه ای فازی
اولین کنفرانس بین المللی حسابداری,مدیریت و نوآوری در کسب و کار، ایران¡ گیلان
|
22 |
مائده فرجی، محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی
(1394)
تغییر برند,چرا و چونه؟
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21، ایران¡ تهران
|