۱۴۰۴/۰۱/۲۰
English
مصطفی محمدی
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده هنر و معماری
نشانی:
تلفن:
۰۱۱-۵۲۳۲۴۸۷۲
پست الکترونیکی:
m.mohammadi [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
گالری تصاویر
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
مقاله ارائه شده
طرح پژوهشی خاتمه یافته
سخنرانی
کسب عنوان برتر پژوهشی
نشریات
پایان نامه
فرصت مطالعاتی
خواﻧﺶ ﻣﻔﻬﻮم ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺗﻘﺎﺑﻞﻫﺎی دوﮔﺎﻧﻪ
سید محمد میرتقیان، مهدی کروبی، اسماعیل قادری، مصطفی محمدی (۱۴۰۳)
توسعه گردشگری روستایی مبتنی بر توسعه گردشگری کم شتاب
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، راضیه ربانی (۱۴۰۲)
تبیین عملکرد ارتباط با مشتری در بستر رسانههای اجتماعی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی رامسر)
مصطفی محمدی، فروغ نیکزاد، شکوفه اسدی (۱۴۰۲)
ﺷﺒﮑﻪ ﻣﻀﺎﻣﯿﻦ راﻫﺒﺮدﻫﺎی ﺑﺮﺳﺎﺧﺖﮔﺮاﯾﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ در ﭼﺎرﭼﻮب ﮔﺮدﺷﮕﺮی
راضیه ربانی، مصطفی محمدی (۱۴۰۲)
بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکه های اجتماعی
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (۱۴۰۱)
ﺗﺄﺛﯿﺮ ادراک از ﮐﻮوﯾﺪ ۱۹ و ارﺿﺎی ﻧﯿﺎز روانﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﮔﺮدﺷﮕﺮی ﺑﺎ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﭘﯿﺶﻧﮕﺮی و ﺧﻮشﺑﯿﻨﯽ
مصطفی محمدی، مرتضی خزایی پول، امیر خزایی پول (۱۴۰۱)
بررسی نگرش عرضه کنندگان خدمات گردشگری به تاثیرات اقتصادی گردشگری ورزشی ساحلی در مقصد رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۴۰۰)
بررسی علل گردشگری خانه های دوم شهری در ایام شیوع کووید-۱۹
مصطفی محمدی (۱۴۰۰)
نقش ادراکات گردشگران در رضایتمندی و وفاداری به مقصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای جواهرده)
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، مریم نقوی (۱۴۰۰)
ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصدگردشگری رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، مهشید ناسوتی (۱۳۹۸)
عوامل اثرگذار بر گسترش گردشگری خانههای دوم مورد: دهستان میانبند در شهرستان نور
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (۱۳۹۸)
نقش شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی گردشگران
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی، سپیده خاطری (۱۳۹۸)
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۸)
دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۷)
بررسی نگرش ذینفعان به میزان پایداری توسعه ی طبیعت گردی (مطالعه ی موردی: مجموعه ی روستایی جواهرده در شهرستان رامسر)
مصطفی محمدی (۱۳۹۷)
تاثیر محیط فیزیکی و اجتماعی خدمات هتل در دلبستگی و رضایت میهمانان (مطالعه ی موردی: هتل-های پارسیان آزادی رامسر)
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۷)
بررسی اثربخشی تبلیغات دیداری بر انتخاب شهرستان رامسر بعنوان مقصد گردشگری
شکوفه اسدی، مصطفی محمدی (۱۳۹۷)
نقش شواهد فیزیکی در ابعاد تسلسل وفاداری میهمانان در هتل های مقصد گردشگری رامسر
مصطفی محمدی (۱۳۹۶)
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری گردشگری خانه های دوم روستایی مطالعه موردی: مجموعه روستای جواهرده رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۶)
بررسی کیفیت منابع اطلاعاتی چاپی گردشگری از دیدگاه گردشگران خارجی مطالعه موردی: استان تهران
