1403/02/06
English
محسن حاجی تبار فیروزجایی
مرتبه علمی:
دانشیار
ارکید:
تحصیلات:
دکترای تخصصی
اسکاپوس:
دانشکده:
دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
نشانی:
تلفن:
9117172733
پست الکترونیکی:
M.hajitabar [at] umz.ac.ir
صفحه نخست
تحصیلات
فعالیتهای پژوهشی
پیوندها
تحصیلات
دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی ، دانشگاه علامه طباطبایی ، ایران
(1388 - 1393)
عنوان رساله:
بیشتر
فعالیتهای پژوهشی
مقاله چاپ شده
نقش تمرکز بر آموزش و بهینه سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری رضایت تحصیلی
محسن حاجی تبار فیروزجایی، امید آزاد، الهام اکبری (1402)
تاثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس و ادراک از ارزشیابی بر نگرش به ریاضی با میانجی گیری خودکارآمدی
فاطمه زهرا توکلی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (1402)
نقش باورهای معرفت شناختی در خودکارآمدی و هیجانات تدریس معلمان آموزش ویژه
فرشته حسین تبار مرزبالی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (1401)
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط یادگیری روانشناختی بر رضایت تحصیلی با میانجیگری معنای شخصی
مریم حسینی لرگانی، رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، مریم طالبی (1399)
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسش نامه ادراک دانشجویان از فعالیت های ارزیابی
محسن حاجی تبار فیروزجایی، مریم طالبی (1399)
نقش ابعاد مشارکت والدین در انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
زینب الهی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، میمنت عابدینی بلترک (1399)
ارزیابی کیفیت و شایستگی های مورد انتظار در برنامه درسی دوره کارشناسی زبان روسی از دیدگاه ذی نفعان
سیده ندا موسوی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، معصومه معتمدنیا، میمنت عابدینی بلترک (1399)
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه ریزی توسعه از دیدگاه ذی نفعان
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی، حمیدرضا رنجبر، محمدحسن زال (1398)
توجه معلمان به مواد برنامه درسی و زمینههای دانشآموزان و شناسایی عوامل مؤثر بر آن
محسن حاجی تبار فیروزجایی (1398)
ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی
محسن حاجی تبار فیروزجایی (1398)
تأثیر معنای زندگی بر سازگاری مدرسه دانش آموزان با میانجیگری مقابله مساله مدار و پذیرش خود
محسن حاجی تبار فیروزجایی، علی شیخ اسلامی، مریم طالبی، عیسی برقی (1398)
تحلیل مولفه های سواد اقتصادی کتاب های درسی دوره دوم متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، سمیه آریان فر (1397)
مقایسه مؤلفههای تدریس اثربخش اعضای هیات علمی و مدرسان مدعو
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، فاطمه جعفری (1397)
پرسش های اساسی برنامه درسی با تاکید بر دیدگاه شوآب
سعید مذبوحی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، بدرالسادات دانشمند (1397)
رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران
ابراهیم صالحی عمران، محسن حاجی تبار فیروزجایی، ابراهیم شفعی بلخکانلو (1397)
تأثیر آموزش ریاضی به شیوه آی مت بر خلاقیت و مهارت های پایه ریاضی کودکان پیش دبستان
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی، فاطمه آسوده آبلویی (1396)
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مفهومی کاهش فاصله برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در نظام آموزش عمومی ایران
محسن حاجی تبار فیروزجایی، حسن ملکی، غلامعلی احمدی (1395)
تحیل هزینه های آموزشی مناطق آموزش و پرورش تهران
محسن حاجی تبار فیروزجایی، فاطمه خالوندی، نهضت حسینی (1394)
تحلیل موضوعی پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته تکنولویی آموزشی در ایران: شناسایی فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب
محسن حاجی تبار فیروزجایی، کیومرث تقی پور (1394)
اثربخشی آموزش موسیقی در توانایی هوشی کودکان پیش دبستان
سید نبی الله قاسم تبار، محبوبه حسینی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، نفیسه گودرزی (1394)
مقاله ارائه شده
ارزیابی کیفی رشته برنامه درسی با تاکید بر نیازهای بازار کار
زهرا خلخالی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی (1399)
نقش باورهای معرفت شناختی با خودکارآمدی معلمان آموزش ویژه در اجرای برنامه درسی
فرشته حسین تبار مرزبالی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (1399)
مقایسه نگرش معلمان آموزش عادی و آموزش ویژه در اجرای برنامه درسی فراگیر دانش آموزان دارای آسیب شنوایی
محسن حاجی تبار فیروزجایی، روجا فکور، صمد ایزدی (1399)
بررسی کیفی میزان انطباق بین برنامه درسی قصد شده و اجرا شده رشته حسابداری مقطع کارشناسی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی استان مازندران
آتنا رضانژاد، صمد ایزدی، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1396)
تحلیل وضعیت موجود بومی سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی
محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی (1395)
پیش بینی انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان براساس هوش معنوی و هوش هیجانی
رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1394)
طرح پژوهشی خاتمه یافته
بررسی موانع و چالش های ارائه آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی استان مازندران
صمد ایزدی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی (1399)
کتاب
ماهیت، مبانی و قلمرو برنامه درسی
محسن حاجی تبار فیروزجایی (1398)
برنامه درسی اوان کودکی برنامه ریزی، سنجش و اجرا
سید نبی الله قاسم تبار، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1397)
شرکت در کارگاهها یا همایشهای علمی
شناسایی شیوه ها و شگردها جاسوسی از سوی سرویس های حریف
محسن حاجی تبار فیروزجایی (1401)
نشریات
مجله مطالعات برنامه ریزی آموزشی
محسن حاجی تبار فیروزجایی، ابراهیم صالحی عمران، مهرداد مدهوشی، صمد ایزدی، نعمت اله عزیزی، محمود شارع پور، یداله مهرعلیزاده، مسعود روحانی (1395)
پایان نامه
نقش مولفههای برنامه درسی پنهان بر مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دورهی متوسطه با میانجی-گری خودآگاهی
محمدجواد زیارت بان، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1402)
بررسی رابطۀ بین مهارتهای تفکر انتقادی با خالقیت دانشجویان دانشکدۀ علوم انسانی دانشگاه مازندران، واحد بابلسر
زینب دادرس کوچکده، محسن حاجی تبار فیروزجایی، حکیمه السادات شریف زاده خاوری (1402)
تأثیر آموزش به شیوه کلاس درس معکوس بر عملکرد تحصیلی و نگرش نسبت به درس علوم در دانش آموزان کلاس ششم
سید علی اصغر محمدی جورجاده، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1402)
بررسی برنامه درسی مغفول در دوره کووید-19 از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی
رامین ملکی فر، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1402)
بررسی تفکر انتقادی در تعالیم اسلامی و کاربرد آن در روش تدریس فعال
فرزانه مهدوی، محسن حاجی تبار فیروزجایی، حکیمه السادات شریف زاده خاوری (1402)
مقایسه انگیزش تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی به شیوه آموزش حضوری و مجازی در دوره همه گیری بیماری کرونا
سید علی جلالی، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1402)
نقش سواد برنامهریزیدرسی و جهتگیری برنامهدرسی معلمان نقش سواد برنامهریزیدرسی و جهتگیری برنامهدرسی معلمان در پیش بینی یادگیریزدایی
علی عابدینی ئمنصور، محسن حاجی تبار فیروزجایی، میمنت عابدینی بلترک (1401)
بررسی نقش وضعیت اقتصادی خانوار برگریز از یادگیری با میانجیگری مشارکت والدین در دوران کرونا
امیر حسین شفیع پور، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (1401)
تاثیر برنامه مدرسه تلویزیونی بر درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان در ایام کرونا با میانجیگری انگیزش تحصیلی
مسعود خطیری، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1401)
نقش دانش حرفهای معلمان در پیشبینی عملکرد تحصیلی کیفی دانشآموزان با میانجیگری منزلت اجتماعی
مهدیه احمدی جویباری، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1400)
ارزیابی اثر بخشی مطالعات برنامه درسی راهبردی ؛ الگوی برنامه ریزی چند بعدی بر آموزش کودکان پیش از دبستان استان مازندران
خدیجه وفادار، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (1400)
رابطه ادراک از محیط کلاس و ارزشیابی با خودکارآمدی ریاضی و نگرش نسبت به ریاضی دوره متوسطه دوم
فاطمه زهرا توکلی، صمد ایزدی، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1398)
مقایسه انگیزش تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی تحت آموزش تک زبانه و دوزبانه
طاهر فرجی، رضا میرعرب رضی، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1398)
شکاف برنامه درسی رشته زبان روسی دوره کارشناسی از دیدگاه ذی نفعان
سیده ندا موسوی، میمنت عابدینی بلترک، معصومه معتمدنیا، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1397)
نقش مشارکت والدین در انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی
زینب الهی، میمنت عابدینی بلترک، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1397)
مقایسه مؤلفه های تدریس اثربخش استادان هیات علمی با مدرسان حق التدریس از دیدگاه دانشجویان دانشگاه مازندران
فاطمه جعفری، محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی (1396)
استاد راهنمای پایان نامه با عنوان بررسی وضعیت تربیت اقتصادی در برنامه درسی دوره متوسطه
سمیه آریان فر، محسن حاجی تبار فیروزجایی، رضا میرعرب رضی (1396)
امکان سنجی موقعیتی سازی و بومی سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی استان مازندران
صمد جام گوهری، رضا میرعرب رضی، محسن حاجی تبار فیروزجایی (1396)
میزان انطباق برنامه درسی قصد شده و اجراشده رشته حسابداری مقطع کارشناسی با تاکید بر دروس تخصصی
آتنا رضانژاد، محسن حاجی تبار فیروزجایی، صمد ایزدی (1395)