1403/01/10
محمد رضا طبیبی

محمد رضا طبیبی

مرتبه علمی: استادیار
ارکید:
تحصیلات: دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده: دانشکده علوم اقتصادی و اداری
نشانی:
تلفن: 2574

تحصیلات

  • دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک ، علامه طباطبایی ، ایران (1384 - 1388)
    عنوان رساله: مدیریت استراتژیک زنجیره تامین محصولات کشاورزی
بیشتر

فعالیت‌های پژوهشی

مقاله چاپ شده
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (1395)
ارائه الگوی مفهومی برنامه ریزی راهبردی مبتنی بر زمینه دانشگاهی ایران عباس فرازی، ابراهیم صالحی عمران، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (1395)
ارزیابی شاخص های حکمرانی خوب شهری در شهرهای مقصد گردشگری به روش IPA محمد رضا طبیبی، ابوالحسن حسینی، تیمور رضایی (1394)
اولویت بندی عوامل موثر در ارزیابی صادرکنندگان بر اساس شاخص انعطاف پذیری محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، نسیم صیداحمدی (1394)
چالش ها،موانع و راهکارهای پیشنهادی برای توسعه صنایع نساجی و چرم در ایران علی صالحی راد، محمد رضا طبیبی، محسن عسگری، فاطمه جابری (1393)
مقاله ارائه شده
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات پوست و چرم ایران (کاربرد مدل جاذبه) شاهین کریمیان، میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، یوسف عیسی زاده روشن (1399)
شاخص های کلیدی داشبورد منابع انسانی در سازمان های اموزشی و پژوهشی محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی، روح الله نظری (1397)
مطالعه تطبیقی برون سپاری فعالیتها در سازمانهای دولتی مرتضی موقر، محمد رضا طبیبی، فاطمه ایزدی (1396)
بررسی مذاکره در اسلام محمد رضا طبیبی، تهمینه سادات ریوندی (1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/25 1:41:32 ق.ظ محمد رضا طبیبی، میثم شیرخدایی، وحید کهنسال (1395)
رابطه بین ساختار مالکیت و عملکرد مالی شرکت ها محمد رضا طبیبی، سمیه خسروی، هاجر خسروی (1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/23 0:49:59 ق.ظ محمد رضا طبیبی، امید رحیمی مقدم (1395)
عوامل موفقیت در مذاکرات تجاری در سطح بین المللی زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/22 10:50:34 ب.ظ محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی، رقیه محمدنژاد (1395)
اهمیت هوش تجاری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار محمد رضا طبیبی، مائده فرجی (1395)
پیشنویس مقاله ارائه شده ثبت شده در 1395/11/22 11:35:48 ب.ظ زهرا تیموری، محسن علیزاده ثانی، محمد رضا طبیبی (1395)
بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند داخلی میثم شیرخدایی، محمد رضا طبیبی، سولماز صنوبر (1395)
سبک های مذاکراتی صاحبان صنایع نفتی روسیه محمد رضا طبیبی، مژگان قادری (1395)
ارزیابی تطبیقی شاخص های عملکرد تجاری صنایع نساجی و چرم محمد رضا طبیبی، علی صالحی راد، محسن عسکری، فاطمه جباری (1395)
مطالعه تطبیقی رابطه بین عملکرد زنجیره تامین با عملکرد سازمانی ابوالحسن حسینی، محمد رضا طبیبی، علی حسینی (1394)
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای هدف بین المللی مهرداد مدهوشی، محمد رضا طبیبی، فاطمه خزایی (1394)
تغییر برند,چرا و چونه؟ مائده فرجی، محمد رضا طبیبی، محسن علیزاده ثانی (1394)
سخنرانی
پایان نامه