سید محمود حسینی امیری، مصطفی محمدی، نصرت الله غلامی فرد (۱۳۹۵)
نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۵)
نگرش عرضهکنندگان خدمات گردشگری مقصد به نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی مقصد گردشگری در شهرستان رامسر
مصطفی محمدی (۱۳۹۵)
مدلسازی محصول خلاق گردشگری: بسط مدل ۴پی )افراد، فرآیند، مکان و محصول(
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۵)
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، صادق صالحی (۱۳۹۵)
شایستگیهای فردی منابع انسانی و وفاداری کُنشی میهمانان در هتلهای چهار ستاره استان مازندران
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان، صادق صالحی (۱۳۹۵)
کارآفرینی راهبردی مقصدهای گردشگری روستایی مطالعه موردی: دهستان جنت رودبار رامسر
مصطفی محمدی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۴)
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر رفتار کارکنان
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (۱۴۰۳)
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش درک شده گردشگران در هتل های ساحلی استان مازندران
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی، سید محمد میرتقیان (۱۴۰۱)
بررسی عوامل موثر بر جذب گردشگری مکان های تاریخی و فرهنگی ( مورد مطالعه: کاخ موزه رامسر)
مصطفی محمدی، شکوفه اسدی (۱۴۰۰)
تحلیلی بر رقابت پذیری مقاصد شهری گردشگری (مروری بر تجربیات جهان و ایران)
لیلا حبیبی، مصطفی محمدی (۱۳۹۸)
توسعه منابع انسانی صنعت هتلداری با رویکرد مدیریت استعداد کارکنان
مصطفی محمدی، لیلا حبیبی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۵)
نقش نظام آموزش عالی در توسعه ی گردشگری پایدار
مصطفی محمدی، لیلا حبیبی (۱۳۹۵)
توسعه منابع انسانی صنعت هتلداری با رویکرد مدیریت استعدادکارکنان
مصطفی محمدی، لیلا حبیبی، سید محمد میرتقیان (۱۳۹۵)
سند برنامهریزی راهبردی (۱۴۰۸-۱۴۰۳) دانشگاه تخصصی فناوریهای نوین آمل
مصطفی محمدی (۱۴۰۳)
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در حوزه رستوران داری
مصطفی محمدی (۱۴۰۰) دانشگاه مازندران
گردشگری مازندران پس از کرونا
مصطفی محمدی (۱۴۰۰) دانشگاه مازندران
برتر دانشگاه ۱۴۰۱
مصطفی محمدی (۱۴۰۱)
برتر
مصطفی محمدی (۱۳۹۸)
برتر ۹۶
مصطفی محمدی (۱۳۹۶)
پژوهشهای بازاریابی گردشگری و میهمان نوازی
مصطفی محمدی (۱۴۰۳)
بررسی رابطه ساختاری بین توسعه پایدار گردشگری میراث فرهنگی و رضایت گردشگر(مطالعه موردی استان کرمانشاه)
منیژه گل گلاب، مهدی رمضان زاده لسبویی، مصطفی محمدی (۱۴۰۳)
بررسی تاثیر شاخصهای رضایت گردشگران بر احساس تعلق به مقصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه روستای کندلوس)
شباهنگ رضایی، مهدی رمضان زاده لسبویی، مصطفی محمدی (۱۴۰۳)
تحلیل اثربخشی عوامل موثر بر رفتارهای زیست محیطی گردشگران در مقاصد گردشگری مذهبی عراق
علی السلطانی، محمود حسن پور، مصطفی محمدی (۱۴۰۲)
بررسی عوامل موثر بر توسعه گردشگری مذهبی در عراق مطالعه موردی کربلا
الاه خزعلی، محمود حسن پور، مصطفی محمدی (۱۴۰۲)
بررسی عوامل موثر بروفاداری وتبلیغ شفاهی مقصد گردشگردی روستایی
زهرا امیرابادی فراهانی، نازنین تبریزی، مصطفی محمدی (۱۴۰۱)
تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده بر بهزیستی و رفتارهای حمایتی سبز کارکنان هتل (مطالعه موردی : کارکنان هتل های استان مازندران )
ابوطالب راستی، مصطفی محمدی، مهدی رمضان زاده لسبویی (۱۴۰۱)
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در حوزه رستوران داری
مصطفی محمدی (۱۴۰۱)
گالری تصاویر